Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Unge Enga

Sitat: Den tir, 15 august 2006 19:17 skrev Hjesus:

> Olé er spansk.

> Vålerenga er et norsk lag.

Med det klengende navnet ditt Hjesus burde vel ike det være noe problem http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif
    When the facts change, so does my opinon

Comment

H-en er stum og henger igjen fra norrønt.
      in Absinthia

Comment

Sitat: Den tir, 15 august 2006 15:21 skrev marlb:

> hvorfor er det ingen som vil synge ole ole sangen dem synger jeg mener den sangen er drit bra men jeg glemmer jo at klanen ikke liker supporter kultur.

Klart det. Når din sang ikke slår gjennom fordi "ingen" liker den, så er det alle som tar feil, ikke du. Det er bare du som vet om supporterkultur i hele Norge. Jeg er beæret over i det hele tatt få lov til å være i samme forum som deg.

mvh

Ogni M

Comment

På søndag under Brannkampen sto jeg i nærheten av Unge Enga og fikk dermed for første gang stifte ordentlig bekjentskap med dem. De kan ikke ha vært stort mer enn 10 mann, men FOR et trøkk og for et engasjement! Har ikke opplevd maken siden Klanens unge år. Det er et sunnhetstegn at de finnes. Klanen er blitt en koloss som sliter med å fornye seg. En liten "gerilja"gruppe som UE er mer effektiv og faktisk mer synlig. For meg var det en åpenbaring og ga meg tilbake noe av den gode gamle gleden ved å gå på kamp med Vålerenga.

Comment

Ingen tilhenger av UNGE ENGA! Bare navnet er helt idiotisk! Klanen og Vålerenga er jo kluben for ALLE! Og mener å huske at en av typene der sa i vår at de hadde lagd UE fordi det ikke skulle bli noen forgubbing i Klanen! Men det som er bra, er at de holder tempo nede i evighetssangene, som resten er egentlig ganske dårlig på! Men det går seg sikkert til! http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif
            KOM IGJEN ENGA

Comment

Også synger de en ene ekstra gangen.

At det var/er i ferd med å bli en forgubbing i klanen er det vel liten tvil om. Altså; folk som er "gamle", bitre og heller vil sutre enn å synge. Om UE er løsningen på det problemet er jeg usikker på.
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den ons, 16 august 2006 08:40 skrev Erlink:

> At det var/er i ferd med å bli en forgubbing i klanen er det vel liten tvil om. Altså; folk som er "gamle", bitre og heller vil sutre enn å synge. Om UE er løsningen på det problemet er jeg usikker på.

ue har ikke som agenda å løse noen problemer, det er mer tenkt som et samlingspunkt for de som liker (mye) hopping, flagging og "nye" sanger. de som vil kan være med, de som ikke liker oss bryr vi oss ikke så mye om.

noen folk her minner om den gærne nabodama som hele tiden følger med på hva resten av nabone driver med, "se nå klipper olsen plenen igjen...fru pettersen har stygge blomster..." osv.

kan ikke alle bare slappe av og gjøre som de vil, og drite i hva alle andre gjør?

Comment

Amen!
                  -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Jeg har skjønt at UE kun er ute etter å skape stemning, men så var det visst en i UE som hadde påstått noe annet jmfr. innlegget over. Poenget er at UE bidrar positivt på tribunen selv om jeg personlig skulle ønske kommunikasjonen mellom dem og resten av klanen var bedre (imellom kampene) enn den er i dag.
                    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

et lite utklipp fra en viking supporter:

Vif klanen er mange både hjemme og borte, men så fort det butter, eller de ikke spiller god fotball, så er det dønn stille i den gjengen. Unge enga er jo mer opptatt av om de kan lage bråk noe sted, enn å støtte klubben. Spørr gutta i Unge Enga hvem som er trener i VIF så vet de sikkert ikke svaret!

http://vikingforum.no/viewtopic.php?...00f75eb13eccf0

sier vel litt om at andre har samme tankene som det alle i klanen har...
                      er du jaget av radio1

Comment

Det er vel mange som lurer på kven som er trenar i Vålerenga om dagen.

Comment

noen folk her minner om den gærne nabodama som hele tiden følger med på hva resten av nabone driver med, "se nå klipper olsen plenen igjen...fru pettersen har stygge blomster..." osv.

kan ikke alle bare slappe av og gjøre som de vil, og drite i hva alle andre gjør?

Er så enig. Har enda tilgode å se hva UE gjør som er så forferdelig. Folk må da få lov til å hoppe/synge hele kampen uten å få pepper for det. Mangfold kan bare gjøre oss bedre. Slutt med denne heksejakten, syng for faen.

Comment

Sitat: Den ons, 16 august 2006 12:25 skrev sefo:

> et lite utklipp fra en viking supporter:

> Vif klanen er mange både hjemme og borte, men så fort det butter, eller de ikke spiller god fotball, så er det dønn stille i den gjengen. Unge enga er jo mer opptatt av om de kan lage bråk noe sted, enn å støtte klubben. Spørr gutta i Unge Enga hvem som er trener i VIF så vet de sikkert ikke svaret!

>

> http://vikingforum.no/viewtopic.php?...00f75eb13eccf0

>

> sier vel litt om at andre har samme tankene som det alle i klanen har...

-----------------------------------

Alle i Klanen? Da vet du mye..

Comment

Sitat: Den ons, 16 august 2006 13:17 skrev vif1990:

> Sitat: Den ons, 16 august 2006 12:25 skrev sefo:

>

> > et lite utklipp fra en viking supporter:

> > Vif klanen er mange både hjemme og borte, men så fort det butter, eller de ikke spiller god fotball, så er det dønn stille i den gjengen. Unge enga er jo mer opptatt av om de kan lage bråk noe sted, enn å støtte klubben. Spørr gutta i Unge Enga hvem som er trener i VIF så vet de sikkert ikke svaret!

> >

> > http://vikingforum.no/viewtopic.php?...00f75eb13eccf0

> >

> > sier vel litt om at andre har samme tankene som det alle i klanen har...

>

> -----------------------------------

>

> Alle i Klanen? Da vet du mye..

han mente nok nærmere 99% for delvsagt de få som er uenige må jo ikke regnes med

Comment

Du er ikke så flink til å lese du sefo, det står da klart å tydelig at fyren(Vinje som skreiv innlegget du linker til) er bøffel. At han veit så mye om hva som skjer i og rundt UE tviler jeg på. (Forsåvidt ikke om han var Viking heller)

Men at du velger å bruke sånne folk som sannhetsvitner sier jo en del.

Men for å ta opp igjen påstanden som kom her, neste kamp kan du jo ta en meningsmåling der UE står om hvem som er trener i Enga. Også kan du jo ta en meningsmåling på kampen i Stavanger og sjekke hvor mange som faktisk har fått med seg hvordan stillinga er. Med den promillen en del har er jeg sikker på at de ikke får med seg evt. scoringer.

Så får andre evt. finne ut hva de målingene viser.

Comment

Working...
                                X