Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Carpe Diem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Carpe Diem

Hvis det stemmer det som er skrevet under Carpe Diem på forsiden nå må jeg si jeg stusser veldig på fremgangsmåten KST og (t)Ulseth jobber på. Jeg trodde dette var "fornuftige" folk, man skulle kunne stole på. Men som sagt hvis dette stemmer at det er en slik fremgangsmåte man bruker er det vel på tide med utskiftninger på flere plasser! La oss heller få noe mer seriøst vaktkorps (ikke tyttebær) som man kan skape relasjoner med i stedenfor utrygghet.
    Last edited by Ogni M; 08.10.2009, 09:15. Reason: Link lagt til
    Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Dette stemmer kompisen min blei tatt av to politifolk etter kampen mot viking.Han måtte oppi alt av peronlige opplysninger. Også fikk han beskjed om at han er anmeldt av vålenga og er mistenkt for blussing. Og at Vålenga ville ta kontakt med han så fort som mulig !
    Vå'lenga ultra

Comment

Originally posted by Blør For Enga View Post
      Dette stemmer kompisen min blei tatt av to politifolk etter kampen mot viking.Han måtte oppi alt av peronlige opplysninger. Også fikk han beskjed om at han er anmeldt av vålenga og er mistenkt for blussing. Og at Vålenga ville ta kontakt med han så fort som mulig !
      Og han hadde ikke gjort noe? Isåfall er dette det største fugleskremselet VIF har planta hittil for å holde folk unna stadion! Folk som ikke har blussa vil jo helt klart ikke bli anmeldt for å ha gjort det, men dersom det er en overhengende fare for at de blir tilfeldig plukket ut så vil nok en del folk holde seg hjemme.

At ikke Politiet har annet å gjøre enn å stå på Ullevaal og samle inn personalia på folk som muligens kanskje har blussa på en fotballkamp og brutt NFF sine regler, som vel ikke er det samme som Norges lover, syns jeg er utrolig. At ikke Vålenga klarer å ordne opp i dette på en ordentlig måte uten å dra inn Politiet er jo utrolig.

Blir spennende å se hva som skjer med disse bildebevisene som skal bli lagt frem på møtene fremover, og jeg håper og tror det kommer en oppdatering på det på klanen.no.

Ettersom de sier at de faktisk har bevis for at noen har gjort dette, og det skulle vise seg å ikke stemme må det vel få noen form for konsekvenser?
      IKAROS

Comment

Ja se nå har det spredd seg til "ikke risikosupportere" også. Nå er det ikke lenger bare de i Stone Island jakker som blir trakkasert.

Får håpe øyna til folk åpner seg snart, og at supportere snart er villige til å stå opp for rettighetene til hverandre.
        For the fashion and the passion

Comment

Originally posted by Dresser View Post
          Ja se nå har det spredd seg til "ikke risikosupportere" også. Nå er det ikke lenger bare de i Stone Island jakker som blir trakkasert.

Får håpe øyna til folk åpner seg snart, og at supportere snart er villige til å stå opp for rettighetene til hverandre.

Avgå Ulseth og Breen!!!

Håper på noen fine bannere mot disse på Sandefjord-kampen.

Hvis ikke ting hjelper så er det bare å kuppe generalforsamlinga og få inn folk i styret som skjønner supporterne.
          EVIG VIF

Comment

Bare for å poengtere det så støtter jeg ikke dem som blusset.. Selvom det er kult.
            Men skal dem tas så skal dette gjøres på andre måter enn at man skal trakasere supportere som tilfeldighvis har en genser/jakke som er lik en som kanskje har blusset. Dette blir bare svada og piss fra ordensmakten og de sikkerhetsansvarlige. Har man ikke bilder av gutta som gjorde det, så kjipt for dem. Da har dem ikke den oversikten dem vil ha, og skal trakasere folk som tilfeldighvis kommer på kamp. Men bare så det er sagt så ble ingen sjekka ved utgangen på vestbredden, det er vel hovedsaklig Bendit som ble sjekka?

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
              Men bare så det er sagt så ble ingen sjekka ved utgangen på vestbredden, det er vel hovedsaklig Bendit som ble sjekka?
              Det er jo ikke så rart? Det ble jo ikke blussa på bredden?
              Enga Terror Squad

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
                Bare for å poengtere det så støtter jeg ikke dem som blusset.. Selvom det er kult.
                Men skal dem tas så skal dette gjøres på andre måter enn at man skal trakasere supportere som tilfeldighvis har en genser/jakke som er lik en som kanskje har blusset. Dette blir bare svada og piss fra ordensmakten og de sikkerhetsansvarlige. Har man ikke bilder av gutta som gjorde det, så kjipt for dem. Da har dem ikke den oversikten dem vil ha, og skal trakasere folk som tilfeldighvis kommer på kamp. Men bare så det er sagt så ble ingen sjekka ved utgangen på vestbredden, det er vel hovedsaklig Bendit som ble sjekka?
                Jeg ble stoppet av sivil politimann og en fra klubben etter at jeg kom ut fra narvesen på Ullevaal stadion.Dette skjedde 2timer før kampen.Der ble jeg rett og slett sakt rett opp i ansiktet at de hadde sett meg på bilde at det var meg som blusset.var ikke noe vits og nekte på det siden jeg hadde Tifo genser og samme skjerf som han som blusset.
                Så det var nok ikke bare inne på stadion og i Bendit som ble sjekket.

Comment

Fantastisk taktikk av Breen og Ulseth. Anklage og true samtlige med tilfeldigvis samme genser som en person som har blusset. Det her er jo ikke første gang, enhver med lacoste pique har fått øyne mot seg.

Og Breen er misfornøyd med dårlig oppslutning? Faen meg seg selv å takke. Avgå!! Dere har holdt på nok i alle år.
                  Vi er St.Hallvards menn

Comment

Breen og Ulseth har engasjert Oslopolitiets egen Derrick, ekspert på casuals og fotballbråk, Mr Geir Ellefsen, for å finne de kriminelle bandittene som feira seier over Lyn. Ellefsen tråla tribunen etter kamp for å trakassere folk med hettegenser og skjerf. Dem var det jo en del av.

De såkalte bildebevisene det skrytes av må være av ytterst laber kvalitet etter som de beskylder haugevis av folk, og det kun ble brukt 5 bluss..
                    ----------------
                    Pilsner og slagsmål.
                    Ille tilredte agronomer.

Comment

Dette her kan bli morsomt fremover. Makan til heksejakt. Gleder meg til å se hva reaksjonene fra klanen blir om dette fortsetter. DEt virker som et desperat forsøk på å blidgjøre forbundet for å få mildere straff etter lyn kampen. Men har noen i klans styret hørt noe som helst om dette på forhånd? Skulle ønske at klanen gikk litt tydligere ut å sa hva de mener i enkeltsaker. For de som ikke har al inside info så virker det veldig stille fra ledelsen i klanen i slike saker. Er det noen dialog om denne salgs saker? Hva er meldingene og signalene fra klubben om dagen? Vil de jobbe sammen med supporterene eller mot de?????? Trur Breen og co skal få det tøft fremover om de fortsetter i dette sporet.

Comment

Originally posted by spikeren View Post
                        Jeg ble stoppet av sivil politimann og en fra klubben etter at jeg kom ut fra narvesen på Ullevaal stadion.Dette skjedde 2timer før kampen.Der ble jeg rett og slett sakt rett opp i ansiktet at de hadde sett meg på bilde at det var meg som blusset.var ikke noe vits og nekte på det siden jeg hadde Tifo genser og samme skjerf som han som blusset.
                        Så det var nok ikke bare inne på stadion og i Bendit som ble sjekket.
                        Holy crap, hva er det de holder på med? Har det rabla for dem?
                        Det kan jo egentlig bli riktig underholdende for den det gjelder... dersom man er forberedt på at det kan skje. Nå er man jo det.
                        mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Presario View Post
                          Det er jo ikke så rart? Det ble jo ikke blussa på bredden?
                          Men er dem ute etter folk med tifoklær så er det jo flere av dem på bredden også.. Var det jeg mente, ikke at alle "slemme" er i bendit

Comment

Originally posted by zider View Post
                            Dette her kan bli morsomt fremover. Makan til heksejakt. Gleder meg til å se hva reaksjonene fra klanen blir om dette fortsetter. DEt virker som et desperat forsøk på å blidgjøre forbundet for å få mildere straff etter lyn kampen. Men har noen i klans styret hørt noe som helst om dette på forhånd? Skulle ønske at klanen gikk litt tydligere ut å sa hva de mener i enkeltsaker. For de som ikke har al inside info så virker det veldig stille fra ledelsen i klanen i slike saker. Er det noen dialog om denne salgs saker? Hva er meldingene og signalene fra klubben om dagen? Vil de jobbe sammen med supporterene eller mot de?????? Trur Breen og co skal få det tøft fremover om de fortsetter i dette sporet.
                            Tror du er inne på noe der zider, klubben forsøker å vise NFF at de tar dette med bluss veldig seriøst for å unngå poengstraff, evt. redusere boten.

At uskyldige folk konfronteres på en slik måte er totalt uaktuelt, lovbruddets alvorlighetsgrad tatt i betraktning.

Comment

Gå av Ulseth og Breen! Piss på en annen klubb!

Comment

Working...
                              X