Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bortvist fra Valle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Plaum View Post
    Det han nok prøver å si er: "Hvorfor er Ulseth fortsatt ansatt i Vålerenga?"
    Meget korrekt
    BESKO BOYS avd 0658, tidligere 0657

Comment

• Originally posted by Erlink View Post
      Vi oppdaterer når det er noe å si. Hva som skjer videre vet vi ikke, da saken ikke er behandla. Ikke er jeg spesielt interessert i å gå inn i detaljer i noe som fort kan bli en personalsak heller.

Dette er sikkert ikke det flotte klare og kompromissløse svaret du hadde ønska deg, men jeg håper at tillitten du (altså medlemmene i klanen) gav oss på forrige årsmøte fremdeles er der i det at man faktisk tror på at det blir jobba også når man ikke hører noe annenhver uke.
      Du har min tillit, men bare siden jeg veit hvor du bor.
      ouSV - Enga for de gale!

Comment

• Originally posted by Erlink View Post
        Vi oppdaterer når det er noe å si. Hva som skjer videre vet vi ikke, da saken ikke er behandla. Ikke er jeg spesielt interessert i å gå inn i detaljer i noe som fort kan bli en personalsak heller.

Dette er sikkert ikke det flotte klare og kompromissløse svaret du hadde ønska deg, men jeg håper at tillitten du (altså medlemmene i klanen) gav oss på forrige årsmøte fremdeles er der i det at man faktisk tror på at det blir jobba også når man ikke hører noe annenhver uke.
        Joda, min tillitt er der den.
        Skribenter på klanen.no ga meg i etterkant av hendelsen(e) på Aråsen og Valle inntrykk av at ting ville skje litt raskere enn de har gjort. Men jeg er som kjent utålmodig, og det er vel rom for feiltolkninger?

Comment

• Originally posted by STHLM View Post
          Joda, min tillitt er der den.
          Skribenter på klanen.no ga meg i etterkant av hendelsen(e) på Aråsen og Valle inntrykk av at ting ville skje litt raskere enn de har gjort. Men jeg er som kjent utålmodig, og det er vel rom for feiltolkninger?
          Definitivt rom for feiltolkninger. Det var vel KjellH som skrev den saken med tittelen "Vi har ingen tillitt..." og sånn sett står eventuelle forhåpninger om hva som skjer fremover fra artikkelen, samt hvor fort det skjer for hans regning.
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

• For å dra den litt lenger. Hva er grunnen til at den ikke er behandlet enda? Tidligere i sommer var grunnen at det var ferie avikling. Den er vel over nå? Utenfra kan det jo virke som saken treners slik at folk skal glemme og reaksjonene ikke blir like sterke om det blir en upopulær avgjørelse.

Comment

• Originally posted by zider View Post
              For å dra den litt lenger. Hva er grunnen til at den ikke er behandlet enda? Tidligere i sommer var grunnen at det var ferie avikling. Den er vel over nå? Utenfra kan det jo virke som saken treners slik at folk skal glemme og reaksjonene ikke blir like sterke om det blir en upopulær avgjørelse.
              Det er selvfølgelig grunn til å være bekymret for (eller i allefall våken rundt) dette, og det mener jeg vi er. Sånn sett er det sunt at utålmodige medlemmer maser litt rundt denne og andre saker for å sikre at ting ikke går i glemmeboka. Jeg kan imidlertid forsikre deg om at denne saken ikke er lagt død enda. Hva utfallet blir er imidlertid ukjent foreløpig.

Ferieavvikling har vært grunnen, ja. Det er ikke ofte hovedstyret møtes og vi har blitt fortalt at saken skal innom der. Vi har også fått forsikringer om at det vil komme et svar, så ting er ikke glemt. Noe særlig mer enn det ønsker jeg ikke å kommentere, da dette er en litt delikat sak og det er viktig å vise hensyn. Jeg antar at det er ubehagelig å sitte å lese kommentarer rundt en prosess man selv er midt opp i f.eks.

Comment

• [QUOTE]
                Originally posted by Erlink View Post
                Jeg kan imidlertid forsikre deg om at denne saken ikke er lagt død enda. Hva utfallet blir er imidlertid ukjent foreløpig.
                Ferieavvikling har vært grunnen, ja. Det er ikke ofte hovedstyret møtes og vi har blitt fortalt at saken skal innom der. Vi har også fått forsikringer om at det vil komme et svar, så ting er ikke glemt.
                Noe særlig mer enn det ønsker jeg ikke å kommentere, da dette er en litt delikat sak og det er viktig å vise hensyn. Jeg antar at det er ubehagelig å sitte å lese kommentarer rundt en prosess man selv er midt opp i f.eks
                Vi oppdaterer når det er noe å si. Hva som skjer videre vet vi ikke, da saken ikke er behandla. Ikke er jeg spesielt interessert i å gå inn i detaljer i noe som fort kan bli en personalsak heller
                Leser meg fram til at Klanen ikke har fått svar vedr "saken" fra styret i Vålerenga Fotball da de ikke har behandlet "saken".

Men hva er egentlig innholdet i denne "saken" - fra Klanens ståsted?

Comment

• Ikke for å være vanskelig. Men selv om det skal innom hovedstyret så burde slike hendelser få konsekvenser tidligere eller raskere om du vil . Så hadde det vært en ide å snakke med klubben om dette ? Slik at man kan håntere slike saker litt glattere og raskere i fremtiden. Blir for meg litt feil at man skal måtte sitte i flere måneder å vente på reaksjonene fra et styre på saker som burde bli behandlet omgående. Så da virker det for meg som at saken ikke blir tatt alvorlig nok av styret/klubben . Særlig siden dette er en personal sak.

Synes forøvrig det virker som dere i styret vårt og de andre som har vært involvert har vært veldig proffe i saken, å håndtert denne på best mulig måte. Så litt skryt må dere få

Comment

• [QUOTE=ASEB;226324]
                    Leser meg fram til at Klanen ikke har fått svar vedr "saken" fra styret i Vålerenga Fotball da de ikke har behandlet "saken".

Men hva er egentlig innholdet i denne "saken" - fra Klanens ståsted?
                    Som allerede nevnt er jeg lite keen på å diskutere detaljer på et åpent offentlig forum. Spesielt av hensyn til de involverte.

LSK-kampen var 4.juli. Det er to mnd siden i dag. I en annen situasjon (altså ike mit i ferien) tipper jeg dette ville tatt to-tre uker.

Comment

Working...
                    X