Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Husker ikke helt når datoen er, men har fått en sniklytt og kan røpe at blant annet Black Debbath, Frank Znort og Gatas Parlament har med knall-låter. Strengt tatt ikke noe som er direkte dårlig på skiva, selv om noen av rockelåtene er litt kjedelige.
Skiva slippes mandag 27. mars. Slippfest/releaseparty med 3-4 av banda på Gamla i Møllergata torsdag 30. mars. Denne festen inneholder også første offentlige visning av den nye drakta etc. Cirka 200 billetter til en drøy femtilapp i Sjappa fra mandag.
Official site of record label Elektra Music Group: Elektra Records, Fueled By Ramen, Roadrunner, Low Country Sound, Black Cement, Public Consumption, DTA Records
Måtte jo bare kjøpe denne CD'en når den kom ut. Skiva har mange kule sanger og er et must. Dog, får bare beskjed om at CD'en er kopibeskyttet når jeg skal overføre de rippa mp3 filene til min PPC!
Lever med det ørlile håpet om at dette er en "feil" feilmelding da ingen av mine 200 andre rippa cd'er noensinne har gitt lignende feilmeldinger.
Vær så vennlig å si at ingen har lagt en idiotisk Sony-alike-copy-copy sperre på CD'en. Står ihvertfall ikke noen slike advarsler på coveret!
Comment