Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Takk skal dere f**n meg ha klanen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Scarface View Post
    Der er noen supportere har blitt kasta ut av stadion bare fordi dem stod sammen med noen utestengte. Klanens vakter og politiet velger å kaste ut seks-sju stykker, derav bare en faktisk er såkalt uønsket på stadion. Reglene går vel på utestengt kontra ikke utestengt. Ikke på "bekjent av utestengte" og i den duren.
    Hvorfor slipper utestengte personer inn på tribunen i det hele tatt?

Bør ikke KST, VIF el Politiet, eller hvem som er ansvarlig for å håndheve dette sørge for at utestengte personer bli stoppet i døra?
    Ved å ikke gjøre det skaper de jo denne situasjonen selv..
    Vi star sammen

og kjemper

og vinner til slutt

Comment

Originally posted by Hannes View Post

Bør ikke KST, VIF el Politiet, eller hvem som er ansvarlig for å håndheve dette sørge for at utestengte personer bli stoppet i døra?
      Det er det mange med deg som lurer på
      Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Prøv å styre unna bluss og generelle diskusjoner i denne tråden. Saken her er at noen har blitt kastet ut av stadion uten grunn! Altså de er ikke utestengt og de gjorde ingenting som burde medføre at de skulle bli kastet ut. I tillegg er det faktisk klanen, representert ved kst, som sørger for at personene blir kastet ut ved å peke dem ut for politiet... Det er rettogslett helt hinsides.

Det er riktig som Erlink sier, at Klanen burde ta denne saken, problemet her er vel at troverdigheten er relativt liten.Dette er bukken og havresekken, eller litt som når man anmelder politiet for lovbrudd, utfallet av saken er relativt klart på forhånd. Nå er Espen Knutsen orientetert om saken, og for å få noe troverdighet tilbake bør representanten for kst miste sine verv. Videre bør man få en klarhet i og åpenhet rundt sammenmiksen av kst, vektere, klubbens sikkerhetsfolk og politi. At politi utveksler informasjon med frivilige i en supporterklubb er et enorm brudd på alt som heter rettsikkerhet, for ikke å snakke om taushetsplikt. Det er lov å håpe at noe skjer, men jeg holder ikke pusten.

Comment

Før noen pirker så tipper jeg at Madball mener personvernloven (e.l.?) og ikke taushetsplikt.

Comment

Hvorfor skal egentlig klanen i det hele tatt få bestemme hvem som skal være på tribunen eller ikke? Jeg forstår om de vil flytte på en som ikke er i klanen fra klanstribunen til en allmentribune, men ut av stadion?? Hvorfor har de rett til det?
            Ikaros Oslo

Comment

Originally posted by Hannes View Post

De har et par innganger å holde øye med. At en fyr slipper igjennom, ser jeg ikke på som noen skandale.

Det må tas tak i denne situasjonen og den MÅ få etterspill. Om det er det samme som at hoder må rulle, er jeg usikker på, men det bør ikke forbigå i stillhet.
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

syyykt at folk blir utestengt hvis man ikke har gjort noe galt,men går i casual klær og sammen med folk som er utestengt.Endel av disse har fulgt klubben i mange år og sloss en gang i året mot brann.langt vekk fra stadion, dette er et ordens problem for politiet og hvis de i tilegg sender info om dette til klubben bør det taes tak i.

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                  syyykt at folk blir utestengt hvis man ikke har gjort noe galt,men går i casual klær og sammen med folk som er utestengt.Endel av disse har fulgt klubben i mange år og sloss en gang i året mot brann.langt vekk fra stadion, dette er et ordens problem for politiet og hvis de i tilegg sender info om dette til klubben bør det taes tak i.
                  Jeg synes hver og en av de utestengte skal få prøvd egen personelig sak på nytt før 2010 sesongen.

Når har det sist vært bråk inne på stadion med Vålerenga?
                  1995??
                  EVIG VIF

Comment

På en kamp i 2007 sesongen var det en autist som gikk litt bananas
                    på Øvre Postbanken ifølge en kollega som satt rett ved (skremte noen unger
                    med høye rop, fakter osv - og ble geleidet ut av assistenten sin til slutt).

Sånne ting, og rent fyllerør generelt vil nok dominere hvis man leter etter "tribunebråk" her i landet ...

Dette som svar på spørsmålet over.

Synes uansett trådstarter har god grunn til å være rimelig forbanna over straff og behandling
                    i denne saken, og støtter ønsket om et etterspill.

Comment

Working...
                    X