Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

ENGATOG!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Stor samling i sentrum fra klokka 14.00

Sitat: Den man, 17 juli 2006 20:47 skrev Persona Non Grata:

> Sitat: Den man, 17 juli 2006 19:30 skrev lasse1910:

>

> > Hold av 70 minutter, så skal det holde. Jeg vet akkurat hvor langt der er. Og når man går samlet i tog så går det ikke alt for fort. Så med en 70-80 minutter til rådighet skulle det gå veldig fint http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

> >

> > Lasse

> > - Som ikke bor så langt unna, og derfor vet hva han snakker om http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

> >

>

> Er det med eller uten tissepause?

Med en tissepause/pustepauser/spisepauser på tilsammen 13 minutter inkludert i tiden som over er satt av http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Blir det noe tog eller??

Comment

det er så fin stemmning når man går i tåg så jeg er for!
        kom igjen Enga!

Comment

skjønner ikke hvorfor det alltid skal bli klaging og suttring og dårlig stemmning når noen ønsker å dra igang noe.

er du ikke innteresert i å gå i tog, så sitt på ræva på t-banen og hold for faen meg kjeft da.

så kan vi som ønsker å gjøre noe sosialt og morro sammen få gjøre det uten sutringa fra enkelte her på forumet.

GÅ I TOG FOR ENGA!!!!

er du jaget av radio1

Comment

Problemet er vel att det ikke bare er for hundrevis av folk og traske oppover, det må organsieres og søkes tllatelser ol. Folk er ikke negative, men noen vet hva som må til for å få det til.
            Har du traktor og ljå holder du med lsk

Har du ØL og er GLA holder du med VÅLENGA

Comment

Sitat: Den fre, 21 juli 2006 21:47 skrev Dieu7:

> Problemet er vel att det ikke bare er for hundrevis av folk og traske oppover, det må organsieres og søkes tllatelser ol. Folk er ikke negative, men noen vet hva som må til for å få det til.

det er greit det, men da synes jeg at før man beggynner å prate om hvor dritt det ville være for feite folk å gå oppover til stadion pga lukt o.l og hvor langt og fælt, hvor dumt det blir med 20 stk osv, heller kan forklare trådstarter og initativtaker hvordan han kan få gjennomført det.

har vært med på mange tog før, og selvom det ikke alltid er flere tusen mennesker, så er det alltid en morsom anledning til å markere klubben positivt..

er du jaget av radio1

Comment

Sitat: Den fre, 21 juli 2006 21:54 skrev sefo:

> det er greit det, men da synes jeg at før man beggynner å prate om hvor dritt det ville være for feite folk å gå oppover til stadion pga lukt o.l og hvor langt og fælt, hvor dumt det blir med 20 stk osv, heller kan forklare trådstarter og initativtaker hvordan han kan få gjennomført det. "

Skreiv jeg ikke det godt nok for deg i mitt innlegg litt lengre opp her (innlegg nummer to på side 2 av denne debatten)?

Comment

Sitat: Den fre, 21 juli 2006 22:11 skrev FrankO:

> Sitat: Den fre, 21 juli 2006 21:54 skrev sefo:

> > det er greit det, men da synes jeg at før man beggynner å prate om hvor dritt det ville være for feite folk å gå oppover til stadion pga lukt o.l og hvor langt og fælt, hvor dumt det blir med 20 stk osv, heller kan forklare trådstarter og initativtaker hvordan han kan få gjennomført det. "

>

>

> Skreiv jeg ikke det godt nok for deg i mitt innlegg litt lengre opp her (innlegg nummer to på side 2 av denne debatten)?

>

>

>

det var ikke kun retta mot deg, men føler du deg som en av de som lager dårlig stemmning på forumet her så er det helt greit.

synes bare at folk kan prøve å være litt mer positive. uansett hva som blir posta på forumsidene til klanen, så dukker det opp sure miner og dritt.

orker snart ikke å lese på forumsidene, for det gjør meg bare i dårlig humør.
                  er du jaget av radio1

Comment

Sitat: Den lør, 22 juli 2006 09:06 skrev sefo:

> synes bare at folk kan prøve å være litt mer positive. uansett hva som blir posta på forumsidene til klanen, så dukker det opp sure miner og dritt.

> orker snart ikke å lese på forumsidene, for det gjør meg bare i dårlig humør.

---------

Jeg personlig synes disse setningene fra FrankO sier det meste. Dette er konkrete ting som må klaffe for å få til et evt. tog, og jeg synes ikke det akkurat er så negativt å poste det. Jeg synes mer det er konstruktivt, slik at når f.eks trådstarter ønsker å arrangere tog senere, så vet vedkommende hvilken vei man må gå.

FrankO skrev:

- Det må planlegges i god tid i forveien, og må annonseres på VPN, Klanen.no, vif.no og helst i Klansropet. Å annonsere dette på en helt ny side, og på et debattforum er ikke nok til å nå ut til 5% av medlemmene engang.

- Hvis man har tenkt å bruke veien til å gå oppover på (som man jo må hvis man er flere hundre), så må man søke om tillatelse av politiet. Ergo nok en grunn til å planlegge dette tidligere.

- Det må være en happening til for at man skal gå i tog. Jeg tror ikke en derbykamp er riktig stor nok for en happening - i hvert fall ikke ennå. I år vil jeg si at en cupfinale, seriefinale og kanskje den første gruppespillkampen i CL er det vi kan kalle en happening.

Comment

Tog til evt. køppfinale...

Sitat: Den lør, 22 juli 2006 09:49 skrev foomatic:

> Sitat: Den lør, 22 juli 2006 09:06 skrev sefo:

>

> > synes bare at folk kan prøve å være litt mer positive. uansett hva som blir posta på forumsidene til klanen, så dukker det opp sure miner og dritt.

> > orker snart ikke å lese på forumsidene, for det gjør meg bare i dårlig humør.

>

> ---------

>

> Jeg personlig synes disse setningene fra FrankO sier det meste. Dette er konkrete ting som må klaffe for å få til et evt. tog, og jeg synes ikke det akkurat er så negativt å poste det. Jeg synes mer det er konstruktivt, slik at når f.eks trådstarter ønsker å arrangere tog senere, så vet vedkommende hvilken vei man må gå.

>

> FrankO skrev:

> - Det må planlegges i god tid i forveien, og må annonseres på VPN, Klanen.no, vif.no og helst i Klansropet. Å annonsere dette på en helt ny side, og på et debattforum er ikke nok til å nå ut til 5% av medlemmene engang.

> - Hvis man har tenkt å bruke veien til å gå oppover på (som man jo må hvis man er flere hundre), så må man søke om tillatelse av politiet. Ergo nok en grunn til å planlegge dette tidligere.

> - Det må være en happening til for at man skal gå i tog. Jeg tror ikke en derbykamp er riktig stor nok for en happening - i hvert fall ikke ennå. I år vil jeg si at en cupfinale, seriefinale og kanskje den første gruppespillkampen i CL er det vi kan kalle en happening.

>

---------------------------------------

da tar jeg det til etteretning og er GOD tid før finalen.

og prøver og sette i gang et tog til FINALEN. vis vi da kommer tid.. er jo bare to kamper til så er vi der....

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Working...
                      X