Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ber Klanen glemme 14 år gammel krangel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kjellsen
    replied
    Styrets holdning til denne saken, utover det som er nevnt i media, er ført i pennen av Svenna på klanens forside.

Det er spesielt henvendelsen fra saueskjenderen per mail som vel viser hvor ille det står til i det grisgrendte Norge.

Kjellsen.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Likte ikke bondetølpen Riisnæs når han spilte for oss uansett. Skjønner nå hvorfor.

Leave a comment:

• Dorian Stefan
    replied
    Krogstad og Riisnæs kan reise et visst sted...En gang bonde alltid bonde...

Leave a comment:

• Dust
    replied
    Lite utfyllende fra journalisten om hele saksbilde, at de journalisten spør svarer som de gjør, er ingen bombe sett fra dems ståsted nå(og bakgrunn).
    Men allikevel litt overraskende, de, av alle burde forstå oss!
    For meg tar nok 14 år til iallefall, før hatet reduseres. Om det i det hele tatt gjør det. Joda jeg har nok hat, og til nøff også om noen lurer.
    mvh Elefant..

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Bryr meg relativt lite om saken (men har jo posta en del innlegg i kamptråden om dette, så tja...).

MEN, lett for NFF-Riisnæs å si det han sier i dag. Men om noen i dagens xxx hadde kommet og sagt: 'Beklager, det var unødig regelrytteri fra vår side. Vi burde affal droppa å ANKE dengang.' (eller noe i den dur...) DA tipper jeg at hatet fra mange i Klanen hadde mildna og gått over til mer vanlig 'vi-hater-alle'-modus overfor xxx.

Eller hur?

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    started a topic Ber Klanen glemme 14 år gammel krangel

Ber Klanen glemme 14 år gammel krangel

Fremstillingen av saken virker som om den er en enkel rutinesaksbehandling:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10005613

tipset fra noen i NFF til XXX (uten at de informerte VIF i tide til å ikke bruke spilleren) eller det faktum at de ikke behandlet lignende saker likt samme året ikke er nevnt med et eneste ord er ikke nevnt.
Working...
X