Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billetter mot Strømsgodset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billetter mot Strømsgodset

Har vi forhørt oss om det er mulig å få flere enn de 1044 billettene? H feltet på DT tribunen har en sperring mellom neste felt(var en del folk som sto der ifjor). Denne tribuneseksjonen har plass til ca. 450 stk. Tror vi selger ut de 1044 billettene før kampen.(Solgt 300 allerede) Kjedlig hvis de som ønsker å dra på kampen må kjøpe rundtomkring på stadion, samme problem som mot Stabæk. Så jeg håper klanen tar tak i dette, og prøver å skaffe felt H.

kjøp på h feltet da får vi flere biletter

Comment

ja jøss, vil det forresten være mulig å få holdt av 2 billetter som evt blir tatt med fra sjappa til drammen kampdag? jeg er blakk, og har ikke mulighet til å kjøpe billett før første mai.

så slapp jeg å lage en ny tråd på det

Comment

Godset har følgende info, bl.a. om felt H http://www.godset.no/nyheter_cms/201...ga_i_gang/4057

Comment

Ja, jeg så den artikkelen nå jeg også. Da er det bare å bestille billetter på H feltet med en gang klokkesvingen er utsolgt. Det kan dere gjøre her: https://sgnew.www2.dk/index2.php?ID=101&x=49&y=11

Comment

Originally posted by vif-cb View Post
            klokkesvingen er utsolgt
            Hvor har du denne informasjonen fra? I går var det kun solgt 300 billetter på dette feltet.

Comment

Ja, jeg så den artikkelen nå jeg også. Da er det bare å bestille billetter på H feltet med en gang klokkesvingen er utsolgt. Det kan dere gjøre her: https://sgnew.www2.dk/index2.php?ID=101&x=49&y=11
              Jeg har ikke sagt at klokkesvingen er utsolgt. Men regner med at den blir det. Så da kan de som ikke får billett der, kjøpe på felt H.

Comment

Jeg har ikke sagt at klokkesvingen er utsolgt. Men regner med at den blir det. Så da kan de som ikke får billett der, kjøpe på felt H.
                Klokkesvingen ble ikke utsolgt ifjor. Klokkesvingen koster 150,- Felt H 250,-
                Felt H er i utgangspunktet et sittefelt. Felt H selges kun av godset sjæl. Klokkesvingen selges i Sjappa.

Kjellsen

Comment

Når kl står bilen der?
                  Dersom det er billetter igjen etter at Sjappa stenger lørdag vil Sjappebilen selge billetter til de to nevnte kampene.Husk kontanter - IKKE betalingsterminal! Bilen står plassert ved rundkjøringen foran Idrettens Hus, rett ved Dolly Dimples.
                  På Engatur aldri sur.

Comment

Vålerengasjappa på facebook kan melde: sjappebilen selger billetter til godset og kongsvinger kampen utenfor stadion i dag....i underkant av 200 billetter igjen til hver kamp...

Comment

Det jeg lurer på er hvor tidlig.
                      På Engatur aldri sur.

Comment

Salget på H feltet på DT tribunen går bra. Det er solgt 175 billetter allerede. Kun 303 billetter igjen på dette feltet. Billetter til H feltet, og resten av marienlyst kan du kjøpe her: https://sgnew.www2.dk/index2.php?ID=101&x=42&y=10

Comment

Det er solgt 205 billetter til H feltet. 273 billetter igjen.

Comment

kan det kjøpes biletter på nye sjappa?
                            228

Comment

Originally posted by kassewyski View Post
                              kan det kjøpes biletter på nye sjappa?
                              Følgende info på klanen.no: 27.4. Ca. 30 billetter igjen i Sjappa på Oslo S onsdag. Også noen få til salgs på Tveita.

Comment

Working...
                              X