Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Har hopping blitt helt ut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har hopping blitt helt ut?

Har lagt merke til at det har blitt mindre og mindre hopping. Tror ikke at stoltrampinga har tatt helt over, men man ser mer til den nå enn før. Mulig det er kondisen det er noe i veien med...

Dette vises tydelig på "tramp,tramp,tramp på en...", skal man ikke hoppe der lenger?

Bare lurer...
    syng deg hes for Vål´enga

Tramp, tramp sangen er ikke noe hoppesang..
    *****KREPP ARMY*****
    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
    Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
      Tramp, tramp sangen er ikke noe hoppesang..
      Nei, det er jo tross alt en trampe sang. Men alle hoppet jo før?

Comment

Originally posted by langbein View Post
        Nei, det er jo tross alt en trampe sang. Men alle hoppet jo før?
        Når den først ble startet så var det ikke noe hopping. Har aldri sett noen hoppe på den sangen. Sikker på at du ikke tenker på "sånn løper bøfla" sangen?

Dorian Stefan
        *****KREPP ARMY*****

Comment

Når den først ble startet så var det ikke noe hopping. Har aldri sett noen hoppe på den sangen. Sikker på at du ikke tenker på "sånn løper bøfla" sangen?

Dorian Stefan
          Nei, folk hoppet faktisk på den før. MANGE som gjorde det

Comment

Hopp vs. tramp

Den første gangen jeg hørte Tramp, tramp, tramp på en fugl så hoppet ALLE.
            Men de siste 5-6 kampene har folk begynt å trampe istedenfor, jeg blir forvirret. Det er jo ikke alle som for trampet på sete da det står folk både foran og bak...

Så det jeg vil vite er om man skal trampe, eller hoppe ?
            Jeg vil alltid værra her .

Comment

Originally posted by Fredda View Post
              Men de siste 5-6 kampene har folk begynt å trampe istedenfor, jeg blir forvirret. Det er jo ikke alle som for trampet på sete da det står folk både foran og bak...

Sangen går "Tramp tramp tramp på en fugl", gjett 1 gang hva som er meningen.
              Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by Fredda View Post

Kommer an på hvor voldelig du er. Noen nøyer seg med å trampe i hjæl de stakkars små gule, mens de som er i det mer hissige hjørnet tar sats og planter begge sålene ned i den lille fuglen.

Litt mer seriøst så tror jeg ikke du blir tatt av supporterpolitiet, uansett om du gjør det ene eller det andre.

Sånn som på Åråsen i år, da blusset ble tent og vi dro igang denne sangen, så hoppa de fleste fordi dem ble gira opp av blusset, så er nok ingen fasit.

Comment

Originally posted by geirb View Post
                  Klappe?
                  in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                    Klappe?
                    Jeg føler det er mest naturlig å ta "headspin" på denne sangen..
                    *****KREPP ARMY*****

Comment

Originally posted by geirb View Post
                      Selvsagt skal man trampe, men hopping ser klart bedre ut. Og hvis vi går tilbake til diskusjonen om stoltramping, så har man kommet fram til at det koster mye når man ødelegger setene. Derfor er hopping noe som de fleste gjør, kanskje spesielt når de er veldig glade, men også når de er sure...

Comment

Jeg føler det er mest naturlig å ta "headspin" på denne sangen..
                        Mulig det, men på Åråsen så jeg at du moonwalka til denne sangen.
                        Hva er egentlig riktig? Vi andre blir forvirra når supporterpolitiet er så lite konsekvente...

Comment

Originally posted by Feite Frode View Post
                          Mulig det, men på Åråsen så jeg at du moonwalka til denne sangen.
                          Hva er egentlig riktig? Vi andre blir forvirra når supporterpolitiet er så lite konsekvente...
                          Nå tror jeg du blander korta Frode. Moonwalkinga tar jeg naturligvis til klubbsang 3.

Dorian Stefan
                          *****KREPP ARMY*****

Comment

Nå tror jeg du blander korta Frode. Moonwalkinga tar jeg naturligvis til klubbsang 3.

Dorian Stefan
                            Salsa til "Vål´engguttas melodi", Swing til "Stårru stille" og Macarena til "Vi er alle fra Vål´enga"
                            Hokey Pokey er forsåvidt en slager til "tramp på en fugl"

Fabio - I det seriøse hjørnet.
                            Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Originally posted by Fabio View Post
                              Salsa til "Vål´engguttas melodi", Swing til "Stårru stille" og Macarena til "Vi er alle fra Vål´enga"
                              Hokey Pokey er forsåvidt en slager til "tramp på en fugl"

Fabio - I det seriøse hjørnet.
                              Du glemte den åpenbare - Vals til "Se der danser"
                              in Absinthia

Comment

Working...
                              X