Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanen har fått en lillebror

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klanen har fått en lillebror

Det er så greit å få et "barn" i Hønefoss.
    Ja, Hønefoss skal vi nok oppdra bra.
    Jeg har mitt hjerte på to plasser. I Klanen og i HBK.
    Kjekt å ha venner på begge sider av Sollihøgda.

Les hva de sier i Hønefoss:
    http://www.ringeriksporten.no/lokala...ie-pa-honefoss

Originally posted by HBK-fan View Post

Klanen har en lillebror, mini-klanen. Hønefoss er som alle andre helt uinteressante for oss. Det skal være 6 poeng, kort tur og sikkert en helt grei bygd og stikke innom. Utover det er det ingen varme følelser mellom Klanen og denne fotballklubben fra Ringerike.

Det er kun ett fokus for Klanen og det er Vålerengens Idrettsforening. Alt annet er fullstendig misforstått.

Kjellsen.
    Klanstyret.

Comment

Originally posted by HBK-fan View Post

For en svada-artikkel og disse klansmedlemene som uttaler seg snakker ikke for flere enn seg sjøl.

Vi støtter VIF.
      Ferdig snakka
      EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
        For en svada-artikkel og disse klansmedlemene som uttaler seg snakker ikke for flere enn seg sjøl.
        Hvem er det egentlig som snakker? Einar og Tor? Einar og Tor hvem da? Ganske sprekt å uttale seg på vegne av Klanen:

- Det fattes ikke vedtak om slike ting, men dette er en ”feeling-sak” som de aller fleste av Klanens medlemmer deler. Og når vi kommer til Hønefoss i oktober skal vi drekke pubene deres tomme, det lover klan-medlem Einar. Han slår seg i brystet på VIF-skjorta.
        Jeg vet ikke hva Klanens offisielle synspunkt er, men jeg heier i hvert fall på Einar og Tor. Heia, heia.

For øvrig kjære trådstarter, ta en liten stavekontroll før du legger ut saker. Du bør i det minste får tippeligaklubbene rett.

Comment

Noe av det teiteste jeg har lest.
          in Absinthia

Comment

Det der er bare sjukt.
            Fra artikkelen:
            - HBK er det laget Klanen vil sympatisere med

- Er dette offisielt vedtatt i Klanen?
            - Det fattes ikke vedtak om slike ting, men dette er en ”feeling-sak” som de aller fleste av Klanens medlemmer deler

I tilegg til Einar (!) og Tor (?) er altså Dealler Fleste troende til å klappe høflig for Hønefoss.

Men hvorfor de trekker Klanen inn i dette er for meg fullstendig uforståelig.

Grydis
            Sikker på at Kjellsen er en bedre talsmann
            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
            Glemmer passordet mitt...

Comment

På hvilket årsmøte har de der fått anledning til å uttale seg slik? Jeg mener og erindre at det er var en Christian Kjellsen og Espen Knutsen som hadde status som talsmenn.

Så mye rare folk som holder med Vålerenga for tia... men er jo litt bra også det da.
              Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
              [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Kan jo sånn i forbifarta nevne at Hønefoss er et av de få stedene i Norge med ganske aktive nazister, sånn som en liten funfact ved siden av.
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Dette er virkelig ikke noe å hisse seg opp over.

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
                    Dette er virkelig ikke noe å hisse seg opp over.
                    Er vel også derfor tråden nå har 10 innlegg

Comment

Hvordan ser "elske-lista" "vår" ut? (bortsett fra Hønefoss på toppen da)

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                        1) Vålerenga
                        2) Vålerengen
                        3) VIF
                        4) Enga
                        5) Vål'enga
                        (...)
                        98) Surnadal

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                          Vi har da alltid hatt et godt forhold til Aalesund. Ellers synes jeg personlig at Fredrikstad er et trivelig sted å reise på bortekamp, der en lett kan slarve om foppall med motstanderes supportere. Resten av lagene er vel hat-lag eller lag jeg gir fullstendig beng i.

Comment

lillebror?

miniklanen er lillebror, ingen andre lag/supporterunioner kan kalle seg noe som antydere familiære bånd?
                            vi er vel en egen rase og en egen klasse over alle? Klanen og miniklanen er vel et medlem i VÅlenga Familien! Hønefoss, som resten av landet har vel ikke vårt konglige blod? ergo ingen lillebror Blod er tykkere enn vann, og vi er vel mer glad i øl enn vann, dermed er vann-bånd null verdt, blodsbånd er innad i klanen!

Gleder meg til 2010 sesong!
                            slaktetia kommer både tidlig og seint for bønda neste år

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                              Kan jo sånn i forbifarta nevne at Hønefoss er et av de få stedene i Norge med ganske aktive nazister, sånn som en liten funfact ved siden av.

Og Oslo er det stedet i Norge med flest samer, terrorister, venstrehendte og finest opera...

Synes det er flott Hønefoss liker Vålerenga, men personlig bryr jeg meg like mye om Hønefoss, som Surnadal IL bortsett fra at vi ftar seks poeng fra dem neste sesong..
                              Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Working...
                              X