Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Slossing mellom vif - lyn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slossing mellom vif - lyn

hørt på radio i hele dag at det har vært slossing mellom vif suportere og lyn suportere?

blei for mye for lille lyn at vi lykkes med og slå dem. og ikke bare slå. men knuste dem resultatmessig..

og at de brenner vif flagg på tribuna burde vel også få konsikvenser hvis våres blussing skal få det!!!??

Den brenninga gidder jeg ikke bry meg om. Det beviser bare hvor mentalt oppegående Lyn-supporterne er.. Og de drister seg til å kalle oss søppel..

Slåssinga var nok mellom sympatisører (supportere pisser IKKE på egen klubb ved å involvere seg i slåsskamper) for begge lag.. Synes hele greia er patetisk. Vi burde feire og la Liin-folka sutre i fred... Og når man har tapt 4-1 er det klokeste å bare dra hjem og gi faen..

Jaja, noen har fått seg en hard natt på glattcelle med et forelegg det lukter svidd av på toppen, og i tillegg så vanker det nok utestengelse. Hvis de ikke er utestengt fra før av (mest sannsynlig).

Comment

Originally posted by Loffen View Post
      Den brenninga gidder jeg ikke bry meg om. Det beviser bare hvor mentalt oppegående Lyn-supporterne er.. Og de drister seg til å kalle oss søppel..

Slåssinga var nok mellom sympatisører (supportere pisser IKKE på egen klubb ved å involvere seg i slåsskamper) for begge lag.. Synes hele greia er patetisk. Vi burde feire og la Liin-folka sutre i fred... Og når man har tapt 4-1 er det klokeste å bare dra hjem og gi faen..

Jaja, noen har fått seg en hard natt på glattcelle med et forelegg det lukter svidd av på toppen, og i tillegg så vanker det nok utestengelse. Hvis de ikke er utestengt fra før av (mest sannsynlig).
      Nei det er jeg jo enig i det med brenninga av flagget. men skal vi straffes for blussing.. (som vi jo har fått advarsler for) Men da mener jeg lyn også burde straffes. uten at det kan påvirke så mye på tabellen. men det er min mening

Comment

Originally posted by hals88 View Post
        Nei det er jeg jo enig i det med brenninga av flagget. men skal vi straffes for blussing.. (som vi jo har fått advarsler for) Men da mener jeg lyn også burde straffes. uten at det kan påvirke så mye på tabellen. men det er min mening

GI dem en klekkelig bot. det kan gi være utfall en poengtrekk

Comment

Blir for dumt å si de ikke er ordentlig supportere pga det de driver med på fritida.. Blir som å si at hvis man havner i et slagsmål på byen så kan man ikke være enga supporter. Selvfølgelig er det helt på trynet hva de driver med, men så lenge de ikke lager bråk på tribunen og er en trussel mot den vanlige mann i gata på kamp så mener jeg de er like mye supporter som du og jeg.
          Ikaros Oslo

Comment

enig.
            det blir som om hvis man, på en helt vanlig lørdag der det ikke har vært noe kamp, går i VIF genser og havner i slagsmål.
            og han andre tilfeldigvis er supporter av et annet lag.
            kjipt hvis det blir blåst opp som at det var "oppgjør mellom casuals" som media såfint vinkler det til

Comment

Slåssinga var nok mellom sympatisører (supportere pisser IKKE på egen klubb ved å involvere seg i slåsskamper) for begge lag..

så vanker det nok utestengelse.
              Det er ikke supporterne som pisser på laga men media og lagene som slår opp dette. Lagene kan styre og bestemme det som skjer på stadion, alt annet er for de irrelevant.

De får nok også utestengelse siden politiet ikke bryr seg om norsk lov og gir navnene til Vålerenga.

Comment

Originally posted by bengt View Post
                De får nok også utestengelse siden politiet ikke bryr seg om norsk lov og gir navnene til Vålerenga.
                Er det ulovlig for politiet å gi navnene til klubben?

Comment

Originally posted by skog View Post
                  Er det ulovlig for politiet å gi navnene til klubben?
                  Politiet skal jo ha taushetsplikt. Så vidt jeg vet skal ikke noe navn bli offentliggjort av politi eller rettsvesen før man er dømt i en rettssak.
                  Enga

Comment

Originally posted by KristianV View Post
                    Politiet skal jo ha taushetsplikt. Så vidt jeg vet skal ikke noe navn bli offentliggjort av politi eller rettsvesen før man er dømt i en rettssak.
                    Utgangspunktet så har dem tausetsplikt, men med gamle politifolk i stillinger i enga så er det vel ikke noe problem å få tak i navnene..
                    Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
                      Utgangspunktet så har dem tausetsplikt, men med gamle politifolk i stillinger i enga så er det vel ikke noe problem å få tak i navnene..
                      Nå er det også sånn at politiet kringkaster personnummer og fullt personalia på alle de har kontakt med iløpet av dagen direkte ut på etern i Oslo. Hvem som helst kan høre på eller streame det på nett. Ikke at jeg tror det er der Enga får infoen fra, men bekymringsverdig er det jo.

Comment

Før (det er lenge siden jeg hørte på radio) hente det i det minste at dem gikk til mobiltelefon før de leste opp personnummer, men de fant vel kanskje ut at det ikke var einstein å kringkaste mobilnummera sine på eteren også... ?

Comment

Working...
                        X