Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Oppdateringer fra styret

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oppdateringer fra styret

http://www.klanen.no/siste_styremoete

Klansstyrets åpne linje fortsetter..

-sekretæren
    Last edited by Erlink_gammel; 23.03.2011, 06:46. Reason: Tråden har utvikla seg i generell retning

Kameratskap og Samhandling for et bedre Tribuneliv

Ikke det korteste navnet på et arbeidslag, men det er ihvertfall et av de heteste forslagene til nytt navn på KST. Det gjør at man kan beholde forkortelsen, noe som man ser på som en fordel i flere henseender, for eksempel at det er et kjent navn hos vertskap når vi reiser rundt på borteturer. Det sentrale målet er å komme litt bort i fra sikkerhetsbegrepet, for å vise at KST driver med så mye mer enn hva navnet "sikkerhetstjenste" antyder. Lufta har jo dessuten gått ut av humorballongen som KOT og KST var skrevet på, dessverre.

Ingenting er vedtatt, dette er det først og fremst KST selv som må bestemme. KST kommer også med nye nettsider med det første, for de av dere som er interessert i å vite alt om handlingsplaner, instrukser og rutiner.
    En navneendring hvor forkortelsen beholdes vil lett kunne gi assosiasjoner til gamledager, med spaning på bruer etc. Men burde ikke motivasjonen for en navneendring være å gi hele gruppa en slags ny start?

I enkelte sammenhenger er det en klar fordel (å beholde forkortelsen). Jeg tror likevel ikke at det er nok til at KST igjen blir "positivt" lada i enkelte kretser. Men her har jo også den generelle oppførselen mye å si. Det at en rekke uegnede vakter er fjernet er også svært positivt!

Presiserer; at jeg er godt fornøyd med den opplevelsen jeg har hatt av KST på årets første hjemmekamp
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by MortenN View Post

-sekretæren
      Meget bra dette her!

Mikkel

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
        En navneendring hvor forkortelsen beholdes vil lett kunne gi assosiasjoner til gamledager, med spaning på bruer etc. Men burde ikke motivasjonen for en navneendring være å gi hele gruppa en slags ny start?

I enkelte sammenhenger er det en klar fordel (å beholde forkortelsen). Jeg tror likevel ikke at det er nok til at KST igjen blir "positivt" lada i enkelte kretser. Men her har jo også den generelle oppførselen mye å si. Det at en rekke uegnede vakter er fjernet er også svært positivt!

Presiserer; at jeg er godt fornøyd med den opplevelsen jeg har hatt av KST på årets første hjemmekamp
        Men etter å ha arbeidet litt i Klanens fotoarkiv i forbindelse med siste nummer av Klansropet: Vi kan også beholde denne forkortelsen om vi kaller gruppa Knulle Sauer i Trøndelag? Og denne vil vel gjøre det såpass uhøytidelig at det ikke er noen fare for gammelt grums?

Comment

Originally posted by MortenN View Post

-sekretæren
          Er det slutt på den åpne linjen eller avholdes det ikke flere styremøter?

Fra spøk til alvor. Infoen fra styremøtene var bra og trolig interessant for mange. Utfordringen er vel at døgnet bare har 24 timer... men om en av dem kan brukes til info fra styret en gang i måneden ville nok mange satt pris på det.

(hvis det er jeg som ikke finner info fra styret på klanen.no - please send meg en link og slett denne posten)

Comment

Originally posted by ASEB View Post
            Er det slutt på den åpne linjen eller avholdes det ikke flere styremøter?

Fra spøk til alvor. Infoen fra styremøtene var bra og trolig interessant for mange. Utfordringen er vel at døgnet bare har 24 timer... men om en av dem kan brukes til info fra styret en gang i måneden ville nok mange satt pris på det.

(hvis det er jeg som ikke finner info fra styret på klanen.no - please send meg en link og slett denne posten)
            Det jobbes faktisk med en nå om styremøtet på tirsdag. Eller heller en større oppsummering siden sist. En av de store utfordringene våre er at det er mye konfidensiell info og dermed vanskelig å referere fra det.
            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
              Det jobbes faktisk med en nå om styremøtet på tirsdag. Eller heller en større oppsummering siden sist. En av de store utfordringene våre er at det er mye konfidensiell info og dermed vanskelig å referere fra det.
              Dessuten må alle ideer, vedtak og avgjørelser igjennom gamlegutta. Siden det ikke var Internett (i form av WWW) da Klanen ble stifta, er dem selvsagt imot at Klanen har noe som helst på Internett!

Comment

Hører rykter om en pressemelding som er sendt fra styret i Klanen. Burde ikke slike ting legges ut på nett slik at folk som har boikotta enkelte Oslo-aviser får med oss hva vi mener?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Hører rykter om en pressemelding som er sendt fra styret i Klanen. Burde ikke slike ting legges ut på nett slik at folk som har boikotta enkelte Oslo-aviser får med oss hva vi mener?
                  Akkurat denne pressemeldingen blei veiet og funnet for lett for Klanen.no - altså ingen overaskelse at den ble trykket i Aftenposten!

Mulig det legges ut en faksimile.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                    HAn aftenposten-journalisten fikk enerett på pressemeldingen. Vi håpa vel at nettavisen eller noe skulle trykke en faksimile eller noe.

Comment

Klanen har sendt ut en pressemelding, innholdet er hemmelig og Aftenposten er eneste mottager. Forstår jeg det riktig da?
                      Når ble den sendt, og når ble den eventuelt publisert hos den gamle tanta?

Gidder noen å ta fram en teskje, tror jeg trenger det for å forstå.

Comment

Klanen har sendt ut en pressemelding, innholdet er hemmelig og Aftenposten er eneste mottager. Forstår jeg det riktig da?
                        Når ble den sendt, og når ble den eventuelt publisert hos den gamle tanta?

Var på trykk i torsdagens morgenutgave. Tittelen er "slik vil Klanen bruke 12 mill". Jeg har den hjemme, hvis noen vil skanne den inn og få den på nett, skal de få mitt eks. Hvis ikke kan det tenkes at jeg transkriberer hele skiten inn her i morra eller noe.

Comment

Du blander sammen to fakta, her er t-skjea:

- noen saker styret kan ikke refereres fordi de inneholder momenter som er konfidensielle

- pressemeldingen ble gitt til Aftenposten som eksklusiv sak

Disse to tingene har ikke noe med hverandre å gjøre. Capice?
                          Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Ah, jeg misforsto.

Nesrene har rett. Mye av det som har blitt diskutert på styretmøter i det siste er ting vi ikke kan si noe om. Forhold internt i VIF. Hvilke spillere som kommer og går, økonomi osv osv. Informasjonen er gitt oss i konfidensialitet og derfor blir det til tider vanskelig å komme med rapporter.

Vi har imidlertid en del paralelle prosesser vi jobber med for tiden og disse vil være i en nær forestående rapport.

Pressemeldingen er noe helt annet og et humoristisk stikk til klubbens ledelse. Et forsøk på å skape litt blest i media og vise at Klanen er på banen og til stede.

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                              Var på trykk i torsdagens morgenutgave. Tittelen er "slik vil Klanen bruke 12 mill". Jeg har den hjemme, hvis noen vil skanne den inn og få den på nett, skal de få mitt eks. Hvis ikke kan det tenkes at jeg transkriberer hele skiten inn her i morra eller noe.
                              Jeg har spurt pent om å få en PDF...

Comment

Working...
                              X