Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lillestrømkampen 4 juli

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lillestrømkampen 4 juli

Greverudbussen kommer innom Vertshuset ca 18:30 for å plukke opp de som ikke har plass på andre busser for å få flest mulig på kampen.
    Det gjør vi også på alle hjemmekamper.
    kontakt Ståle på 97689621 eller Jan på 90983208 for info hvis du lurer på noe.

Klanens tur busser

Må si jeg er lite imponert over tur bussene til åråsen i dag. Vi ar på åråsen 10 på 20:00 . Noe som gjorde at vi ikke fikk med oss tido eller innmars. Jeg kommenterte at jeg synes vi dro litt sent i kamp tråden i går uten svar. . Håper bussene kan begynne å dra litt tidligere fremover. bedre å være 30 -60 min for tidlig ute en 10 min for sent.

Comment

Etter min klokke var bussene i regi av Klanens turgruppe framme ved statdion 32 minutter før kampstart (ja, min klokke viser alltid rett tid). I normal køfart burde vi vært inne på stadion etter ti minutter/ et kvarter. Jeg var på tribuna 3 minutter etter kampstart.

At cowboyene i døra bruker så lang tid som de gjør er en gåte. Visiteringa var ikke spesielt god. Bare treig.

I etterpåklokspapens navn burde vi selvsagt dratt i fra byen tidligere til denne kampen. Men skal vi ta høyde for denne type arrangør-udugelighet?

Hilsen Jostein
      - Klanens turgruppe

Comment

Working...
      X