Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Unge Enga

Dette er ikke noen kritikk av Unge Enga, som jeg syntes gjør en kanon jobb for klubben og er de som synger mest uansett hvor vi er. Men det blir bare for dumt at de skal stå der de står. Ser latterlig ut og det blir bare teit når vi har 3 gjenger som skal starte hver sin sang og helst samtidig. Min mening er at de som klagde på hopping og flaggvifting under kamp heller flytter seg lenger ut på kantene og UE heller står der de sto før. Når man absolutt skal stå midt inne i det som hvertfall Norges største og hvertfall var Norges beste supporterklubb så må man tåle såpass eller så kan man flytte seg lenger ut på kanten eller trekke mot sittetribunen. UE-gutta er jo de som lager mest liv og holder det gående lengst, da er det jo bare naturlig at de skal være i midten på den tribunen som synger mest ikke gjemt bort på et platå i hjørnet. Til Unge Enga: kjør på dere gjør en kanonjobb.

Sign on!, Sign on!

With a pen in your hand

And you\'ll never get a job!

You\'ll never get a job!

Er det noe som er værre enn kanaris så er det scousers

Comment

Sitat: Den søn, 13 august 2006 22:25 skrev costanza:

> Dette er ikke noen kritikk av Unge Enga, som jeg syntes gjør en kanon jobb for klubben og er de som synger mest uansett hvor vi er. Men det blir bare for dumt at de skal stå der de står. Ser latterlig ut og det blir bare teit når vi har 3 gjenger som skal starte hver sin sang og helst samtidig. Min mening er at de som klagde på hopping og flaggvifting under kamp heller flytter seg lenger ut på kantene og UE heller står der de sto før. Når man absolutt skal stå midt inne i det som hvertfall Norges største og hvertfall var Norges beste supporterklubb så må man tåle såpass eller så kan man flytte seg lenger ut på kanten eller trekke mot sittetribunen. UE-gutta er jo de som lager mest liv og holder det gående lengst, da er det jo bare naturlig at de skal være i midten på den tribunen som synger mest ikke gjemt bort på et platå i hjørnet. Til Unge Enga: kjør på dere gjør en kanonjobb.

>

>

----

Hvorfor gjøre en forandring nå igjen? Stemninga idag er den beste på lang tid. Både Cola og Vestbredden starta sanger på sanger.

La UE stå der de står.

"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Nå har vel motstanderen ganske mye å si idag da. Kan vedde 500,- spenn på at det ikke er tilsvarende stemmning på lørdag.

Comment

> Hvorfor gjøre en forandring nå igjen? Stemninga idag er den beste på lang tid. Både Cola og Vestbredden starta sanger på sanger.

> La UE stå der de står.

Helt enig. Stemningen i går var kanonbra! Jeg tror også at det blir bra på lørdag! "Tippekamp" tidspunkt på en lørdag! Da er det bare å møte opp med nysmurte stemmebånd!!
          Felt G

Rad 8

Plass 21

Comment

Jeg synes stemningen har vært veldig god begge gangene UE har stått i hjørnet.

Jeg synes at vi har noe på gang, og at vi er inne i et godt spor på tribunen. Bergensern på jobben her mente stemninga som ble laget fra Klanen var råbra...

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Stemninga i går var meget bra.

Årsbeste etter min mening

At gutta virkelig ga alt på banen og at vi ledet gjorde nok sitt til at vi ga litt mer enn vanlig
              Blårøde brødre

Comment

var veldig bra stemning i går, mini klanen var konger i går spesielt moro når de sang hater bergen by etter kampen.

Comment

Miniklanen blir bare bedre og bedre! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Må være skikkelig pyton for bortesupporterne å bli hetsa av smårollingene våre! I tillegg til å få tyn av oss.... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Og til dere som måtte lure på det; Unga hører oss godt når vi svarer på ropa deres! Så det må vi bare fortsette med, unga digger det rått!

Tusen takk til de kjempe-engasjerte Miniklans-vaktene, dere gjør en kjempejobb med neste generasjons Klansskaler!

Harriet

Med småtroll i Miniklanen
                  Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Sitat: Den man, 14 august 2006 12:54 skrev Harriet Karlsen:

> Miniklanen blir bare bedre og bedre! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

>

> Må være skikkelig pyton for bortesupporterne å bli hetsa av smårollingene våre! I tillegg til å få tyn av oss.... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

>

> Og til dere som måtte lure på det; Unga hører oss godt når vi svarer på ropa deres! Så det må vi bare fortsette med, unga digger det rått!

>

> Tusen takk til de kjempe-engasjerte Miniklans-vaktene, dere gjør en kjempejobb med neste generasjons Klansskaler!

>

> Harriet

> Med småtroll i Miniklanen

> Så du har troilunga i miniklanen http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Comment

Sitat: Den man, 14 august 2006 12:57 skrev Floyd:

> Sitat: Den man, 14 august 2006 12:54 skrev Harriet Karlsen:

>

> > Miniklanen blir bare bedre og bedre! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

> >

> > Må være skikkelig pyton for bortesupporterne å bli hetsa av smårollingene våre! I tillegg til å få tyn av oss.... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

> >

> > Og til dere som måtte lure på det; Unga hører oss godt når vi svarer på ropa deres! Så det må vi bare fortsette med, unga digger det rått!

> >

> > Tusen takk til de kjempe-engasjerte Miniklans-vaktene, dere gjør en kjempejobb med neste generasjons Klansskaler!

> >

> > Harriet

> > Med småtroll i Miniklanen

>

>

> > Så du har troilunga i miniklanen http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

>

----

Frekk, eller? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Troillunga får holde seg til RBK!

Så kan jeg ha englebarnet mitt i Miniklanen! http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Velg dine ord med omhu http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Håper minibohemen koser seg der borte under kampene.

Var stort i går når de sang ut Brann fansen http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Uten Unge Enga så klarer ikke folk å holde tempo nede på bl.a. Sja-la-la. Den klappes i hjel - altfor høyt tempo. Hvorfor har folk så jævla dårlig tid?

Det er en grunn til å gjøre skikkelige armbevegelser - det er lettere å holde riktig tempo.

Jeg synes samarbeidet mellom UE og andre forsangere lengre opp fungerte veldig bra kampen før de flytta. Synd at de står der de står nå.

Comment

Sitat: Den man, 14 august 2006 17:05 skrev Steinar:

> Uten Unge Enga så klarer ikke folk å holde tempo nede på bl.a. Sja-la-la. Den klappes i hjel - altfor høyt tempo. Hvorfor har folk så jævla dårlig tid?

> Det er en grunn til å gjøre skikkelige armbevegelser - det er lettere å holde riktig tempo.

>

> Jeg synes samarbeidet mellom UE og andre forsangere lengre opp fungerte veldig bra kampen før de flytta. Synd at de står der de står nå.

----

Forskjellen nå var jo at 'hele' stadion var med på den låta, det kan ikke værra bra .......
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Jeg er IKKE noen tilhenger av UE, jeg har ytret mine meninger før om UE som ikke er positive, men nå fortjener dem skryt.

Nå har de flyttet seg til sitt eget lille felt og der plager de overhodet ingen. Det ser teit ut ja, med en sånn gjeng som står og vaier med flaggene sine i hjørnet, men hva så? Nå er de borte fra hovedfeltet og de rundt slipper å bli plaga av dem. Er det ikke dette en del har ønsket seg?

Om de går i hettegensere, merkeklær osv er vel revnende likegyldig hvis de vil være en egen rase og ikke blande seg inn blant resten av de andre supporterne som flest går i supporterutstyr. Nå har (tror jeg) flertallet i Cola fått det som de vil. Hva mer forlanger dere da?

Nå er UE borte fra midtre feltet og plager ingen der de står, så skryt til UE for det.

Comment

Sitat: Den man, 14 august 2006 17:21 skrev Flem:

>

> Forskjellen nå var jo at 'hele' stadion var med på den låta, det kan ikke værra bra .......

Hva slags svar er det? Selvfølgelig er det bra at flere er med og synger. I går sang flere av den enkle grunn at vi til tider spilte veldig bra, samt at vi vant.

Dessverre synger altfor få når det butter litt imot. Det gjelder både på Cola og Vestbredden.

Hvis du ikke hører at sanger som Sha-la-la dør kjapt hvis folk ikke klarer å roe tempoet, så må du være døv eller totalt uten rytmesans.

Hørte det med tempoet veldig godt på reprisen de viser på TV2zebra nå. Det gjelder også andre sanger vi har.

UE gjorde bl.a. en bra jobb med å holde mer riktig tempoe på endel sanger. Nå har de flytta.

Hva slags folk har stilt seg opp på det feltet i stedet? Folk som er langt mindre pønsje og synger mye mindre enn dem. Så det er det vi ønsker?

Comment

Working...
                                X