Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

medlemskap 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by eriksenfrank View Post
    Fortsatt ikke fått giro for medlemsskap 2010, noen som vet om det er store forsinkelser på gang?
    Heisann,

Vi sendte ut et ekstra Klansrop i forrige uke med giro til alle som var registrert som betalende medlem i 2009. Dette kan ta litt tid å få dette, men de fleste har vel fått det nå. Dersom du ikke har fått dette skyldes det en av de følgende:
    - Du var ikke registrert som betalende medlem i 2009 (dette kan også skyldes problemer med det gamle systemet)
    - Du har endra adresse siden du betalte i fjor, uten at adresseendringa har blitt registrert hos oss
    - Postmannen ikke har klart å levere til deg (av en eller annen grunn)

På kvelden onsdag neste uke (10. februar) skal vi sende ut giro per epost til samtlige medlemmer i systemet vårt som vi har epost til. Dersom vi har din epostadresse i medlemsregisteret, bør du derfor få en giro på onsdag. Dersom du ikke har fått den enda på torsdags morgen, ber vi om at du sjekker spamfilteret ditt. Er det fremdeles ikke kommet noen giro, anbefaler vi at du tar kontakt med oss på medlem@klanen.no. Dersom du vet at vi ikke har (riktig) epostadresse på deg i systemet, kan du allerede nå sende oss en epost med den infoen, så skal vi legge deg inn - da kan du også bestille brukernavn og passord til det nye medlemssystemet direkte på nett.

Håper det virka litt oppklarende!

- medlemsservice
    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

OPPDATERING

Vi har nå sendt ut giroer på e-post til alle som er registrert i systemet med e-postadresse (bortsett fra de som allerede har betalt for 2010).

Vi veit at det fortsatt er noen som ikke har fått giroen, og dette kan skyldes blant annet mangelfull informasjon på medlemmets profil, overivrige spamfiltre eller utdaterte e-postadresser.

Derfor: Hvis du ikke har mottatt giro for betaling av medlemskontingent for 2010, verken per brev eller e-post, ber vi om at du sender en mail til medlem@klanen.no og forteller at du ikke har hørt fra oss. Da sender vi deg beløp, konto- og KID-nummer for betaling.

-medlemsservice

Comment

Jeg hadde ikke fått noen epost selv om jeg var registrert med riktig adresse. Sendte en mail til medlemsservice og jeg fikk svar med alt jeg trengte iløpet av noen få timer.

Kjempeservice! Tommel opp! Nå er jeg tilogmed medlem i Klanen! Joohoo!
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

qxvrea: Du lå faktisk inne med feil e-postadresse, og jeg endret til den du oppga i mailen din

Men vi veit at det også er medlemmer som ikke mottar giro selv om de er registrert med riktig e-postadresse (oftest på grunn av overivrige spamfiltre, eller problemer knytta til mottakerens mailkonto), og til disse er det bare å gjenta oppfordringa om å sende oss en mail. De fleste får svar i løpet av få timer.

-medlemsservice

Comment

Originally posted by Greger View Post
            qxvrea: Du lå faktisk inne med feil e-postadresse, og jeg endret til den du oppga i mailen din
            -medlemsservice
            Du er en luring du Nå er det ihvertfall både betalt og fiksa med ny adresse, dobbel epost og alt. Så da skal ikke jeg plage dere noe mer på en stund
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

når kommer klanskortet?
              VÅL'ENGA!!

Comment

For de 6000 første som betalte (altså alle som betalte innen cirka 1. mars) kommer medlemskortet sammen med Klansropet. Det sendes ut cirka tirsdag om ei uke, begynner å dukke opp i postkasser torsdag 18. og fredag 19. mars.
                (Beklager at vi ikke rakk seriestart i fotball, men vi prioriterte å vente til etter årsmøtet med å gjøre bladet helt ferdig).
                For de som betalte/betaler senere vil medlemskortet komme fortløpende med utsendinger hver tredje til fjerde uke.

KjellH
                redaktør for Ropet

Comment

takker for kjapp info!
                  VÅL'ENGA!!

Comment

Working...
                  X