Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bohembussen til Fredrikstad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bohembussen til Fredrikstad

Avreise fra Bohemen kl. 14.00, pris kr. 200,-.
    Påmelding som vanlig i sjappa.

skriver innlegget mitt på denne tråden, ang fredrikstad turen.

Hvem er det som tar seg av "fiksingen" av en pub som Vålerenggutta kan kaste bort penga sine på, når vi er i fredrikstad?
    Jeg regner med det er flere som vil leske strupen, og kanskje en del blir over og tar en fest og, etter vi har vunnet.
    Noen av oss skal kanskje til Halden på søndag og se på hockeyen og?

Jeg bor i plankebyn, og kjenner de som driver Oasen, gamle Mets, og kan sikkert få ordna en deal der, hvis det er interesse for det?
    Vel og merke hvis det ikke er noen andre som tar seg av dette og har bedre alternativer

Comment

Tror ikke det er så mange som skal til Halden for hockey.Jeg for min del hadde tenkt meg til Jordal

Comment

djiiizes, har jeg sett så feil?
        helt siden jeg så kampoppsettet har jeg forbanna meg på at vi spiller mot FFK samtidig som hockeyen spiller mot Comet, i Halden.
        Det var da før fotballkampen ble flyttet.
        Men da er det jo ingen sak da

elå lelå lelå

Comment

Er det noen som vet om det er noen ledige bussbilletter igjen? Jeg og en kompis har kampbillett, men ikke bussbillett.

Comment

Originally posted by jonper View Post
            Er det noen som vet om det er noen ledige bussbilletter igjen? Jeg og en kompis har kampbillett, men ikke bussbillett.
            Sjekk www.bohembussen.no , men jeg tviler på at det er plasser igjen.

-jørn-
            (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by jonper View Post
              Kontakt noen av privatbussene, det er alltid en eller to som må bli hjemme. Eller hopp på toget. Går et tog fra Oslo S som er i plankebyen litt over 13.00, og du har et annet som har avreise og ankomst en time senere. Avreise fra Oslo hhv. 12.07 og 13.07.

Ta med øl, og god tur!

/LD.
              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Working...
              X