Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Når spillerne takker publikum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Når spillerne takker publikum

Dette er kanskje noe ikke så mange tenker over, men det har slått meg de siste kampene..

Når vi vinner, så kommer nå spillerne først til Gaza, så Bredde før de går til Miniklanen. Etter det er det rett i garderoben.

Det som skjer hver gang er at når spillerne har vært ved en tribune, så går folk hjem. Da skjer det jo ikke noe mer. Men de fleste i Gaza er ikke så gira på å gå to minutter etter kampslutt, de vil feire litt lenger enn mange andre på stadion.

Så hadde det vært mulig å få spillerne til å gå til Bredden først (det gjorde de jo før?), så til Mini før de kommer til oss?
    IKAROS

Originally posted by superman View Post
    Dette er kanskje noe ikke så mange tenker over, men det har slått meg de siste kampene..

Når vi vinner, så kommer nå spillerne først til Gaza, så Bredde før de går til Miniklanen. Etter det er det rett i garderoben.

Det som skjer hver gang er at når spillerne har vært ved en tribune, så går folk hjem. Da skjer det jo ikke noe mer. Men de fleste i Gaza er ikke så gira på å gå to minutter etter kampslutt, de vil feire litt lenger enn mange andre på stadion.

Så hadde det vært mulig å få spillerne til å gå til Bredden først (det gjorde de jo før?), så til Mini før de kommer til oss?
    Liker at du forsøker å drille inn nye varianter av rekkefølgen av feiringer av 3-poengere som om det skulle vært avspark

Men til spørsmålet ditt. Jeg er for så vidt enig med deg, men jeg har en klar oppfatning av at mange står igjen etter kamp (På Hafslund, VG osv) kun for å se spillerene takke Bendit. Når spillerene går mot Bredden, har nesten alle gått hjem, av den enkle grunnen at Bredden ikke er fullt så morsom å se, ettersom det ikke er like mange der.

Så, utifra dette synes jeg denne varianten er den beste. Husk at denne feiringen er noe av det de nøytrale tilksuerene kommer for å se, og de gidder ikke stå der å kope til det skjer. Denne feiringen bringer frem følelser hos folk ( i hvert fall hos meg) og derfor synes jeg vi bør fortsette slik det er nå, så publikum går fra Ullevål med en skikkelig god avsluting som forhåpentligvis gir mersmak og bringer de tilbake.

Hvorfor ble egentlig Mini flytta fra Hafslund/Bendit? Det er jo mye lettere å få med Mini på noen sanger når man hører hverandre.
    For øvrig gruer jeg meg til Miniklanen kommer i stemmeskiftet.

KÅåÅåÅMiiigjen eEeEngahhh!

Comment

Working...
    X