Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sikkerhetssjekk: hVA F*** DRIVER DE MED?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sikkerhetssjekk: hVA F*** DRIVER DE MED?

Jeg mener at sikkerhetesjekken i går var ALT FOR DÅRLIG! Han foran meg hadde en sekk, vakta bare åpnan og lukka den igjen! han så ikke en gang oppin! Jeg fikk selv bare beskjed om å gå forbi! Hadde vi blitt sjekka bedre kunne det gjort at vi slapp bluss og alt kluss som følger med det! Så at flere mannfolk bare ble sjekka på arma! SKANDALE sier jeg!

SELV ER JEG FOR BLUSS!! MEN HVA ER DE DER FOR?

For meg er det greit, men for enga som betaler vakter for å stå der!
    228

Originally posted by kassewyski View Post
    Jeg mener at sikkerhetesjekken i går var ALT FOR DÅRLIG! (..)

Hadde vi blitt sjekka bedre kunne det gjort at vi slapp bluss og alt kluss som følger med det! SKANDALE sier jeg! (..)

SELV ER JEG FOR BLUSS!! (..)

For meg er det greit.
    Hva i all verden er det du prøver å si? Og hva i all verden ønsker du å oppnå med det innlegget der..?

Og snakkes det ikke om bluss i en annen tråd allerede?
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

at hvorfor enga gidder å bruke penger på noen som nesten bare står der!
      228

Comment

Ikke vært mye på store arrangemanger før?

Skal vedde på at jeg kunne smugla inn en kanonkule og 4 meter kjetting på de fleste steder med sikkerhetssjekk jeg har vært om jeg gikk inn for det.

Skal det bli umulig å snike inn et bluss på kamp tror jeg du må regne med å møte opp i porten *en del* tidligere enn nå.
        Last edited by Ivar; 21.09.2009, 21:01. Reason: skrivelefelef

Comment

Ømm... skulle ikkje du starta ei ny ultrasgruppe?

Comment

Så at flere mannfolk bare ble sjekka på arma! SKANDALE sier jeg!
            Helt enig!
            Selv insisterer jeg alltid på at de skal sjekke baklommene mine, som regel nekter dem.

Møkkafolk.
            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
            Glemmer passordet mitt...

Comment

Jeg mener at sikkerhetesjekken i går var ALT FOR DÅRLIG! Han foran meg hadde en sekk, vakta bare åpnan og lukka den igjen! han så ikke en gang oppin! Jeg fikk selv bare beskjed om å gå forbi! Hadde vi blitt sjekka bedre kunne det gjort at vi slapp bluss og alt kluss som følger med det! Så at flere mannfolk bare ble sjekka på arma! SKANDALE sier jeg!

SELV ER JEG FOR BLUSS!! MEN HVA ER DE DER FOR?

For meg er det greit, men for enga som betaler vakter for å stå der!
              Sikkerhetsopplegget ved inngangen på Ullevaal er et av de strengeste i Europa. Du klarer ikke stoppe folk som vil ta med ting inn, fra å ta det med, men du klarer å trakassere masse uskyldige. Ønsker du virkelig mer vakthold?

Vaktene er det vel stadion som leier inn.
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                Sikkerhetsopplegget ved inngangen på Ullevaal er et av de strengeste i Europa. Du klarer ikke stoppe folk som vil ta med ting inn, fra å ta det med, men du klarer å trakassere masse uskyldige. Ønsker du virkelig mer vakthold?

Vaktene er det vel stadion som leier inn.
                Kanskje et av de strengeste, men jeg må si Stabæk Gymsal tok kaka med sin kroppsvisitering - blant annet under og mellom puppa til venninna mi.

Comment

Men hvis det er umulig hva er poenget med å ha sikkerheten der da?

Vært på masse store arrangement jeg og vil si at de ofte sjekker bedre og fortere en på ullevål..

I en parallell tråd her
                  http://forum.klanen.no/showthread.php?t=22259
                  har folk blitt kastet ut fordi de stod med noen som var utestengt,

Hvorfor slipper de utestengte inn?

Hvis vi skal ha et sikkerhets opplegg må de nesten gjøre det ordentlig
                  ellers kan vi like gjerne la være
                  Vi star sammen

og kjemper

og vinner til slutt

Comment

Originally posted by Hannes View Post

Vært på masse store arrangement jeg og vil si at de ofte sjekker bedre og fortere en på ullevål..

I en parallell tråd her

De som står i inngangene har vel ikke oversikt på hvem som er utestengt, dem rullerer jo folk hele tiden.
                    Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by Hannes View Post

I en parallell tråd her

Dette diskuterte jeg med noen bekjente her om dagen. Visstnok er det f.eks. ingen kroppsvisitasjon på Celtic-Rangers (en av de største risikokampene i Europa), men det er såpass god overvåkning og straff at det virker preventivt. Det eneste man gjør der er å blippe et kort.

Motivasjonen for å ha sjekk i døra, er nok at man skal si at man tok ansvar i ettertid dersom noe skulle skje.
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by kaputt View Post
                        Kanskje et av de strengeste, men jeg må si Stabæk Gymsal tok kaka med sin kroppsvisitering - blant annet under og mellom puppa til venninna mi.
                        Og så...? Aldri vært på en flyplass?På Ullevaal blir man jo knapt tatt på en gang. Får liksom bare en klaps på ryggen. Og de finner aldri vannflaska i veska mi. Uten at jeg prøver å gjemme den. Er helt fasinert.

Har blitt sjekka ordentlig en gang på Ullevaal og det var på en Lyn - hjemmekamp. måtte bl a tømme alle lommene. Sånn som det er nå kan jeg ha fire bluss i hver lomme uten at noen hadde stilt spørsmål om hva det var jeg hadde i lomma. Utrolig fasinerende!
                        katla

Comment

Husker den var en vakt som sjekket meg. Han gjorde en ganske bra jobb, så spurte han om hva jeg hadde i bukselumma. Svarte da, nei der har jeg bare noen bluss (hadde ikke det da)! Han smilte jeg smilte og gikk inn.

Comment

Originally posted by katla View Post
                            Og så...? Aldri vært på en flyplass?På Ullevaal blir man jo knapt tatt på en gang. Får liksom bare en klaps på ryggen. Og de finner aldri vannflaska i veska mi. Uten at jeg prøver å gjemme den. Er helt fasinert.

Har blitt sjekka ordentlig en gang på Ullevaal og det var på en Lyn - hjemmekamp. måtte bl a tømme alle lommene. Sånn som det er nå kan jeg ha fire bluss i hver lomme uten at noen hadde stilt spørsmål om hva det var jeg hadde i lomma. Utrolig fasinerende!
                            Er ikke så glad i kontroller uten grunn til mistanke. Har vært på flyplasser ja, der blir jeg sjelden visitert...

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
                              De som står i inngangene har vel ikke oversikt på hvem som er utestengt, dem rullerer jo folk hele tiden.
                              Hvordan håndheves da en utestengelse?
                              Er det bare å stelle seg et annet sted en man pleier.

Har vaktene et infomøte der de blir gitt navn og bilder på de som er utestengt?
                              Vi star sammen

og kjemper

og vinner til slutt

Comment

Working...
                              X