Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Alkoholservering på ullevål?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alkoholservering på ullevål?

Ut i fra intervjuet angående stå plasser, ble det jo antydet en eller annen form for pub/ølservering for oss supportere. Noen som skjønte konkret hva det gikk ut på? evt hvilke planer som foreligger osv?
    Syns dette hørtes artig ut! Er som det ble nevnt liten plass på pub'ne rundt stadion før match, hadde vært flott med et tilbud som ga rom for fler!!!

Og, flere som har gjort seg tanker angående dette?

Originally posted by robertlorang View Post
    Ut i fra intervjuet angående stå plasser, ble det jo antydet en eller annen form for pub/ølservering for oss supportere. Noen som skjønte konkret hva det gikk ut på? evt hvilke planer som foreligger osv?
    Syns dette hørtes artig ut! Er som det ble nevnt liten plass på pub'ne rundt stadion før match, hadde vært flott med et tilbud som ga rom for fler!!!

Og, flere som har gjort seg tanker angående dette?
    Jeg mener å ha hørt at det har blitt muligheter ifbm med det nye greiene som er bygd på baksida. Vi snakker ganske store lokale, med plass til flere folk enn på bohemen eller vertshuset.

Utover det veit jeg lite
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
      Jeg mener å ha hørt at det har blitt muligheter ifbm med det nye greiene som er bygd på baksida. Vi snakker ganske store lokale, med plass til flere folk enn på bohemen eller vertshuset.

Utover det veit jeg lite

okei, det er snakk lokaler på baksiden av vg-svingen?
      Kristian Kjellsen(eller hvordan han staver det) sier noe sånt på spørsmålet om sosialt tiltak på stadion før kamp: vi er i dialog om å få til en pub/ølservering rundt våre seksjoner på stadion..

det virker som at de prøver å få til servering på stadion før kamp? eller tolker jeg svaret feil?

Comment

Originally posted by robertlorang View Post
        okei, det er snakk lokaler på baksiden av vg-svingen?
        Kristian Kjellsen(eller hvordan han staver det) sier noe sånt på spørsmålet om sosialt tiltak på stadion før kamp: vi er i dialog om å få til en pub/ølservering rundt våre seksjoner på stadion..

det virker som at de prøver å få til servering på stadion før kamp? eller tolker jeg svaret feil?
        Den nye salen bak VG er en mulighet, men den er svær. den er litt i overkant "posh" kanskje. Vi ønsker og US prøver og få til en annen løsning, med mindre areal, litt røffere og nærmere der vi står.
        Det jeg kan garantere er at vi kommer til å følge opp dette ukentlig fram mot sesongstart, så får vi håpe på at julenissen også er fotballsupporter.

Kjellsen
        (Christian med ch,....., vestkanten vet du)

Comment

Egon har åpnet restaurant med stor uteservering i tilknytning til Thon hotell bak VG-svingen ut mot Ringveien. Men det er jo i feil ende for Klanen!?

http://www.egon.no/index.asp?ParentI...813&DocID=8679

Comment

Feil ende ja.

Gjett om det vil ramle inn forvirra bortesupportere for å ødelegge
            idyllen der. Nei. Man vil sette overprisa øl i halsen støtt og stadig
            pga skarring, joiking, klasking på trommer og annen faenskap.

Man vil få besøk av sånne: http://fotball.aftenbladet.no/multim...tan_49272e.jpg

Ser heller for meg en rekke øltelt nærmere Bandittsvingen ja,
            på plassen foran Dolly eller noe.

Og mer sånn: http://img.nrk.no/img/407068.jpeg

Flott at det jobbes med dette ...

Comment

Working...
            X