Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Har klanen blitt ræva?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Har klanen blitt ræva?

En ting slår meg også, nemlig at det visst skal være så "trendy" å være med i Klanen. Det argumentet har jeg hørt i mange år nå, og med det må det være en av de lengstvarende motefenomenene jeg vet om.
    mvh

Ogni M

Comment

jeg syns det er helt utrolig at folk melder seg inn i Klanen bare fordi det er trendy. det er jo helt på huet. De fleste som melder seg inn i klanen er fordi de vil støtte sin elskede klubb, ikke fordi det er "kult". Jeg er medlem av klanen, og jeg er stolt av det. og når du melder deg inn i klanen så skal det være for klubben, ikke fordi noe sier det er trendy. Og det sier jo seg selv at de som syns det det er ræva synging i klanen og som ikke er det sjøl må skjerpe seg. Vålerenga har en bydel med sjel. Ære være Vål`enga.
      " Football isn`t about life or death. it`s about something even more."

Comment

Sitat: Den tor, 13 juli 2006 15:16 skrev rudern:

> Ja klanen har blitt dårliger. Men hva er egentlig grunnen? kan det være ?

>

> - 30 % er kjerringer

Hvis du med dette mener folk som ikke synger fordi det ikke er kult nok, burde du heller skrever pingler. Eller noe sånnt.

Hvis du med kjerringer mener kvinner, synes jeg du skal hoppe i tidsmaskinen din igjen og dra tilbake til 1930. Evnt. Iran Air og rett til Teheran...

> - 30 % er unger under 14

Har du sett/hørt MiniKlanen du eller? Det er unga sine det!

> - og at det er hipt og være med i klanen

Det er vel hovedårsaken. Historieløse folk som bare "er med" fordi de synes Klanen er kule/tøffe/hippe. *Stryk det som ikke passer.*

Uengasjerte folk er etter min mening det som kan "drepe" Klanen og det tribunelivet vi har laget i mange år.

Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Re: Negativitetstråden

Sitat: Den tir, 04 juli 2006 21:26 skrev Exiting:

> Jeg er Vålerenga supporter, ikke en som heier på klanen. Ha det klinkende klart for deg!

>

> Å grunnen til at jeg bruker tv, er pga det er visst noe som heter opptak av kampen, så finner du også noe som heter sporten på en del tv kanaler.

Du kan jo skru opp lyden hvis lyden på tven er så jævla viktig...
          FuCk Lyn Oslo

Comment

Sitat: Den fre, 14 juli 2006 08:21 skrev Harriet Karlsen:

>

>> Hvis du med kjerringer mener kvinner, synes jeg du skal hoppe i tidsmaskinen din igjen og dra tilbake til 1930. Evnt. Iran Air og rett til Teheran...

Skal vel strengt tatt ikke lenger tilbake en rundt 1999, det var ikke mange kjerringer den gang. Har vel blitt flere med åra. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Hva faen mente du med det? Om jeg skrur opp lyden, så hører man ikke klanen noe bedre fordet da vettu. Blir bare overdøvet.

Comment

Fjern alle rabattordninger...

Barskap

Comment

Working...
                X