Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

medlemskap 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• medlemskap 2010

når kommer giroen for innbetaling til klanen 2010?

Normalt sett har denne giroen pleid å komme med Klansropet. På grunn av omlegging av medlemsregistersystemet gjør den ikke det i år.
    Klansropet skal forhåpentligvis være hos alle medlemmer før jul.
    Giroene blir sendt ut i løpet av januar.

Comment

takk skarru ha Kjell

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
        takk skarru ha Kjell
        Det vil også komme mer utfyllende informasjon om det nye medlemsregisteret når dette er oppe og går. Det testes ut i disse dager og er snart på stell.
        Forhåpentligvis vil det nye systemet på sikt gjøre at vi har kontroll og ikke minst at vi kan spare penger med tanke på overgang fra giro i post til hovedsaklig nettbasert og mailbasert løsning.

Dette har vært styrets store mareritt-prosjekt de siste to-tre årene, da organisering av 12-15 000 navn ofte kun er ting som mellomstore kommuneadmministrasjoner driver med i Norge, ikke dugandbaserte supporterorganisasjoner (Mod: rettet fra fotballsupporterorganisasjoner etter anmodning fra morgendisig Kjellsen).

Den dagen dette er på plass vil man kunne se styremedlemmer og andre frivillige med slappe skuldre og friskt blikk. Kanskje til og med blide og glade.

Kjellsen.
        Last edited by Nesrene; 04.12.2009, 09:55.

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
          fotballsupporterorganisasjoner
          Er det et politisk statement om Klanens fremtid?
          Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
            Er det et politisk statement om Klanens fremtid?
            Hva du egentlig spør om er noe uklart,(også om det er et spørsmål eller bare litt morgentungt fredagsgruff) men hvis du tolker det dit hen at vi med det nye systemet forhåpentligvis kan bruke minimalt med tid, krefter og kostander på adminstrasjon og heller flytte den arbeidsmengden over til kjernevirksomhet kan du tolke det som et statement knytta til hva Klanstyret vil, ja.

Kjellsen

Comment

Hva du egentlig spør om er noe uklart
              Var vel heller et spørsmål om Klanen nå definerer seg som en ren "fotballsupporterorganisasjon". Jeg er klar over at det ordet i seg selv potensielt ikke utelukker noe - samtidig som det fint kan leses som at nå er det kun fotball som gjelder for Klanen.

Altså ikke for å være vanskelig, men noen har allerede tolket det dithen at det kun er fotball som gjelder, og derunder at Klanen både hater og motarbeide ishockey. Dem om det, men det er greit å være klar på slikt
              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

"fotballsupporterorganisasjon".
                Ettersom det sikkert ble for mye pilsnerøl på unge herr Kjellsen i går, er det sikkert bare en forskrivelse på morrakvisten.

Jostein

Comment

Var vel heller et spørsmål om Klanen nå definerer seg som en ren "fotballsupporterorganisasjon". Jeg er klar over at det ordet i seg selv potensielt ikke utelukker noe - samtidig som det fint kan leses som at nå er det kun fotball som gjelder for Klanen.

Altså ikke for å være vanskelig, men noen har allerede tolket det dithen at det kun er fotball som gjelder, og derunder at Klanen både hater og motarbeide ishockey. Dem om det, men det er greit å være klar på slikt
                  Ah, det var der jeg gikk i baret igjen.... Det er i grunnen tredje gang denne uka. "Det finnes kun ett fotballlag.."kom ut av meg både på håndball og hockey og nå på forumet. Ikke værst jobba på en uke...

Vi er selvfølgelig en supporterorganisasjon, kan du med dine ferdigheter være så grei og rette opp dette i mitt første innlegg.

Takk takk.

Ydmyk og rødmende.

Comment

kan du med dine ferdigheter være så grei og rette opp dette i mitt første innlegg.
                    Som seriøs presse er forumene underlagt sperrefrist, men etter ditt massive press har jeg reddet deg fra en håndball- og ishockeyhorde i harnisk
                    Nesrene @ Twitter

Comment

Enda ikke fått medlems-giroen for 2010.

Noen som veit hvordan det ligger an - dvs. ca. når giroen kommer i posten?

Comment

noen som vet hvem jeg kan si ifra til ang adresseforandring?

Comment

Giroene for innbetaling blei sendt ut på mandag, noe som vil si at den er framme hos medlemmene fredag, lørdag eller tidlig neste uke.

Comment

Ronny: Har du registrert mailadressen din i klanens medlemsregister? I såfall kan du gå på medlem.klanen.no, klikke på logg inn, og oppgi mailadressen din. Da får du tillsendt brukernavn og passord, og kan endre adressen din sjøl.
                            Hvis du ikke har registrert mailen din kan du sende meg en PM så skal jeg hjælpe deg.

Comment

Vil omlegging til nytt system ha konsekvenser for innmelding av nye medlemmer, eller er denne informasjonen fortsatt riktig?
                              mvh

Ogni M

Comment

Working...
                              X