Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

100 % støtte til Martin og Toro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hvorfor er folk villig til å gi MA så mye tid? Han har vel fått plenty av både tid og ressurser til å vise hva han duger til.

Comment

Originally posted by enga View Post
      Er kanskje ikke Martin sin feil når en spiller bommer med en passning, bommer på ballen, bommer på åpent mål osv om det skjer 1-2 ganger. Men om det skjer ofte så må man jo kanskje sette et spørsmålstegn på hva dem driver med på treningsfeltet og da blir det Martin sin feil!
      Hvis martin skal lære spellere og treffe ballen og score på åpen mål skjønner jeg at vi ikke ligger i toppen av tabellen.

Comment

Fortsatt hundre prosent!!
        God kamp. Synd vi slapp inn de enkle dødballene..
        Og herregud, for en mur på frisparket!

Uansett så gleder jeg meg til lørdag, hvis vi spiller som idag.

100%

Comment

Originally posted by FIV View Post
          Hvorfor er folk villig til å gi MA så mye tid? Han har vel fått plenty av både tid og ressurser til å vise hva han duger til.
          Kan vel være fordi spillet forsåvidt ikke har vært "7-tap-på-rad dårlig", så de håper det skal snu og alt går på skinner...
          IKAROS

Comment

her er en god artikkel:

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2692776.ece

det blir for lett å legge skylda på martin, selv om jeg er litt sliten jeg å.

Comment

Du var kaptein på landslaget for ett år siden, har du nå mindre ambisjoner som spiller?

- Jeg har ambisjoner på Vålerenga sine vegne. Jeg har tatt på meg et ansvar her, og det som teller er hva som er best for Vålerenga.

- Betyr det at du kan ofre spillerkarrieren for trenerjobben?

- Jeg vil ikke si ofre. Jeg hadde tro på at jeg skulle klare begge deler, men vi er nødt til å se om det går fortsatt. Det blir for tidlig å svare på det nå, sier Andresen.

er å lese i dagbladet.. håper martin tar resten av sesongen på sidelinjen og kun spiller om skader tilsier det eller flere faller helt av på formen!

Har trua på martin som trener, men ikke spiller OG trener!
              negativ optimist!

Comment

Working...
              X