Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

NFF sa nei til blussing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dresser View Post
    Hvis jeg kjøper sesongkort til Vålerenga sine kamper, er vel dette for en kjøpskontrakt å anse. Tviler på at klubben bare kan bryte den som de vil.
    Tja, er du dritings når du skal om bord i et fly, kan du jo bli nektet - kjøpskontrakt eller ei. Jeg ser jo poenget ditt og det er jo litt spesielt når man aldri får vite kjøpsbetingelsene som Vålerenga stiller så jeg er litt usikker på hvordan f.eks. en rettsak ville forholdt seg til dette, men jeg vil tippe at du får refundert de kampene du var utestengt fra.

Comment

• Originally posted by Grim View Post
      Tja, er du dritings når du skal om bord i et fly, kan du jo bli nektet - kjøpskontrakt eller ei. Jeg ser jo poenget ditt og det er jo litt spesielt når man aldri får vite kjøpsbetingelsene som Vålerenga stiller så jeg er litt usikker på hvordan f.eks. en rettsak ville forholdt seg til dette, men jeg vil tippe at du får refundert de kampene du var utestengt fra.
      Sesongkort er vel egentlig ikke noe annet enn at man kjøper 15 billetter til redusert pris? Blir man kastet ut fra en av kampene får man helt sikkert ikke noen erstatning, og jeg tviler på at erstatning gis om man blir nektet adgang for en viss periode/antall kamper. Så føler man at man er i faresonen for å bli utestengt, er det kanskje lurt å droppe sesongkort hvis man er bekymret for økonomien oppi dette

Comment

• Nå er det bare det prinsipielle vi diskuterer her, men du kjøper et produkt som gir deg adgang til alle hjemmekampene i TL. Dersom du da blir nektet adgang til en eller flere av disse leverer ikke produktet som forventet og det er da ikke urimelig å få refundert deler av pengene du betalte for dette produktet...

Comment

• Originally posted by Grim View Post
          Nå er det bare det prinsipielle vi diskuterer her, men du kjøper et produkt som gir deg adgang til alle hjemmekampene i TL. Dersom du da blir nektet adgang til en eller flere av disse leverer ikke produktet som forventet og det er da ikke urimelig å få refundert deler av pengene du betalte for dette produktet...
          Ville du fått pengene igjen (i en butikk), dersom du selv har ødelagt produktet?

Comment

• Originally posted by Raven View Post
            Ville du fått pengene igjen (i en butikk), dersom du selv har ødelagt produktet?
            Hva om det ikke var deg selv som hadde ødelagt det, men det var en feil med produktet. De sier at det er du som har ødelagt det, og nekter å gi igjen pengene. Blir du happy da?

Comment

• Originally posted by -=VIF=- View Post
              Hva om det ikke var deg selv som hadde ødelagt det, men det var en feil med produktet. De sier at det er du som har ødelagt det, og nekter å gi igjen pengene. Blir du happy da?
              Hvis de som eier butikken har hørt av noen folk at det var deg, eller at de har bilde av at det var du som gjorde det (eller hvertfall sier at de har det).... Da har du et problem daDa må du bla opp et bilde på egenhånd som beviser at du IKKE gjorde det, og du vil kanskje slippe godt ut av situasjonen
              IKAROS

Comment

• Originally posted by superman View Post
                Hvis de som eier butikken har hørt av noen folk at det var deg, eller at de har bilde av at det var du som gjorde det (eller hvertfall sier at de har det).... Da har du et problem daDa må du bla opp et bilde på egenhånd som beviser at du IKKE gjorde det, og du vil kanskje slippe godt ut av situasjonen
                Hvis man skal fortsette å sette det inn i som en forbruker/kunde mot selger/produsent-krangel så ligger vel aldri bevisbyrden på kunden, det er opp til produsent å bevise at man har brukt produktet feil. Noen kan jo ringe forbrukerombudet å spørre hva de mener.
                Enga

Comment

Working...
                X