Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Noen som har vært i Parga i Hellas? I såfall er det noen her som vet om det finnes et sted der med tv som mulig kan vise by derbyet? Vet dette virker desperat, men det er nå bare det jeg er da.
Hadde jeg vært deg ville undersøkt om det fantes en norsk pub der, det har hvertfall hjulpet meg på Agia Napa og det var også en på Rhodos, men vet ikke om den hadde norske kanaler, var der under fotball så da var ikke behovet så stort.
På Platanias vest av Chania på Kreta er detta aldri noe problem, de viste fanmeg noe så uinteressant som Sandefjord mot Bønna UTD sist jeg var i høgget.
Med andre ord, der det ferdes nordmenn er det alltids håp.
Comment