Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

blussing og poeng

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• blussing og poeng

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=596315

Ja ja Så var det pån igjen med blussing. Nå kan det hende at det forgjeves var flere mål om det faktisk trekkes poeng for dette.
    honey wilder:=)

Originally posted by monica View Post
    http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=596315

Ja ja Så var det pån igjen med blussing. Nå kan det hende at det forgjeves var flere mål om det faktisk trekkes poeng for dette.

Dette er nok et problem man aldri vil bli kvitt..
    Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
      Jeg tipper at det blir slutt på blussinga den dagen vi blir trukket poeng for dette. Eller er blussing viktigere enn den sportslige plasseringa?

Jeg syntes bluss kan være kult om det blir gjort riktig og på de rette tidspunktene, men jeg er ikke villig til å ofre poeng dersom det blir resultatet.
      Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by geirb View Post
        Jeg tipper at det blir slutt på blussinga den dagen vi blir trukket poeng for dette. Eller er blussing viktigere enn den sportslige plasseringa?

Jeg syntes bluss kan være kult om det blir gjort riktig og på de rette tidspunktene, men jeg er ikke villig til å ofre poeng dersom det blir resultatet.
        Ok.
        Så hvis jeg og noen kompiser går på 3 lsk-kamper på rad og blusser til den store gullmedalje.
        Fortjener dem poengtrekk da??

Tror ikke det.
        EVIG VIF

Comment

Å kalle en utløsning av 28års venting på seier et problem sier mye dessverre mye om deg.

JA til bluss
          NEI til kubjelle og vikinghjelm
          Vålerenga Supporters

Comment

Originally posted by SyntaxError View Post
            Å kalle en utløsning av 28års venting på seier et problem sier mye dessverre mye om deg.

JA til bluss
            Amen.. Supporterkulturens villkår er faktisk verdt både poengtrekk og nedrykk..

Comment

Blussing er ulovlig og går hardt ut over klubben økonomisk. Det er truet med poengtrekk tidligere i år. Likevel velger noen å ta med bluss på tribunen og fyre de av.
              Si vi nå mister poeng for dette, poeng som gjør at vi rykker ned. Er bluss fortsatt tøft?

Jeg kaller dere som blusser noen forbanna egoister. Dere gjør dette kun for egen del!

At man kan forsvare det med at det skaper stemning, god bedring. Det er ikke lov. Og det er ikke et argument at TV2 bruker det i reportasjer.
              Året rundt med Vål`enga!

Comment

Originally posted by KimAlexander View Post
                Blussing er ulovlig og går hardt ut over klubben økonomisk. Det er truet med poengtrekk tidligere i år. Likevel velger noen å ta med bluss på tribunen og fyre de av.
                Si vi nå mister poeng for dette, poeng som gjør at vi rykker ned. Er bluss fortsatt tøft?

Jeg kaller dere som blusser noen forbanna egoister. Dere gjør dette kun for egen del!

At man kan forsvare det med at det skaper stemning, god bedring. Det er ikke lov. Og det er ikke et argument at TV2 bruker det i reportasjer.
                Så hvis det etterhvert ikke er lov å stå på kamper..Vil du da bare legge deg på rygg og ikke ha baller nok til å si ifra? Bare fordi nøff sier det ikke er lov?

Dorian Stefan, glad for at vi har folk som har mot til å stå i mot den "flotte" moderne fotballen
                *****KREPP ARMY*****
                DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Helt feil. Hadde man gjort dette for "egen del" så hadde man gjort dette hver eneste kamp. Se litt på kampene det har vært blusset på det siste året:

-Cupfinalen
                  -Superfinalen
                  -Borte mot Lillestrøm
                  -Første seier mot Lyn på 28 år

Hadde det blitt fyrt av i mindre betydelige kamper, type VIF-Odd, kunne jeg til en viss grad skjønt påstanden din, men pyroteknikk benyttes bare når anledningen er der.

Et bilde som varmer... http://www.klanen.no/var/storage/ima..._reference.jpg

Comment

Originally posted by SyntaxError View Post

JA til bluss
                    Jeg sa ikke at blussingen i går var et problem, men blussing i egenregi er et problem. Fordi det koster klubben, men du klarer vel ikke forstå det. Kanskje du forstår det når vi blir trukket poeng og vi rykker ned pga det som "alle" synes er så sinnsykt kult. Ja det har en kul effekt i tussmørke, men så blir det da slik ut av det at klubben blir straffa er det ikke så kult lenger.
                    Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by Jaffa View Post
                      Helt feil. Hadde man gjort dette for "egen del" så hadde man gjort dette hver eneste kamp. Se litt på kampene det har vært blusset på det siste året:

-Cupfinalen
                      -Superfinalen
                      -Borte mot Lillestrøm
                      -Første seier mot Lyn på 28 år

Hadde det blitt fyrt av i mindre betydelige kamper, type VIF-Odd, kunne jeg til en viss grad skjønt påstanden din, men pyroteknikk benyttes bare når anledningen er der.

Et bilde som varmer... http://www.klanen.no/var/storage/ima..._reference.jpg
                      I kronologisk rekkefølge glemte du følgende blusseanser:
                      -Trening på Valle (etter bråket fra Lillestrøm)
                      -Vålerenga United (Norway Cup-finale)
                      -Borgen (1. offisielle bortetur med damelaget)
                      -M/S 2 (Når damelaget var avdelingsvinnerne)
                      -Vålerenga Vertshus - Bohemen (og begravinga av Lyn)
                      Last edited by Hjesus; 21.09.2009, 11:54.
                      in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                        I kronologisk rekkefølge glemte du følgende blusseanser:
                        -Trening på Valle (etter bråket av Lillestrøm)
                        -Vålerenga United (Norway Cup-finale)
                        -Borgen (1. offisielle bortetur med damelaget)
                        -M/S 2 (Når damelaget var avdelingsvinnerne)
                        -Vålerenga Vertshus - Bohemen (og begravinga av Lyn)
                        Det blei blussa en skvett også på supporterkøppen...
                        Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Jeg sa ikke at blussingen i går var et problem, men blussing i egenregi er et problem. Fordi det koster klubben, men du klarer vel ikke forstå det. Kanskje du forstår det når vi blir trukket poeng og vi rykker ned pga det som "alle" synes er så sinnsykt kult. Ja det har en kul effekt i tussmørke, men så blir det da slik ut av det at klubben blir straffa er det ikke så kult lenger.
                          Blir spennende hvis NFF innfører poengtrekk, blir herlig å infiltrere Åråsen, Lerkendal & Brannstadion.
                          Vålerenga Supporters

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                            Så hvis det etterhvert ikke er lov å stå på kamper..Vil du da bare legge deg på rygg og ikke ha baller nok til å si ifra? Bare fordi nøff sier det ikke er lov?

Dorian Stefan, glad for at vi har folk som har mot til å stå i mot den "flotte" moderne fotballen
                            Det er forskjell på blussing og å stå på kamp. Det burde være åpenbart.

Poenget er at dersom en handling skader klubben, økonomisk eller med poengtrekk, har vi som supportere plikt til å tenke på klubben først.

Opp med hånda de som vil risikere nedrykk for å få fortsette å blusse.
                            Året rundt med Vål`enga!

Comment

Opp med hånda de som vil risikere nedrykk for å få fortsette å blusse.
                              Poenget er at det ikke skal være nødvendig å risikere det...

Akkurat som om NFF bestemmer seg for at vi skal sitte (de prøvde seg vel med dette på landskampene?), så er vi i samme suppa. Eller er du villig til å risikere nedrykk for å stå på kampen?

Comment

Working...
                              X