Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Dugnaden lørdag 27.2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dugnaden lørdag 27.2

En stor takk til alle kjente og gledelig nok mindre kjente fjes som brukte en sur og kald lørdag formiddag til å ødelegge stoler på Ullevål.
    Som med all jobbing for Klanen, vil dere få deres lønn i himmelen, foruten det sedvanlige pizzastykket og en og annen ølbong.

Dette ser lyst ut i forhold til vårt mål om å danne en arbeidsgruppe som ivaretar våre oppgaver på feltet i tida framover.

Siste økt i denne sammenheng er å få alt sammen opp i en container. Tirsdag ettermiddag fra kl 16.30. Det burde være kjapt gjort, møt opp hvis du har anledning.
    Undertegnede er på plass fra kl 16.15. Ullevål skal ordne med containere.

Takket være dere er nå Ullevål Stadion fornøyde, våre motstandere i andre supporterforeninger er fornøyde rent supporterpolitisk, og det viktigste av alt vi har fått en start på det vi helst vil ha;
    Et stort felt for stående syngende supportere uten forstyrrende plastikkelementer.

På vegne av Klanstyret

Kjellsen.

Originally posted by Kjellsen View Post
    En stor takk til alle kjente og gledelig nok mindre kjente fjes som brukte en sur og kald lørdag formiddag til å ødelegge stoler på Ullevål.
    Som med all jobbing for Klanen, vil dere få deres lønn i himmelen, foruten det sedvanlige pizzastykket og en og annen ølbong.

Dette ser lyst ut i forhold til vårt mål om å danne en arbeidsgruppe som ivaretar våre oppgaver på feltet i tida framover.

Siste økt i denne sammenheng er å få alt sammen opp i en container. Tirsdag ettermiddag fra kl 16.30. Det burde være kjapt gjort, møt opp hvis du har anledning.
    Undertegnede er på plass fra kl 16.15. Ullevål skal ordne med containere.

Takket være dere er nå Ullevål Stadion fornøyde, våre motstandere i andre supporterforeninger er fornøyde rent supporterpolitisk, og det viktigste av alt vi har fått en start på det vi helst vil ha;
    Et stort felt for stående syngende supportere uten forstyrrende plastikkelementer.

På vegne av Klanstyret

Kjellsen.
    Bare slenger på litt ekstra props til de 2 (?) heltene som dro helt fra Halden i ens ærend å fjerne stoler. Imponerende!
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
      Bare slenger på litt ekstra props til de 2 (?) heltene som dro helt fra Halden i ens ærend å fjerne stoler. Imponerende!
      Jeg slenger på litt props til han som ble intervjua på TV2 jeg. Han var usedvanlig kjekk! Og de to gutta fra Halden, de var kjekke de også!
      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Erling brings home the bacon:

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...l-3147237.html

Ellers var det god stemning, drøye stories på pauserommet (Vakuum?WTF!?) ,og mye destruction.

Øystein
        Kaffe? Te?
        ----------------
        Pilsner og slagsmål.
        Ille tilredte agronomer.

Comment

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
          Erling brings home the bacon:

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...l-3147237.html

Ellers var det god stemning, drøye stories på pauserommet (Vakuum?WTF!?) ,og mye destruction.

Øystein
          Kaffe? Te?
          Hvis du syns historia er drøy, kan du tenke deg hvor drøyt det er når ei dame begynner å prate om slikt! Den årlige felles familiemiddag går iår uten meg. Det blir litt for crazy... Vakuumbitches fikk ny betydning ass!

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
            Hvis du syns historia er drøy, kan du tenke deg hvor drøyt det er når ei dame begynner å prate om slikt! Den årlige felles familiemiddag går iår uten meg. Det blir litt for crazy... Vakuumbitches fikk ny betydning ass!
            Haha, vakumpompe, ja. Drøye saker. Mulig det er noen nye drøye historier på kveldens tifodugnad for de som dukker opp. Noe med en ambulanse, en dame som slo og en annen som delte ut nummeret sitt. Eller hva dikern?

Comment

Hahaha! Ser ut til å hagle tett med stories på dugnader fremover..

Folk som liker drøye stories, maling på stoff, bæring av tunge ting, rulling av flagg, rulling av ark, fjåseri, maling på skoa, bretting av presenning, sying av store ting, osv, må få ræva opp av soffan, og melde seg til tjeneste for landets tøffeste tifogruppe.
              ----------------
              Pilsner og slagsmål.
              Ille tilredte agronomer.

Comment

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
                Hahaha! Ser ut til å hagle tett med stories på dugnader fremover..

Folk som liker drøye stories, maling på stoff, bæring av tunge ting, rulling av flagg, rulling av ark, fjåseri, maling på skoa, bretting av presenning, sying av store ting, osv, må få ræva opp av soffan, og melde seg til tjeneste for landets tøffeste tifogruppe.
                "EngaTifo kupper tråden og dømmer Kjellsen til å stå alene på Ullevaal tirsdag"
                dyp splittelse innad i klanen, melder tv2 sporten

Men seriøst: møt opp og hjelp til i morra, folkens.

Comment

Haha, vakumpompe, ja. Drøye saker. Mulig det er noen nye drøye historier på kveldens tifodugnad for de som dukker opp. Noe med en ambulanse, en dame som slo og en annen som delte ut nummeret sitt. Eller hva dikern?
                  Herregud, du fremstiller det som det var et overfall! Vi plukka opp ei berte som lå og svømte i sørpa. Hun svarte med å slå meg og skrike "jeg hater deg", men hu har aldri sett meg før da.

Lucky for meg syns den fine venninna at jeg og Fyrtegn var landets store helter. Så jeg fikk nummeret hennes og greier. Og hu var GRISEFIN! Trukke hu er sånn vakuumsadodame heller :P

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
                    Herregud, du fremstiller det som det var et overfall! Vi plukka opp ei berte som lå og svømte i sørpa. Hun svarte med å slå meg og skrike "jeg hater deg", men hu har aldri sett meg før da.

Lucky for meg syns den fine venninna at jeg og Fyrtegn var landets store helter. Så jeg fikk nummeret hennes og greier. Og hu var GRISEFIN! Trukke hu er sånn vakuumsadodame heller :P
                    Jeg prøvde bare å ikke blåse hele historien før dugnaden, jeg. Pirre nysgjerrigheten til de som sitter på gjerdet, liksom

Comment

"EngaTifo kupper tråden og dømmer Kjellsen til å stå alene på Ullevaal tirsdag"
                      dyp splittelse innad i klanen, melder tv2 sporten

Men seriøst: møt opp og hjelp til i morra, folkens.
                      Moroklumper...Jeg akter ikke å stå der aleine med alt søppelet fra lørdag. Her appeleres det sterkt til alle mulige sms-lister og hemmelige brorskap innad i Klanen til å stille opp sammen med undertegnede..

Kjellsen

Comment

Jeg hadde egentlig planer om å være med å hjelp til, men siden jeg ikke klarte å sovne før kl. 8 om morran den aktuelle lørdagen, ble det litt vanskelig :P
                        Jeg har veldig lyst til å hjelpe til neste gang det trengs. Frivilligarbeid er noe jeg vanligvis skyr som pesten, men når det kommer til Enga, har jeg virkelig lyst til å hjelpe til. Jeg bør kanskje melde meg inn i tifogruppa, men problemet er at jeg har ti tommeltotter :P

Uansett, masse credz til folka som møtte opp så tidlig i drittværet!

Comment

Originally posted by Olum View Post
                          Jeg hadde egentlig planer om å være med å hjelp til, men siden jeg ikke klarte å sovne før kl. 8 om morran den aktuelle lørdagen, ble det litt vanskelig :P
                          Jeg har veldig lyst til å hjelpe til neste gang det trengs. Frivilligarbeid er noe jeg vanligvis skyr som pesten, men når det kommer til Enga, har jeg virkelig lyst til å hjelpe til. Jeg bør kanskje melde meg inn i tifogruppa, men problemet er at jeg har ti tommeltotter :P

Uansett, masse credz til folka som møtte opp så tidlig i drittværet!
                          Jo mere jo bedre, sier vi i tifogruppa. Ekstra tommeltotter er ikke et handicap.

Det er tifodugnad hver mandag på klanskontoret klokka 18:00 (over bohemen). Innimellom maler vi store ting på vallhall isteden. hvis du vil ha oppdateringer på sånne saker, så kan engatifos fanside på facebook være et godt utgangspunkt

Comment

Working...
                          X