Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

enga i paris..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• enga i paris..

skal til paris i helga, noen som har anelse om det er mulig å få sett byderbyet der..

Re: enga i paris..

Jeg skal ikke til Paris og ikke vet jeg om noen steder der de viser byderbyet heller men hva den norske ambassaden?? Der har de sikkert norske TV-kanaler..

Comment

Det er også ei norsk sjømannskjerke i Paris. Om du ikke vil se den der, kan du sikkert få hjelp til å få vite hvor du muligens kan få sett den.
      in Absinthia

Comment

Sitat: Den man, 17 juli 2006 21:17 skrev enga13:

> Jeg skal ikke til Paris og ikke vet jeg om noen steder der de viser byderbyet heller men hva den norske ambassaden?? Der har de sikkert norske TV-kanaler..

...eller sjømannskjerka.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Var i Paris i fjor og endte opp på en engelsk pub som jeg mener og huske het The Bombardier ved Place de Pantheon.

Der var det en kontigent med norske/svenske studenter som iallefall satt og så på svensk fotball (husker ikke om det var canal + eller vanlig svt)...kanskje de får inn norsk fotball også ???

Comment

Sitat: Den man, 17 juli 2006 21:17 skrev enga13:

> Jeg skal ikke til Paris og ikke vet jeg om noen steder der de viser byderbyet heller men hva den norske ambassaden?? Der har de sikkert norske TV-kanaler..

--------------------

Gå for denne. Møt opp med to 6 pk øl og si at du skal se på foppall.....

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Ein fransk kamerat av meg ser Vålerengakampar på puben Gallaway, ved Seinen nær Place St. Michel.

Comment

Working...
              X