Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Unge Enga

Sitat: Den ons, 16 august 2006 12:25 skrev sefo:

> et lite utklipp fra en viking supporter:

> Vif klanen er mange både hjemme og borte, men så fort det butter, eller de ikke spiller god fotball, så er det dønn stille i den gjengen. Unge enga er jo mer opptatt av om de kan lage bråk noe sted, enn å støtte klubben. Spørr gutta i Unge Enga hvem som er trener i VIF så vet de sikkert ikke svaret!

>

> http://vikingforum.no/viewtopic.php?...00f75eb13eccf0

>

> sier vel litt om at andre har samme tankene som det alle i klanen har...

Sitat sefo :

unge enga skaper jo mer aggresjon og irritasjon en de er et positivt innslag.Hvor langt skal klans styret si at det bare er greit at de holder på?? må vi vente til ue har klart å gjøre så mye dritt og de har blitt for store til å kunne snu den trenden. kan ikke fatte at det går an av enkelte å være så jævla blinde på hva disse gutta egentlig er ute etter.... de som tror at ue bare er en liten syklubb for tro om igjen. de gutta som er med der prøver aktivt å lage en ukultur på norske fotball arenaer.. og det er akkurat det klanen klarer å være med på å bidra med når man ikke stopper utviklinga før det er for sent..

sitat slutt

En annen ting sefo er jo at to ganger tidligere her i tråden har du kommet med påstander jeg har bedt deg bevise, den første blei sletta av mod. Men du har ikke en gang svart på mine innlegg.

Hva veit du om at UE bare er ute etter å lage bråk? Legg gjerne fram beviser, hvis ikke kan du slutte å slenge dritt.

På forhånd takk.

Comment

Greit med hopping og masse energi, men for meg så det ut som dette under hele Brannkampen: http://www.iersjef.com/images/2006/v...ilde%20050.jpg

Synes det har vært bedre liv og synging på cola etter at UE flytet.

Comment

Sitat: Den ons, 16 august 2006 15:55 skrev ElBlunto:

> Greit med hopping og masse energi, men for meg så det ut som dette under hele Brannkampen: http://www.iersjef.com/images/2006/v...ilde%20050.jpg

>

> Synes det har vært bedre liv og synging på cola etter at UE flytet.

---------------------------------

Bildet ble tatt i pausen da..

Comment

Mulig det, men syntes det så slik ut i store perioder av kampen og.

Jeg vet jeg skrev flytet, riktig skal nok være flyttet (regner med at noen kom til å rette på det...)

Comment

Sitat: Den ons, 16 august 2006 16:56 skrev ElBlunto:

> Mulig det, men syntes det så slik ut i store perioder av kampen og.

>

> Jeg vet jeg skrev flytet, riktig skal nok være flyttet (regner med at noen kom til å rette på det...)

--------------------------------------

Syntes det var bra liv der hele kampen jeg.

Eneste som retter på ordene her inne er Flem...

Comment

Sitat: Den ons, 16 august 2006 17:01 skrev vif1990:

> Sitat: Den ons, 16 august 2006 16:56 skrev ElBlunto:

>

> > Mulig det, men syntes det så slik ut i store perioder av kampen og.

> >

> > Jeg vet jeg skrev flytet, riktig skal nok være flyttet (regner med at noen kom til å rette på det...)

>

> --------------------------------------

>

> Syntes det var bra liv der hele kampen jeg.

>

> Eneste som retter på ordene her inne er Flem...

----

Det var rette fjortiss som feis!
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den ons, 16 august 2006 15:55 skrev ElBlunto:

> Greit med hopping og masse energi, men for meg så det ut som dette under hele Brannkampen: http://www.iersjef.com/images/2006/v...ilde%20050.jpg

>

> Synes det har vært bedre liv og synging på cola etter at UE flytet.

-----

Det må jo være et sunnhetstegn da det betyr at du fulgte mer med på kampen enn UE.

Comment

UE er gode til å hoppe og synge, det skal dere ha for! Men det er altfor dårlig kommunikasjon mellom dem og Klanen! UE prøver å skille seg ut fra Klanen virker det som.. Liksom lage en ny supporterklubb. Prøver dem å få inn en ny klubbfarge?! Svart liksom...., ja, veit vi hadde svart drakt for noen år sida. Syns hele opplegget er dumt! Og navnet som jeg har nevnt før, Unge ENGA. ''Skakke bli noen forgubbing i Klanen'', Tror ikke det hjelper å skille seg ut fra Klanen. Det ække bare gamlinger i Klanen! MiniKlanen er et mye bedre opplegg!
                  KOM IGJEN ENGA

Comment

Sitat: Den tor, 17 august 2006 15:02 skrev SondreSM:

Prøver dem å få inn en ny klubbfarge?! Svart liksom....

--- Er det nå jeg skal få dårlig samvittighet for at jeg gikk i grå genser på søndag, og hva f*** gjør grønt og gull på bortedrakta vår????? ps. Noen som har tips til hvor jeg får tak i vannfast maling? Er så forferdelig vondt når den blå og røde ansiktsmalingen min kommer i kontakt med øynene mine... Ja barnslig, men vil bare understreke at jeg aldri har sett en fasit på hvordan jeg skal kle meg mens jeg støtter laget mitt.

Unanimiter et Constanter!

Comment

Sitat: Den tor, 17 august 2006 21:18 skrev Nesset:

[...]og hva f*** gjør grønt og gull på bortedrakta vår?????

Grønnfargen skal være identisk med hvilken farge draktene var en periode i "gamle" dager om jeg ikke husker feil.

Var en del snakk om dette i fjor og det ble vel ytret ønske om at det ville være gøy å trekke frem litt ting fra glemselen.

Gullfargen fordi vi er regjerende mestere?

www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                      Glemmer passordet mitt...

Comment

ja, var nettopp dette jeg ville frem til... du har ikke tilfeldigvis noen tips til ansiktsmalingen og ?
                        Unanimiter et Constanter!

Comment

Hva faen er problemet? Når UE sto i cola (F-feltet) klagde alle sammen, til og med de som står på VB.. Hva faen klager dere får? At flagga er i veien? Nå som de har flytta seg, slenger dere bare dritt, og klager faen meg på det også.. Selv om dere ikke står i "nerheten" av UE engang.. Klanen har blitt alt får gammaldags.. De er like bra som spillet til gutta i starten av sessongen.. SLUTT Å KLAG PÅ ALT Jeg sier faen me ikke mer...
                          FuCk Lyn Oslo

Comment

Sitat: Den fre, 18 august 2006 11:15 skrev Moi Moi:

> Klanen har blitt alt får gammaldags.. De er like bra som spillet til gutta i starten av sessongen.. SLUTT Å KLAG PÅ ALT Jeg sier faen me ikke mer...

Så du tror virkelig at alle i Klanen er representert her?

Videre må jeg virkelig spørre hva du prøver å oppnå ved å disse alle de som faktisk gjør en innsats på og (minst like viktig) utenfor tribunen. Tror du virkelig at de 20 som nå har flyttet seg til siden av Cola er uerstattelige i stemningsbildet på Ullevaal? Jeg har nyheter for deg: Dere høres ikke borte på Vestbredden.
                            mvh

Ogni M

Comment

Selv om de 20 ikke høres, ¨så var de en stemningsøker i cola svingen og inspirerte helt sikkert flere til å synge får fyll hals.. Steminingen er ikke den samme nå som da de var der... Men du er jo så vis at du kan jo alt fra plastsetet ditt borte på vvest bredden..
                              FuCk Lyn Oslo

Comment

Sitat: Den fre, 18 august 2006 14:14 skrev Moi Moi:

> Selv om de 20 ikke høres, ¨så var de en stemningsøker i cola svingen og inspirerte helt sikkert flere til å synge får fyll hals.. Steminingen er ikke den samme nå som da de var der... Men du er jo så vis at du kan jo alt fra plastsetet ditt borte på vvest bredden..

Jeg står også på Vestbredden (legg merke til ordet 'står'), og synes ikke det har vært noe særlig endring etter at Unge Enga fant ut at de skulle flytte seg.

Comment

Working...
                                X