Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Trenerlisens på Martin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trenerlisens på Martin

Leste på db.no at Martin ikke har trener fire-kurs, og at vi da kan slite med å få klubblisens neste år hvis vi da ikke får inn en ny MERITERT trener..

http://www.dagbladet.no/2009/08/26/s...resen/7826772/
    Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Originally posted by haraa1 View Post
    Leste på db.no at Martin ikke har trener fire-kurs, og at vi da kan slite med å få klubblisens neste år hvis vi da ikke får inn en ny MERITERT trener..

http://www.dagbladet.no/2009/08/26/s...resen/7826772/
    Martin ANdresen er i ferd med å ta trener III kurs, og da tar det vel litt tid før han kan få fatt i det viktige UEFA-kurset :-(

NB! Fra min tid som student i Molde gikk det rykter om at Hareide (og Rekdal) var mer eller mindre tilhengere av Enga. Ryktet om Rekdal har vist seg å holde, men må si at jeg er mer usikker på Oggy.
    +++

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
      Martin ANdresen er i ferd med å ta trener III kurs, og da tar det vel litt tid før han kan få fatt i det viktige UEFA-kurset :-(

NB! Fra min tid som student i Molde gikk det rykter om at Hareide (og Rekdal) var mer eller mindre tilhengere av Enga. Ryktet om Rekdal har vist seg å holde, men må si at jeg er mer usikker på Oggy.
      Ikke helt umulig at Hareide har et snev av Enga-sympati. Under oppkjøringen til 1980-sesongen, det siste året før han dro til England, gikk han på skatterevisorskolen i Oslo og trente med Vålerenga hele vinteren og våren.

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post

I følge artikkelen så får han det først i februar, men det er i utgangspunktet forseint da dette skal være i orden innen 31.12.09....
        Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Spennende...

tid vi har i vente.. tror og håper virkelig på en total "make over" i VIF nå!

Ikke nødvendigvis sparke ut alt og alle, men kanskje vi endelig får inn ledere med erfaring og kompetanse...

PS: Breen, kanskje du også...??
          -pat-

Comment

Martin har gjennomført den praktiske delen og mangler kun å levere sin oppgave før han får lisensen han trenger.

Det også mulig med disp i sånne situasjoner så lenge han er i gang med å få den kompetansen han trenger. Er flere som har trent uten å ha dette kurset på plass så her er det ikke noe problemer faktisk ( tro meg sjekka ut detta umiddelbart etter at "Toro" gikk av siden jeg har sett mye rare avgjørelser i klubben i min tid ).

Håper uansett på litt ro og tre poeng mot Molde så vi kan puste litt lettere. Tror det beste er Martin ved roret ut året og kanskje spillende hjelpetrener neste år ?

Comment

Working...
            X