Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

MÅ vi over til VG øvre?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klanskusk
    replied
    Billetter til sjåfører

Originally posted by frodev View Post
    Billetter Bendit nedre blir flyttet til VG Øvre.. Skal du stå sammen noen så bytt den til en bendit øvre felt 223 eller 233 feks, det er de to feltene som er ikke definert som klansfelt på ben øvre...

frode
    Er det gratisbilletter til klans-sjåfører i år også?

Leave a comment:

• "Dør for enga uten tvil"
    replied
    Ok, takk =)

Leave a comment:

• frodev
    replied
    Billetter Bendit nedre blir flyttet til VG Øvre.. Skal du stå sammen noen så bytt den til en bendit øvre felt 223 eller 233 feks, det er de to feltene som er ikke definert som klansfelt på ben øvre...

frode

Leave a comment:

replied
    ok.. kjekt å vite... skal ha med meg en halv interresert frue, har sjæl sesong kort på 228 men jeg gidder ikke sitte i vg pga hu.. hehe..

men skal høre med han

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied
    Originally posted by "Dør for enga uten tvil" View Post
    denna her er sikkert litt vag, å noen rister sikkert på hue... men.. here goes..

ere noen som veit om det er mulighet for folk med billetter i bendit nedre å eventuelt flytte til bendit øvre, utpå kantene isteden for å bli jagd over i kjipe VG øvre?
    sitter heller oppe ved kiosken enn oppi der!
    Jeg vet ikke, men ryktet skal ha det til at sjappesjefen sjøl vil være i billettluka på stadion i morra. Så om du ikke får noe svar innen da, kan du alltids forsøke å snakke med dem på stadion.

Leave a comment:

started a topic MÅ vi over til VG øvre?

MÅ vi over til VG øvre?

denna her er sikkert litt vag, å noen rister sikkert på hue... men.. here goes..

ere noen som veit om det er mulighet for folk med billetter i bendit nedre å eventuelt flytte til bendit øvre, utpå kantene isteden for å bli jagd over i kjipe VG øvre?
    sitter heller oppe ved kiosken enn oppi der!
Working...
X