Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Grasrotandelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grasrotandelen

VIF kåert til vinner av Norsk Tipping.

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle152579.ece

Dette syns jeg er meget positivt for breddeidretten i klubben og er ett bidrag fra supportere til spes de yngere i klubben.

Flott innsats fra de som har bidratt.
    snusk1

Et morsomt sitat:

"Trond Giske har allerede besøkt Vålerenga, og gitt kake til et yngre lag. Da han spurte de unge hva de ville bruke pengene til, svarte en av guttene: Kjøpe en toppspiller.

Det var nok ikke helt det svaret Giske ønsket. For ham er det viktig å presisere et dette er midler til bredden."

Giske ble totalt eid!

Comment

Hehe.... Bra svar av guttene.

Minner meg litt om som da Siren Sundby gitt bort til toppidrettssjef Børge Stensbøl og presenterte seg og sa:

Jeg skal bli OL-mester...

Hun ble jo det senere i seiling. Nevner det siden jeg er fra Son og holder med Vålerenga.

Topp genererer bredde og bredde genererer topp.

Disse to tingene henger jo sammen og så lenge vi har et godt lag, tror jeg også rekrutteringen henger med. Vi må bare være flinke til å la være unggutter få sjansen i ny og ne, men det er vi brukbare til nå.

Håper Singh dominerer totalt i eliteserien i 2010

Comment

Vålerenga Fotball har nå 2876 spillere som har registrert seg, og spilt inn 2.187.069,-

Comment

Vålerenga Fotball har nå 3647 spillere, som har spilt inn 5.253.908 kroner siden starten i 2009. Håper pengene er brukt fornuftig for våre yngre spillere.

https://www.norsk-tipping.no/grasrotandelen/grasrot_sok

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Vålerenga Fotball har nå 3647 spillere, som har spilt inn 5.253.908 kroner siden starten i 2009. Håper pengene er brukt fornuftig for våre yngre spillere.

https://www.norsk-tipping.no/grasrotandelen/grasrot_sok
            Det er i hvert fall noe å trøste seg med når oddsen går til helvete

Comment

Originally posted by Vål'enga View Post
              Det er i hvert fall noe å trøste seg med når oddsen går til helvete
              Er det ikke bare sånn at 5% av gevinsten går til dette?
              Hater Bergen by!

Comment

Originally posted by Jajcan View Post
                Er det ikke bare sånn at 5% av gevinsten går til dette?
                Ikke 5% av gevinst men innsats, satser man 100,- så går 5,- til VIF

Comment

Er det sånn at man kan gi sine fem prosent til Klanen?

Prøvde å google litt, men fant ikke noe treff på Klanen og Grasrotandelen.

Ser Tigerberget (Start, til høyre, midt på siden) inviterer sine medlemmer til å "gi" penga til dem.

LD - gir prosentene til Vålerenga Ishockey Elite enn så lenge.
                  Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                    Er det sånn at man kan gi sine fem prosent til Klanen?

Prøvde å google litt, men fant ikke noe treff på Klanen og Grasrotandelen.

Ser Tigerberget (Start, til høyre, midt på siden) inviterer sine medlemmer til å "gi" penga til dem.

Mulig hukommelsen spiller meg et puss, men Klanen ville vel ikke delta i racet om grasrotmidler og oppfordret folk til å gi til Vålerenga. Enten hockey, fotball eller andre av Vålerengas lag.
                    www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                    Glemmer passordet mitt...

Comment

Originally posted by Grydis View Post
                      Mulig hukommelsen spiller meg et puss, men Klanen ville vel ikke delta i racet om grasrotmidler og oppfordret folk til å gi til Vålerenga. Enten hockey, fotball eller andre av Vålerengas lag.
                      Ahhh, når du sier det så vekker det noen små grå lengst bak.

Vet ikke hvor mye dette ble diskutert sist, men gjør Klanen det «så bra» også i dag at dette ikke er interessant? Jeg mener, med litt lobbyvirksomhet kunne man jo lett hentet inn titusener - som igjen kunne vært gitt tilbake til medlemmene (en gratis busstur til Hamar eller Sarpsborg f.eks.), til lag i foreningen/veldedige formål.

Da får man i det minste styrt midlene dit de hører hjemme, mener jeg, heller enn at noen (sikkert halvparten) ikke gir sine fem prosenter til noen som helst.

LD.

Comment

Uten å starte noen voldsom diskusjon; breddehockey'n har trangere kår enn eliteklubben
                        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                          Uten å starte noen voldsom diskusjon; breddehockey'n har trangere kår enn eliteklubben
                          Intern greie med Kjær, siden ble det slik.

Konkret, hva er navnet på grasrotmottageren i de yngre avdelingene? I'll change for the better.

LD.

Comment

Vet ikke hvor mye dette ble diskutert sist, men gjør Klanen det «så bra» også i dag at dette ikke er interessant? Jeg mener, med litt lobbyvirksomhet kunne man jo lett hentet inn titusener - som igjen kunne vært gitt tilbake til medlemmene (en gratis busstur til Hamar eller Sarpsborg f.eks.), til lag i foreningen/veldedige formål.

Da får man i det minste styrt midlene dit de hører hjemme, mener jeg, heller enn at noen (sikkert halvparten) ikke gir sine fem prosenter til noen som helst.

LD.
                            Vi har nok diskutert dette her inne flere ganger, og idéen med grasrotandelen er nok ikke at det skal bli billigere ølturer til Hamar eller Sarpsborg for halvgamle tjukkaser som meg selv.

Min grasrotandel går til barnas lokale idrettslag, de trenger det, som tusenvis av andre foreldredrevne idrettslag i Norge. Har man ikke barn, eller noe lokalt lag, så kan man gjerne øremerke bredden i et av VIFs flere tilbud.

Men Klanen? Nei, det mener du ikke egentlig, vel?

Comment

Intern greie med Kjær, siden ble det slik.

Konkret, hva er navnet på grasrotmottageren i de yngre avdelingene? I'll change for the better.

LD.
                              Vålerenga Idrettsforening Ishockey
                              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
                              X