Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Unge Enga

Kanksje ikke.. Men jeg som står i cola mener selv at UE var en stemingsvekker, og de plagde ikke meg der de sto! Skjønner heller ikke hvordan de på VB kan klage om at UE sto der de sto.. Greit at de klager på andre ting.. Men plaseringa til UE på en annen tribune skjønner jeg ikke hvorfor de klager på http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif
    FuCk Lyn Oslo

Comment

Sitat: Den fre, 18 august 2006 14:14 skrev Moi Moi:

> Selv om de 20 ikke høres, ¨så var de en stemningsøker i cola svingen og inspirerte helt sikkert flere til å synge får fyll hals.. Steminingen er ikke den samme nå som da de var der... Men du er jo så vis at du kan jo alt fra plastsetet ditt borte på vvest bredden..

Du er flink til å fokusere på budbringeren, men du har overhodet ikke svart på det jeg spør om.
      mvh

Ogni M

Comment

ååå... Det du spurte om var..?
        FuCk Lyn Oslo

Comment

Sitat: Den fre, 18 august 2006 14:37 skrev Moi Moi:

> Kanksje ikke.. Men jeg som står i cola mener selv at UE var en stemingsvekker, og de plagde ikke meg der de sto! Skjønner heller ikke hvordan de på VB kan klage om at UE sto der de sto.. Greit at de klager på andre ting.. Men plaseringa til UE på en annen tribune skjønner jeg ikke hvorfor de klager på http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif

Nå må du faen meg slutte å generalisere.

At noen i dette forumet klager på alt og alle burde knapt overraske noen. Å dra konklusjonen at "Vestbredden" som helhet klager på alt og alle er ikke bare søkt, men direkte absurd. At du derfra går trinnet til å disse Klanen som helhet er direkte mindrebemidlet og vitner om begrensede diskusjonstekniske evner.
          mvh

Ogni M

Comment

Jeg beklager at jeg brukte feil ord! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_sad.gif

Det jeg egentlig mente var "De enkelt individene på VB som klager... Osv.."
            FuCk Lyn Oslo

Comment

Det er helt fantastisk at denne flotte tråden nå har 6 sider! Klarer vi 6 til??

Siden jeg er en av de som var med å starte denne typete grupperingen kalt Unge Enga, må jeg nesten si noen ord i sakens anledning. Vi har altså flyttet fra vår vante plass, og det er koselig at så mange synes det er et interessant tema. Det viktigste med denne flyttingen var å komme nærmere pølsekiosken. Altfor mange dyrebare minutter har man stått i kø for å kjøpe gourmetmat som pølse i lompe og popcorn. Nå har vi butikken like ved oss, og sparer mye tid på det. Det er flott!

I følge de som har greie på det, har stemningen blitt mye bedre etter at vi flyttet, dette er naturligvis kjempestas for oss. Stemning er jo gøy dere! Jeg vet ikke om det stemmer, men velger å tro det jeg hører. Skal vi ikke være dus og være venna?

PS! Tjokken var ikke hjemme når dette innlegget ble skrevet. Allikevel er det helt sant og hundre prosent koselig. La det swinge!
              Jeg vil helst være pakk.

Comment

Pølsekiosk er vel og bra http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif jeg synes stemninga har blitt dårligere, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.. Tror jeg selv kommer til å sta med dere i dag http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif
                FuCk Lyn Oslo

Comment

Ogni: jeg har nyheter til deg og de 3000 andre på bredden. Dere høres ikke i cola.

Comment

Sitat: Den lør, 19 august 2006 13:07 skrev Madball:

> Ogni: jeg har nyheter til deg og de 3000 andre på bredden. Dere høres ikke i cola.

----

Det merkelig et at de tvers over banen hører oss, forteller ikke det mye om hørsel'n din da?

Har mange bekjente som står i Cola og hører oss godt.

Man kan kanskje ikke forvente annet av visse folk.
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

De eneste som sang i dag var de som hadde tatt turen fra Fredrikstad og de 20 unge enga gutta som sto på "plassen sin". Fy faen makan til dårlig stemning har det ikke vært siden på starten av 2000-tallet. Vestbredden hverken møter opp eller synger og går etter 80 min. Fy faen for en vits. Cola prøver litt, men de har ikke noen til å dra igang eller holde det gående for de er jaga bort i et hjørne. Klanen ? hva er det for noe ? Herregud vi ble syngi ut av Plankehaugen på hjemmebane.

Unge Enga tilbake til de gamle plassene før det blir værre. Kan det bli det ?. Hvis du ikke tåler hopping/flaggvifting og synging sett deg på hovedtribunen eller gå på vestbredden nok av ledige plasser der.
                      Sign on!, Sign on!

With a pen in your hand

And you\'ll never get a job!

You\'ll never get a job!

Er det noe som er værre enn kanaris så er det scousers

Comment

Sitat: Den tor, 10 august 2006 14:40 skrev Ogni M:

> Sitat: Den tor, 10 august 2006 09:55 skrev Johannes:

>

> > ogni m.det er mange sanger jeg synes er døve,men synger som bare faen,dette har noe med fellesskapsfølelsen og gjøre.hvis alle skulle gjøre som deg vil det alltid være 30%mindre sang fordi folk boikotter.

> _____________________________

>

> Hvor er fellesskapsfølelsen du berømmer når en hel tribune ikke gidder å henge seg på den ene døve sangen etter den andre? VEstbredden blir helt matt av at de gjentas helt til spyterskelen.

> Forslag: Bruk sangene som fungerer.

>

>

HALLO MANN!! DRIT nå lang faen i om sangen du synger er døv!! Er du på kamp for at DU som person skal ha det gøy? Om det er tilfellet, stakkars deg. Stakkars klanen hvis det er flere som deg! Vi er NØDT til å gjøre noen ting. Hele klanen detter sammen, og det er ikke fordi vi blir syngi ut av plankebiter, men fordi vi har stoooore indre konflikter.

Skaff forsangere. Innfør trommer. gi forsangerne samband og megafoner. Sammle hele klanen på et sted. Gjør det umulig for folk å melde seg inn i klanen for en periode. Gå i deg sjæl og gjør en innsats istede for å klage på sidemann. Drit i om andre syns at vi hærmer! Spiller da for F**n meg ingen rolle. Er vi best, så er vi best da. La dem andre si hva F* dem vil!

Folka på bredden, det er vel dere som har vært med lengst. Gå forran som eksempel og dra med oss "nye" gutta/damer også. Er dere ræva, ja, da er vi faen meg det å!

All ære til UE for det dem har prøvd å gjøre. Ikke la dem ta knekken på dere!! Lykke til i 2007!

Ikke meninga at detta skal være noe person angrep på Ogni.m men til alle. meg inkludert!
                        The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
                        -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Amen!

Comment

kan vi legge denne "diskusjonen" død nå?http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

"Quitters never win, winners never quit. But those who never win and never quit are idiots" -Sir David Brent-

Comment

Sitat: Den lør, 19 august 2006 19:53 skrev costanza:

> De eneste som sang i dag var de som hadde tatt turen fra Fredrikstad og de 20 unge enga gutta som sto på "plassen sin". Fy faen makan til dårlig stemning har det ikke vært siden på starten av 2000-tallet. Vestbredden hverken møter opp eller synger og går etter 80 min. Fy faen for en vits. Cola prøver litt, men de har ikke noen til å dra igang eller holde det gående for de er jaga bort i et hjørne. Klanen ? hva er det for noe ? Herregud vi ble syngi ut av Plankehaugen på hjemmebane.

> Unge Enga tilbake til de gamle plassene før det blir værre. Kan det bli det ?. Hvis du ikke tåler hopping/flaggvifting og synging sett deg på hovedtribunen eller gå på vestbredden nok av ledige plasser der.

----

Jeg måtte dessverre se kampen på TV, men når folk begynte å forlate stadion, ble kameraet satt mot Cola, hvor folk dro i stor stil FØR folk på vestbredden, så detta er piss.

Var også noen hardbarka fjortisser som viste finger til kameraet, snakk om herlige folk.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den lør, 19 august 2006 22:15 skrev "Dør for enga uten tvil":

> HALLO MANN!! DRIT nå lang faen i om sangen du synger er døv!! Er du på kamp for at DU som person skal ha det gøy? Om det er tilfellet, stakkars deg. Stakkars klanen hvis det er flere som deg!

Jeg går på kamp fordi JEG synes det er gøy, og jeg går for at JEG skal ha det gøy. Jeg bruker MINE penger på det JEG synes er gøy. Jeg er ikke der for DIN fornøyelse, eller for noen andres.

Jeg er der for å se Vålerenga og å støtte fra tribunen, og jeg tillater meg en mening om det som sies og synges på tribunen. Hvorfor skal du kritisere meg for det?

P.S.: Dette er nå blitt veldig OT i forhold til trådens tema, men jeg ble angrepet direkte her og ville skrive en replikk på det.
                                mvh

Ogni M

Comment

Working...
                                X