Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ny supporter under opplæring...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dikern
    replied
    Originally posted by kaputt View Post
    Som alle de andre tusenvis av supporterne dems...
    Hei, det er titusenvis! Hold dere til fakta ihvertfall

Leave a comment:

• kaputt
    replied
    Originally posted by KjellH View Post
    Det stemmer ikke med intervjuet som var med Hylland-Eriksen i Lynsjer'n for et par år siden. Der var det bare hytta - ehh, hytten - som holdt ham vekk fra Lyns hjemmekamper.
    Som alle de andre tusenvis av supporterne dems...

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Under kampen merker jeg dette i hver trevl i kroppen. På Gaza, banens kortside, holder store deler av Klanen til. De sitter ikke. De står. Det gir mer trøkk. Gjennom hele kampen runger sangen fra Klanen over banen og spillerne. Og de får svar fra Vestbredden – den ene langsiden. Der holder resten av Klanen til.
    Morsomt å se hvordan utenforstående oppfatter oss.

Leave a comment:

• KjellH
    replied
    Originally posted by san Paolo View Post
    Enda en grunn til å holde seg unna kioskene på Ullevål?
    (Men iflg. Hylland-Eriksen sjøl - på Skavlan i diskusjon med Bård Tufte-Johansen - er han mer Lyngutt-PAPPA. Han har lite interesse for fotball sjøl)
    Det stemmer ikke med intervjuet som var med Hylland-Eriksen i Lynsjer'n for et par år siden. Der var det bare hytta - ehh, hytten - som holdt ham vekk fra Lyns hjemmekamper.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Originally posted by qxvrea View Post
    Han er jo ihuga Lyngutt og kioskhore med jevne mellomrom på Ullevaal.
    Enda en grunn til å holde seg unna kioskene på Ullevål?
    (Men iflg. Hylland-Eriksen sjøl - på Skavlan i diskusjon med Bård Tufte-Johansen - er han mer Lyngutt-PAPPA. Han har lite interesse for fotball sjøl)

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Originally posted by Filla View Post
    Søt artikkel, men jeg tror man skal ta av seg Thomas Hylland Eriksen-brillene når man skal prøve å analysere tribunekultur.
    Tja, men når dama kanskje har lest mer antropolog-litteratur enn fanziner, så bør hun nå få litt tid på seg.

Ser da ut som om hun er på rett vei. Tviler på at hun satt og noterte underveis...
    Et sitat:
    'Jeg synger med. Brøler når jeg skal – og av og til når jeg ikke skal. Alle reiser seg i rekordfart, strekker armene i været og brøler jaaaaaaa så lenge stemmen bærer når Vålerenga scorer. Selv jeg – under opplæring og en smule skeptisk – lar meg rive med i et inferno av følelser og begeistring. Her er alle følelsesutbrudd tillatt. Sinne, frustrasjon, skuffelse og glede. Alt skrikes ut – helt uten hemninger.'

At hun også kommer med noen antropologiske betraktninger i en artikkel tre dager etter kampen er fair enuff.

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Originally posted by Filla View Post
    Søt artikkel, men jeg tror man skal ta av seg Thomas Hylland Eriksen-brillene når man skal prøve å analysere tribunekultur.
    Han er jo ihuga Lyngutt og kioskhore med jevne mellomrom på Ullevaal.

Leave a comment:

• Filla
    replied

Leave a comment:

• Cyrus
    replied
    Vi ser henne nok som capo når vi samler hele Klanen i en stor sving på vår egen stadion om noen år. Hun traff hvertfall blink med valg av debuttkamp som fotballsupporter.

Leave a comment:

• san Paolo
    started a topic Ny supporter under opplæring...

Ny supporter under opplæring...

Ok artikkel/kommentar fra journalist-dame i Aftenposten som 'etter press fra ulikt hold', hadde bestemt seg for å bli Vålerenga-supporter. Hun kjøpte seg skjerf og ble med på Vålerenga-Odd Grenland....

http://www.aftenposten.no/meninger/k...cle3626607.ece
Working...
X