Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

møteplass i Tromsø?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• møteplass i Tromsø?

Jeg skal oppover og lurer på om det er organisert noen møteplass i Tromsø?

Re: møteplass i Tromsø?

Vi møtes på Rorbua fra 15.00 på lørdag, blir der hele kvelden. Søndag før og etter match, samt et par timer på mandag før flyet hjem.

Du ska hørsje myssje..
    Jeg vil helst være pakk.

Comment

Vi har ikke gjort noen direkte avtale med noe utested i Tromsø, fordi det er såpass mange forskjellige steder, og folk er som kjent forskjellig.. Bedre med Vål´engasupportere i hele byen enn bare på ett eller to steder, spesielt når man skal være der flere dager i strekk.

Nimo
      Klanen - har et dårlig rykte som skal ivaretas:

Ikke oppfør deg som en dust!

Comment

Hei

Noen som reiser oppover fredag? Det gjør nemlig vi (vi er fem stykker), kanskje det er mulig å avtale et møtested for litt sosial omgang?

Mvh

Tommyt

Comment

Vi (et par) drar i morgen kveld. Blir sikkert noen øl ved ankomst et eller annet sted.

Comment

På Isbergets hjemmesider står det at peacock er et aktuelt møtested for supporterene (av begge lag?) med div happenings mm..

Jeg kommer til å tilbringe mest tid på blårock.. Der finner man øl det går an å drikke, pluss at de har kongeburgere...

Comment

finnes noen steder her; http://www.destinasjontromso.no/ut_p...ber_barer.html

spesielt blårock, jernbanestasjonen og ølhallen er flittig besøkt. ølhallen har jo også frokosten på lørdager...http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

i fjor var det også ei egen pøbb i byen som prøvde å arrangere noe for klanen, men jeg er ikke sikker på hvor vellykka det var. uansett var det det eneste stedet der oppe jeg fant hvor de serverte carlsberg fra fat. og nei, jeg ikke husker ikke hva det het. men jeg tror jeg skulle ha klart å finne veien dit med fire i promille og med øya godt gjemt bak skjerfet.

-jørn-
              (*´ェ`*)

Comment

Blårock som "base"... Men ikke glem Ølhallen lørdag morgen..En klassikker!!!!!

Snart på flyet.. Sees..
                Arbeidende Bohem

Comment

For ikke å forglemme Ølhallen på søndag morgen og mandag..

Ta med stil-longs.

Bent

Comment

Working...
                  X