Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Trommer for bønder, stoltramping for bohemer??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by haraa1 View Post
    Prisen var noe jeg hørte via KST som dem hadde fått oppgitt av VIF. Men om det er riktig eller ikke kan jeg ikke gå god for. Men regner med dem har oversikten på det
    shit samma, poenget mitt var ment til mine likesinede stoltrampere at du trenger ikke legge all vekt når de tramper løs. Regner også med at setene er beregnet å tåle en vis belastning? Og da regner jeg også med at det er tatt høyde for at det er ikke bare er spjællinger som meg som drar på match
    Cola FG

Comment

Originally posted by SånnPisserEnga View Post
      shit samma, poenget mitt var ment til mine likesinede stoltrampere at du trenger ikke legge all vekt når de tramper løs. Regner også med at setene er beregnet å tåle en vis belastning? Og da regner jeg også med at det er tatt høyde for at det er ikke bare er spjællinger som meg som drar på match
      Hehehe, dem er vel dimensjonert for norske romper, og ikke føtter med diverse ølvommer over
      Men ja det lager feit rytme i sangene, sier ikke noe annet
      Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Hvorfor i helvete skal man trampe på stoler? Det koster klubben penger, og man går i mot sine egne prinsipper. Klanen skal bruke stemmen. Vi skal synge ut motstanderen. Ferdig...

Comment

Til alle som skriver for å skrive. I år synes jeg det har vært tatt opp mye tullete ting. Det er mye rart, som blir kastet ut i lufta på dette forumet i disse dager..

Punkt 1: Ingen vil ødelegge seter, å utsette vårt kjære enga for utgifter.

Punkt 2: Ja, Trommer er for bønder. Men det er kanskje ikke noe galt i å fornye seg.

Punkt 3: Det funker med fornuftig stoltramping, det har vi bevist gjentatte ganger.

God natt lads.

Ps: Martin remember this, When we are not training, someone else is training to kick our ass.

Comment

Er det meg det er noe galt med eller er jeg omgitt av en gjeng nerdete bønder. Hvordan kan presumptivt voksne folk seriøst diskutere trommer kontra stolseter? Vi er alle bønder i Norge og ingen supporterklubber har noen grunn til å være stolte over seg selv. Faen ikke rart at det går til helvete med klubben når Norge’s beste supportere (som vi elsker å kalle oss) diskuterer trommer eller stolseter.

Comment

Prisen var noe jeg hørte via KST som dem hadde fått oppgitt av VIF. Men om det er riktig eller ikke kan jeg ikke gå god for. Men regner med dem har oversikten på det
              Jeg stiller meg undrende til at VIF aksepterer regninga fra NFF.
              VIF har en kontrakt om leie av stadion fra NFF.
              NFF leverer ikke varene (bruker bl.a. særs lite på vedlikehold av gress og sprayer det grønt), men krever allikevel full leie.
              NFF krever latterlige summer pr. sete (dog ikke den prisen haraa1 nevnte, tror jeg), noe som umulig kan være reelle utgifter.
              NFF bytter ikke ut setene de tar betalt for å bytte ut.
              De teller også dermed ett ødelagt sete flere ganger. (dette har man tatt tak i).

For meg er det helt uforståelig hvis VIF godtar en hvilken som helst faktura de får av NFF.
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by FIV View Post
                Er det meg det er noe galt med eller er jeg omgitt av en gjeng nerdete bønder. Hvordan kan presumptivt voksne folk seriøst diskutere trommer kontra stolseter? Vi er alle bønder i Norge og ingen supporterklubber har noen grunn til å være stolte over seg selv. Faen ikke rart at det går til helvete med klubben når Norge’s beste supportere (som vi elsker å kalle oss) diskuterer trommer eller stolseter.
                Fett om du forklarer hvorfor dette er en uverdig diskusjon. Er det fordi du mener det er irrelevant for stemninga? Eller en annen grunn?
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                  Jeg stiller meg undrende til at VIF aksepterer regninga fra NFF.
                  VIF har en kontrakt om leie av stadion fra NFF.
                  NFF leverer ikke varene (bruker bl.a. særs lite på vedlikehold av gress og sprayer det grønt), men krever allikevel full leie.
                  NFF krever latterlige summer pr. sete (dog ikke den prisen haraa1 nevnte, tror jeg), noe som umulig kan være reelle utgifter.
                  NFF bytter ikke ut setene de tar betalt for å bytte ut.
                  De teller også dermed ett ødelagt sete flere ganger. (dette har man tatt tak i).

For meg er det helt uforståelig hvis VIF godtar en hvilken som helst faktura de får av NFF.
                  Hvilken pris er det du mener er riktig da? Dette er jo en pris jeg har fått oppgitt av dem som jobber under kampene.

Comment

Hvilken pris er det du mener er riktig da? Dette er jo en pris jeg har fått oppgitt av dem som jobber under kampene.
                    De har operert med ulike priser, avhengig av det er rygg, sete, bolter osv som ryker.
                    For 2100 kroner synes jeg vi burde fått skinnseter...

Men hvor disse prisene har sitt opphav, det aner jeg ikke.
                    Tenke på et tall? Dokumenterbare utgifter? Kontraktsfestet i leieavtale?

Det går for øvrig helt fint å trampe med et sete uten å ødelegge det.

Comment

Jeg gjetter på at han vil ha etreelt prisoverslag, som ikke er av samme pris som stresslessen min fra ikea. Ikke det at det er noe high quality. men allikevell
                      Cola FG

Comment

2100 er sikkert sånn pris hvis ett sete blir ødelagt, må ett sete bestilles, med fakturagebyr, frakt, toll etc, man må ansette en kar for å hente det, pakke det ut, plasten må kastes, kjøres ned til ullevål. så er det betalt matpause før det tidkrevende arbeidet med å demontere ødelagt sete og montere nytt. det gamle må kastes osv. ikke glem arbeidsgiveravgift og feriepenger.

at det for å bytte 20 seter to ganger i året skal koste 40*2100 = 84 000 kroner er bare piss.

og ja, det skaper bedre trøkk på sangene. det beste eksempelet må være øl og vold, skamslåtte bønder.

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
                          2100 er sikkert sånn pris hvis ett sete blir ødelagt, må ett sete bestilles, med fakturagebyr, frakt, toll etc, man må ansette en kar for å hente det, pakke det ut, plasten må kastes, kjøres ned til ullevål. så er det betalt matpause før det tidkrevende arbeidet med å demontere ødelagt sete og montere nytt. det gamle må kastes osv. ikke glem arbeidsgiveravgift og feriepenger.

at det for å bytte 20 seter to ganger i året skal koste 40*2100 = 84 000 kroner er bare piss.

og ja, det skaper bedre trøkk på sangene. det beste eksempelet må være øl og vold, skamslåtte bønder.
                          Bra at du har peiling

Comment

Bra at du har peiling
                            det er bra jeg har kildekritikk. hvis du stopper opp og tenker ett sekund så koster ikke ett plastsete 2100 kroner. ca.

dessuten er jeg av den oppfatning at klubben lett kan betale litt tulle-bøter for å bevare en god tribunesteming, om det gjelder tre bluss mot lsk eller 4 ødelagte seter etter 4-4 mot lyn f. eks.

Comment

Er av samme oppfatning jeg og, dessuten tror jeg spillere og resten av grupa nede på den grønnmalte flekken på ullevåll setter pris på at vi som er igjen på stadion holder koken og herjer videre
                              Cola FG

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
                                det er bra jeg har kildekritikk. hvis du stopper opp og tenker ett sekund så koster ikke ett plastsete 2100 kroner. ca.
                                Prisen NFF betaler pr. sete er nok langt lavere enn 2100.
                                Sånne produkter koster jo ikke filla lenger så innkjøpsprisen er nok ikke mer enn et par hundrelapper.

Men som det blir skrevet tidligere i tråden, NFF skal ha noen til å sjekke setene, bytte dem ut også videre. Det er her kostndadene drar seg opp.
                                Oppå dette legger sikker NFF minst 30%, de gjør jo ikke dette til kostpris.
                                www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                                Glemmer passordet mitt...

Comment

Working...
                                X