Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Medlemsnummer 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Medlemsnummer 2010

Fant ingen tråd om det her inne.

Hvorfor er det nye medlemsnummer iår?
    Lars

Jeg har ikke nytt medlemsnummer i år (men har skiftet 3-4 ganger tidligere...)

Comment

Regner med medlemsnummeret er nr på forsiden av medlemskortet som kom i posten på fredag.

Fikk nytt medlemsnr for en del år siden også, men trodde det var en engangssak.

Bare lurte om det var noen spesiell grunn, har jo skjønt det har vært en del krøll rundt medlemskortene de siste årene.
      Lars

Comment

send en mail til medlem@klanen.no, så skal vi finne ut av hva endringen skyldes, og se om vi får endra tilbake til det gamle nummeret ditt.

Comment

Har også hatt samme nummer i 13 år, men i dag fikk jeg også nytt nummer. Tror det er første gang jeg har betalt med KID, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre?

Comment

Jeg har kikka litt på saken, og det viser seg at på grunn av en menneskelig tabbe ved det andre uttrekket har feil medlemsnummer blitt trykka på en del av kortene. Dette er selvfølgelig veldig beklagelig, men jeg kan forsikre alle om at de ligger med riktig medlemsnummer i databasen.

Den samme tabben har også ført til at rundt hundre personer har fått kort to ganger.

Comment

Bare se bort fra medlemsnummeret på kortet i år da? Ikke at det brukes til noe men
              Lars

Comment

Sønnen min er plutselig oppført med fødselsdato 31.01.1909....
                Artig artig ;-)
                Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by VIFLars View Post
                  Bare se bort fra medlemsnummeret på kortet i år da? Ikke at det brukes til noe men
                  Ja, det stemmer. De som berøres av feilen kan bare se bort ifra medlemsnummeret.

Comment

Originally posted by geirb View Post
                    Sønnen min er plutselig oppført med fødselsdato 31.01.1909....
                    Artig artig ;-)
                    Så vidt jeg har forstått, etter ha sett den feilen et par ganger i det nye medlemssystemet, skyldes det at sønnen din lå inne med en fødselsdato hvor årstallet var i formatet åå - ikke i åååå. Altså istedet for 31.01.2009, lå han inne med 31.01.09 - og i forbindelse med konverteringen fra det gamle til det nye har da systemet selv lagt til det "mest logiske" århundret foran på årstallet... Så det er nok en del foreldre der ute som vil oppdaga at poden/prinsessa har blitt eldgamle over natta
                    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Skrible View Post
                      Så vidt jeg har forstått, etter ha sett den feilen et par ganger i det nye medlemssystemet, skyldes det at sønnen din lå inne med en fødselsdato hvor årstallet var i formatet åå - ikke i åååå. Altså istedet for 31.01.2009, lå han inne med 31.01.09 - og i forbindelse med konverteringen fra det gamle til det nye har da systemet selv lagt til det "mest logiske" århundret foran på årstallet... Så det er nok en del foreldre der ute som vil oppdaga at poden/prinsessa har blitt eldgamle over natta
                      Jeg skjønner jo selvfølgelig at det er det som har skjedd, men all den tid han betaler for medlemskap under 16 år, så burde vel dette ha flagget noe under konverteringen?
                      Samme f, jeg går inn og endrer dette selv når jeg kommer hjem uansett.

Forøvrig, har klanen noen som er medlem med faktisk fødselsår 1909?
                      Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Jeg har fremdeles mitt gamle medlemsnummer. Når medlemsnummeret mitt er 16xxx betyr det at jeg er medlem nummer 16000 i Klanen? Altså at nummerene til de som melder seg ut ikke kan brukes igjen?

Comment

Originally posted by Olum View Post
                          Jeg har fremdeles mitt gamle medlemsnummer. Når medlemsnummeret mitt er 16xxx betyr det at jeg er medlem nummer 16000 i Klanen? Altså at nummerene til de som melder seg ut ikke kan brukes igjen?
                          Ja, det stemmer.

Comment

Working...
                          X