Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Oppførsel på tribunen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by karild View Post
    Disse gutta er vel beryktet og nektet adgang på ullevål fra før ettersom jeg har skjønt. Hvorfor slapp de inn på Fredrikstad stadion i det hele tatt? Ønsker svar fra KST og
    sikkerhetsfolka fra FFK.
    Hva mener du med disse gutta?
    Flere av de som havna i litt klammeri i fredrikstad(det er dem du sikter til?), står ved siden med meg på kamp på Ullevål, så hvor du har nektet adgang fra lurer jeg litt på? Hva er dissa berykta for? Synge mye på kamp?

PS:Nå er jeg verken kst eller sikkerehetsfyr fra ffk.
    ouSV - Enga for de gale!

Comment

Disse gutta er vel beryktet og nektet adgang på ullevål fra før ettersom jeg har skjønt. Hvorfor slapp de inn på Fredrikstad stadion i det hele tatt? Ønsker svar fra KST og
      sikkerhetsfolka fra FFK.
      Beryktet? Takker og bukker. Håper du sikter til beryktet for god tribunekultur? "Disse gutta" du sikter til, du er klar over at det gjelder to stykker?

Ingen av disse er nektet adgang på Ullevål, og ut ifra det som skjedde i Fr.stad er det ingen grunn til at de skal nektes i fremtiden heller. De to involverte ble ferdige med den uheldige episoden 37 sekunder etter at den startet. Håper dette gjør ting litt klarere?

Ha en flott aften i en ellers trist dag!
      (Forresten, fint du etterlyser svar fra KST - som gjorde det eneste rette i situasjonen du henviser til).

Comment

ffk-vif

beklager at jeg er feilinformert. legger meg langflat.
        skal ikke skje igjen

Comment

beklager at jeg er feilinformert. legger meg langflat.
          skal ikke skje igjen
          Det er akkurat slik rykter starter..

Comment

Working...
          X