Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Supporterkøpp 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supporterkøpp 2010

Ifjor ble det storeslem i Fredrikstad på herrersiden for Klanen sine lag!. I år er det Bergen og Bataljonen som skal være arrangør. Jeg venter på mer info og kommer tilbake til det.

Har også purra på Malmø Supportcup også hvis det er av interesse for flere enn Ultrasbussen.

Mikkel

Malmø er 25-27 juni...Mer info kommer seinere!

Mikkel

Comment

Den norske er lørdag 26.juni. Altså må man velge mellom Bergen eller Malmø. Send mail til mikkel ætt fotballsupporter dått no. Hvis du vill melde på lag. Hjemmeside for den norske køppen kommer innen 14 dager!

Fyr laus med spørsmål....

Mikkel

Comment

Påmeldte lag skal gå igjennom meg. Da kan man bruke mail mikkel att fotballsupporter dått no

Trenger navn på laget, kontaktperson med navn, mail og telefonnummer.

Mikkel

Comment

Flaggborgens Sprintlag har meldt seg på!

Mikkel

Comment

Vålerenga Vertshus og Vålerenga Avholds har meldt seg på. Oppe i 3 lag da!

Mikkel

Comment

Blomster Enga er også påmeldt nå.
              Er det noen busser som har ledig plass til bergen vi er en 9-10 stk.
              Og hva dere evt skal ha for plassene

Comment

Jobber med å finne ut hvilket busser som kjører. Siden det er fire lag bør det vel være to busser....

Mikkel

Comment

Har du funnet ut noe mer om busser til bergen. har sendt flere mail til vertshusbussen, men ingen svar, greit å finne ut åssen vi kommer oss bergen snart da det begynner å nærme seg.

Comment

Originally posted by rasmus84 View Post
                    Har du funnet ut noe mer om busser til bergen. har sendt flere mail til vertshusbussen, men ingen svar, greit å finne ut åssen vi kommer oss bergen snart da det begynner å nærme seg.
                    Jeg har sendt mail før idag til Kjellsen i styret. Svarer han ikke, ringer jeg han imorgen....

Mikkel

Comment

Originally posted by rasmus84 View Post
                      Utifra inside information, så har Vålerenga Vertshus, Avholds og Flaggborgen Sprintlag fyllt opp Bohembussen. Vet ikke om flere busser går dog.
                      Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Originally posted by Fabio View Post
                        Utifra inside information, så har Vålerenga Vertshus, Avholds og Flaggborgen Sprintlag fyllt opp Bohembussen. Vet ikke om flere busser går dog.
                        Sjekker opp å får svar fra Frode Mathias Ræder fredag og hvor mange plasser det er igjen. Bohembussen er leid bort, men en annen skal være leid...

Mikkel

Comment

Originally posted by miguel View Post
                          Sjekker opp å får svar fra Frode Mathias Ræder fredag og hvor mange plasser det er igjen. Bohembussen er leid bort, men en annen skal være leid...

Mikkel

Får vi snart noe info eller? Hvem buss det blir og avreisetidspunkt?

Comment

Originally posted by Lyrica View Post
                            Får vi snart noe info eller? Hvem buss det blir og avreisetidspunkt?
                            Ekke jeg som styrer det. Tipper lagleder Fabio har fått info for flaggborgen, hør med han. Det jeg veit er at de drar fredag fra Vertshuset, tidspunkt veit jeg ikke. Bussen er full, så 4 av Blomsterenga spillerne tar toget.

Mikkel

Comment

Originally posted by miguel View Post
                              Ekke jeg som styrer det. Tipper lagleder Fabio har fått info for flaggborgen, hør med han. Det jeg veit er at de drar fredag fra Vertshuset, tidspunkt veit jeg ikke. Bussen er full, så 4 av Blomsterenga spillerne tar toget.

Mikkel
                              Helt enig med Mikkel. Hør med meg om info for turen, hvis du er en del av Flaggborgens Sprintlag.
                              Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Working...
                              X