Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Har klanen blitt ræva?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har klanen blitt ræva?

Hvorfor har klanen blitt totalt rævva? Høres ikke på tv engang. Hvor mange er det i klanen? Hvor mange var på kampen i går?

Ja, jeg vet det er ferie.

Men klanen har faktisk blitt helt rævva.

Eneste man hører er 'Eyy' 'heeeeei' o.l

Er det sånn klanen pleier å være? Er det slikt rykte klanen har hatt i alle år?

Svensker og dansker LER av oss. Det er ikke kødd.

Det syntes jeg er jævlig negativt.

Syntes også det er jævla negativt at folk ikke gidder å delta på sanger, men syntes det er bedre å drikke kaffe og stå med kjeften full av pølser.

Eller jeg syntes også det er jævlig negativt at folk melder seg inn i klanen fordi det er "moderne"

Eller å melde inn unger i klanen som er ca 1 uke gammel. Hva er vitsen? Hva kan den kiden bidra med? Nada!

Syntes det er jævlig teit å være så redde på en måte, for alt.

Jeg håper folk har skjønt at klanen er faktisk ikke Norges nr.1 lengre.

De er vel de som er redde for alt og skeptisk til alt.

Klanen begynner å rakne!

Re: Negativitetstråden

Sitat: Den man, 03 juli 2006 16:47 skrev Exiting:

> Hvorfor har klanen blitt totalt rævva? Høres ikke på tv engang. Hvor mange er det i klanen? Hvor mange var på kampen i går?

> Ja, jeg vet det er ferie.

> Men klanen har faktisk blitt helt rævva.

> Eneste man hører er 'Eyy' 'heeeeei' o.l

> Er det sånn klanen pleier å være? Er det slikt rykte klanen har hatt i alle år?

> Svensker og dansker LER av oss. Det er ikke kødd.

> Det syntes jeg er jævlig negativt.

> Syntes også det er jævla negativt at folk ikke gidder å delta på sanger, men syntes det er bedre å drikke kaffe og stå med kjeften full av pølser.

> Eller jeg syntes også det er jævlig negativt at folk melder seg inn i klanen fordi det er "moderne"

> Eller å melde inn unger i klanen som er ca 1 uke gammel. Hva er vitsen? Hva kan den kiden bidra med? Nada!

> Syntes det er jævlig teit å være så redde på en måte, for alt.

> Jeg håper folk har skjønt at klanen er faktisk ikke Norges nr.1 lengre.

> De er vel de som er redde for alt og skeptisk til alt.

>

> Klanen begynner å rakne!

>

Jeg tror nøkkelordene her er "høres ikke på tv en gang".

Du var altså ikke på kampen og tror at lyden på tv-kamp gjenspeiler det som faktisk skjer. Gratulerer.

Jeg har snakket med flere som synes det faktisk var bra stemning i går. Og jeg synes heller ikke den var så verst.

mvh

Ogni M

Comment

http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif Jeg var nok på kampen jeg ass. Sorry, men du tok feil gutten min.

Men om folk ikke skjønner hva jeg snakker om, så har de en stopper i toppen. For klanen har blitt elendige. Du kan jo ikke si det var bra stemning i går. Om du ser en kamp med lsk, så ser du at de desverre har blitt mye mye bedre en klanen.

Å klanen har alltid regjert i Norge. Det er det slutt på nå.

Bare inse det folkens.

Når ingen tør å ta tak, så kan man ikke regne med annet en dårlig stemning.

Comment

Sitat: Den man, 03 juli 2006 17:06 skrev Exiting:

> http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif Jeg var nok på kampen jeg ass. Sorry, men du tok feil gutten min.

>

> Men om folk ikke skjønner hva jeg snakker om, så har de en stopper i toppen. For klanen har blitt elendige. Du kan jo ikke si det var bra stemning i går. Om du ser en kamp med lsk, så ser du at de desverre har blitt mye mye bedre en klanen.

> Å klanen har alltid regjert i Norge. Det er det slutt på nå.

> Bare inse det folkens.

> Når ingen tør å ta tak, så kan man ikke regne med annet en dårlig stemning.

Hvorfor bruker du da tv som argument, "gutten min"? Her prøver du å ro et destruktivt argument i land når det skinner helt klart gjennom at du ikke var der en gang.
        mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den man, 03 juli 2006 20:56 skrev Ogni M:

> Sitat: Den man, 03 juli 2006 17:06 skrev Exiting:

>

> > http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif Jeg var nok på kampen jeg ass. Sorry, men du tok feil gutten min.

> >

> > Men om folk ikke skjønner hva jeg snakker om, så har de en stopper i toppen. For klanen har blitt elendige. Du kan jo ikke si det var bra stemning i går. Om du ser en kamp med lsk, så ser du at de desverre har blitt mye mye bedre en klanen.

> > Å klanen har alltid regjert i Norge. Det er det slutt på nå.

> > Bare inse det folkens.

> > Når ingen tør å ta tak, så kan man ikke regne med annet en dårlig stemning.

> ___________________

>

> Hvorfor bruker du da tv som argument, "gutten min"? Her prøver du å ro et destruktivt argument i land når det skinner helt klart gjennom at du ikke var der en gang.

---

Tenker han satt et sted på en gård ved Orderud/Åråsen og fortvilt så at Vålenga knuste Sandefjord.

Jeg er negativ til at folk gir seg ut for å være Vålengasupportere og slenger dritt om klanen.

Dorian Stefan

*****KREPP ARMY*****
          DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
          Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Jeg er Vålerenga supporter, ikke en som heier på klanen. Ha det klinkende klart for deg!

Å grunnen til at jeg bruker tv, er pga det er visst noe som heter opptak av kampen, så finner du også noe som heter sporten på en del tv kanaler.

Comment

Sitat: Den tir, 04 juli 2006 21:26 skrev Exiting:

> Jeg er Vålerenga supporter, ikke en som heier på klanen. Ha det klinkende klart for deg!

>

> Å grunnen til at jeg bruker tv, er pga det er visst noe som heter opptak av kampen, så finner du også noe som heter sporten på en del tv kanaler.

Men alle vet jo at TV ikke nødvendigvis sender et nøyaktig lydbilde av tribunen.

Det er jo noe som heter volumkontroll, og det har jo de som produserer sendingen også. Samtidig må vi ikke glemme at plasseringen av mikrofonene har litt å si.

Comment

> Jeg er Vålerenga supporter, ikke en som heier på klanen. Ha det klinkende klart for deg!

>

> Å grunnen til at jeg bruker tv, er pga det er visst noe som heter opptak av kampen, så finner du også noe som heter sporten på en del tv kanaler.

Selvfølgelig er du Vålengafan...
                *****KREPP ARMY*****
                DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

>

Er du i det hele tatt medlem av klanen?

Comment

Sitat: Den søn, 09 juli 2006 18:50 skrev engaSMURF:

> Er du i det hele tatt medlem av klanen?

Må man være det for å være Vålerengapatriot?

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Ja, jeg er medlem av klanen foreløpig.

Har vært det siden 97 om du bryr deg veldig.

Men Nesrene har et poeng. Man MÅ ikke være medlem i klanen for å være Vålerenga patriot.

Comment

Sitat: Den søn, 09 juli 2006 19:23 skrev Exiting:

> Man MÅ ikke være medlem i klanen for å være Vålerenga patriot.

En del ser ut til å tro det...

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Ja, sånn er det.

Jeg mener at man kan være like god Vålerengapatriot om man ikke er medlem i klanen.

Er jo bare ett pluss om man er medlem, for man får mye bedre priser på turer osv. Mere fordeler av div ting.

Blir ikke noe bedre Vålerengapatriot av å ha et medlemskort i lommeboka som det står klanen på.

Comment

det å være medlem av klanen har blitt mer trend enn nyttig.

den "uavhengive" supporterklubben vår følger klubben på alt de sier.

en uavhengiv supporterklubb skal stå opp for sine medlemmer, her har klanen uheldigvis feilet veldig.

Comment

Sitat: Den søn, 09 juli 2006 19:05 skrev Nesrene:

> > Er du i det hele tatt medlem av klanen?

>

> Må man være det for å være Vålerengapatriot?

>

Man bør være det for å kritisere Klanen på Klanens eget forum.

Comment

Working...
                              X