Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

KSTs handlingsplan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KSTs handlingsplan

Dette må uten tvil være den mest gjennomarbeidede handlingsplanen av samtlige arbeidslagene.

http://klanen.no/kst_2010

KST er vårt navn, og det ble slik etter at vi først het KOT. Endringen skjedde som en humoristisk oppfølging av POTs navnebytte til PST. Det kan bety mange ting, men IKKE ”Klanens Sikkerhetstjeneste”. At enkelte har problemer med å forstå dette er en god grunn til å beholde navnet.
    Dette forstod jeg ikke helt... Men, det er vel fordi jeg er treig. Kan noen utdype det så en stakkar forstår?

Ellers biter jeg meg merke i;

- Fremmøte (frivillig) på Henger`n 2 timer før kampstart. Gratis pølse til de frivillige, dog uten garnityr.
    Jeg foreslår at vi derfor oppretter et spleiselag til KST-vaktene så de kan få litt godis på pølsene sine!
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

fy faen, hatar kjiping med garnityren.

Comment

Originally posted by Magnus View Post
      fy faen, hatar kjiping med garnityren.
      Der kommer de frivillige aka bermen, gjem garnityret.

Comment

jmfr tekstbanneret til pause forrige kamp
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Jeg foreslår at man tar en og en halv hundrings fra budsjettposten støtte, og kjøper et lite utvalg garnityr til KST! Såpass kan vi vel avse...
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Meny Carl Berner sponser KST!

Jeg kan med dette berette at Meny Carl Berner trår til og støtter KST med et bredt utvalg garnityr til neste kamp mot Molde.

Vi gir:
            - husets rekesalat m/ferske reker
            - husets potetsalat m/mandelpoteter
            - finhakket sjalottlauk
            - sprøstekt løk
            - agurkrelish
            - rødbeter
            - revet cheddar

Vålerenga stiller selv med ketchup og sennep.

Med vennlig hilsen

Morten Nydal
            Butikksjef i det sivile

Comment

Haha, fantastisk
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

"At enkelte har problemer med å forstå dette er en god grunn til å beholde navnet."
                M.a.o er setningen ment å forvirre og det klarte den jo..........

ellers så henter vi dette i kjølebag og gleder oss til å kaste i oss garnityr!

Haavard
                U make me Sick I make music
                P.fyrsten, U make me sick, I make music
                Haavard Gulbrandsen

Comment

Kudos!

En enorm porsjon respekt til Meny Carl Berner, og den ansvarlige for garnityrsaken! Det er sånne nyheter som får opp humøret en kjip mandag med trøtte øyne og inkassovarsler i postkassa!
                  Ikke syt - syng!

Comment

Du verden så godt det var med orntli tilbehør til pølsene! En fet rap går i retning av vår hovedsponsor!

Forsøkte etter beste evne å få Enga til å fyre opp baconet som vi fikk også...dette skapte desverre ingen god stemning eller klappsalver.....så baconløse ble vi, men alt annet var topp!!

Jeg bøyer meg i støvet meg en tåre i øyekroken og tenker tilbake til igår da alt var garnityristisk-fantastisk!

Ellers så må det nevnes at en av de "ansatte" på Henger`n gikk opp i fistel da jeg anmodet om å få låne en skje...."VI SKULLE DA IKKE SPISE GARNITYR" var beskjeden....tok ca. 4 minutter å forklare at at hele det fullstappede garnityrbordet var vårt eget! kostelig!

Det sirkelt gribber rundt bordet vårt i lavere og lavere høyde.....regner med at de glefset i seg restene når vi forlot lokalet for å passe på våre kjære!

Igjen.....TUSEN TAKK!

Haavard
                    P.fyrsten, U make me sick, I make music
                    Haavard Gulbrandsen

Comment

Working...
                    X