Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Supportersesongen 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supportersesongen 2010

Hva tenker den enkelte om klanens rolle i 2010? Uavhengige grupperinger (ultras, casuals osv.) Forbedringspotensiale osv? Kort sagt alt av interesse for årets sesong!

Jeg synes vi har mye å bevise i år, ettersom det har vært tamt til tider de siste åra. Når vi virkelig er på topp har det vært bra, men ser ingen grunn til at stemninga skal bli dårligere pga lavt publikumsoppmøte. Husk at jo høyere vi synger jo flere kommer neste match.

Håper sangene sitter bedre i år, og at ståplassene bidrar til en syk stemning.
    Hadde vært kult om de som sitter i bendit nedre hadde stått, etter visuelle grunner. Bedre sammkjøring mellom bredden og gaza savner jeg veldig.
    "VI ER GAZA, VI ER BREDDEN" må synges oftere for å gi publikum et intrykk av samhold, og ikke to tribuner som har gått hver sin vei, selvom dette egentlig er sannheten.

Håper på et fantastisk år både sportslig og for Klanens del, og at det blir mer Tifo. Selv gir jeg faen i Casuals, de får holde på som noen snørrunger, de er ikke en del av Klanen uansett. Det er heller ikke de som bruker alle kreftene de har på å slenge dritt til andre rundt om på tribunen.

Comment

Originally posted by garcia View Post
      "VI ER GAZA, VI ER BREDDEN" må synges oftere for å gi publikum et intrykk av samhold, og ikke to tribuner som har gått hver sin vei, selvom dette egentlig er sannheten.
      Dette tror jeg blir svært vanskelig i år. De som har stått for sangsentrum på Vestbredden flytter over til Gaza i år. Så om ingen andre på Vestbredden plutselig bestemmer seg for å ta tak, så tror jeg Vestbredden blir svak i år.
      in Absinthia

Comment

Jeg forutser en del knuffing og irritasjon når folk som ikke står i Gaza kommer dit for å bidra. En slags kulturkrasj. De tre-fire første hjemmekampene blir avgjørende. Hvordan vi takler dette vil avgjøre om vi kommer ut av kranglinga i oppadstigende eller nedadgående retning. Her ligger mye ansvar på den enkelte at vi ender opp med et konstruktivt resultat. Klarer vi det, tror jeg vi vil oppleve et løft og se bedre ut en på lenge.

Forøvrig blir det nok noen artikler i ropet om akkurat dette.
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
          Jeg forutser en del knuffing og irritasjon når folk som ikke står i Gaza kommer dit for å bidra. En slags kulturkrasj.
          Jeg tror ikke det blir så galt. Flere har jo flytta seg på de to tre seinere åra og vi som flytter oss nå velger nok stort sett å stelle oss der de har finni sin plass. Det går bra når vi står sammen på bortekamper, så jeg ser ikke helt hvorfor vi skal få kulturkollisjon på hjemmekamper.
          in Absinthia

Comment

Det naturlige er vel om "Bakrekka" hopper noen rader frem, og VB-invasjonen samler seg "bak" oss. De er såpass rutinerte at de ikke vil ha noe trøbbel med å følge sangene, og bakfra kan de også bidra på starting/opprettholding.

Hoppegærningene vil heller ikke irritere opp de gamle menn fra Vestbredden på samme måte. Litt sutring blir det nok på flagginga, men med et samla Klansstyre i Gaza bør dette kunne ryddes opp i samråd med Onkel Werner.
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Navneendring på KST?

På evalueringsmøtene var det flere som var positive til en navneendring for Klanens Sikkerhetstjeneste. Sikkerhetstjeneste og forkortelsen KST var i utgangspunktet ment humoristisk da Politiets overvåkningstjeneste skiftet navn til Sikkerhetstjeneste/PST.

Hva skjer med dette?

Flere forslag er sikkert gode. Jeg er sikker på at Onkel Werner og hans menn kunne oppnådd en større tillit, og dermed oppfylt sin handlingsplan på en bedre måte med et søtere navn.

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
                På evalueringsmøtene var det flere som var positive til en navneendring for Klanens Sikkerhetstjeneste. Sikkerhetstjeneste og forkortelsen KST var i utgangspunktet ment humoristisk da Politiets overvåkningstjeneste skiftet navn til Sikkerhetstjeneste/PST.

Hva skjer med dette?

Flere forslag er sikkert gode. Jeg er sikker på at Onkel Werner og hans menn kunne oppnådd en større tillit, og dermed oppfylt sin handlingsplan på en bedre måte med et søtere navn.
                Min gjetning er at styret har hatt mer enn nok med å forberede årsmøte.

Min spådom er at det ikke skjer noe før styret har konstituert seg selv.
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                  Min gjetning er at styret har hatt mer enn nok med å forberede årsmøte.

Min spådom er at det ikke skjer noe før styret har konstituert seg selv.
                  En liten Nesoddpelikan fløy forbi øret mitt forleden og ymtet noe om at styret nå har kostituert seg selv. Har styret noen nyheter om KST og navneendring eller er dette hemmelig og kun noe man spekulerer i.

Jeg foreslår at KST burde ta et litt mer humoristisk navn. Enten dra den helt ut til Klanens Tystervesen. Den litt mere koslige Klanens Trivselspatrulje. Den litt punchere Klanens Passepågjeng. Eller Klanens Forlengede Arm for Sikkerhet på Vålerengakamp/KFASVk.

Comment

Jeg slår helt klart et slag for Klanens Forlengede Arm for Sikkerhet på Vålerengakamp/KFASVk.

Comment

Det nye styret har mange oppgaver de må sette seg inn i og navnebytte på Kst står ikke øverst på agendaen og de blir dermed hetende Kst inntil videre.

Svenna

Comment

Man bør kanskje nevne at både forgjengeren KOT og dagens KST er navn man laget på kødd. At noen folk nå faktisk tror at navnet KST (Klanens Sikkerhetstjeneste) er seriøst ment er jo jævlig synd.

Kall dem "Klanens tribuneverter" eller noe lignende ved neste korsvei, det er jo det dem strengt tatt skulle være, og en buffer mellom lokale vaktkorps og våre egne supportere på bortebane. Ikke en forlenget arm for klubben og ordensmakt.

Ironien i navnvalget kommer nok ikke like tydelig frem lenger, men det blir vel bedre.

Ny sesong, nye muligheter, ny giv på ståtribunen og bra spill på banen (drømmeønske), bortsett fra det siste er det bare opp til oss sjøl, la 2010 bli det året fandenivolskheten vendte tilbake på VIF sine sangfelt, uansett resultater.

Jørund

Comment

Working...
                        X