Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Unge Enga

Herregud for en idiot-tråd.

Hva er det som går av folk?

Jeg syns det er helt tragisk hvordan tribunekulturen har gått rett vest i Vål'enga.Gjenspeiler seg her inne.

Har ikke moderatorene fått nok shitsnakk snart,steng tråden og la folk gå tilbake til VGDebatt hvor man kan spre eder og galle over alle de nytenkende i Cola.

Og en ting til alle som kritiserer og sparker beina under gode forslag her inne;Hvem er dere alle?Hva bidrar dere egentlig med for å gjøre ting bedre?Det er enkelt å kritisere,men en HELT annen ting å prøve å bidra og gjøre en forskjell..

Comment

Sitat: Den søn, 20 august 2006 12:06 skrev Ogni M:

> Sitat: Den lør, 19 august 2006 22:15 skrev "Dør for enga uten tvil":

>

> > HALLO MANN!! DRIT nå lang faen i om sangen du synger er døv!! Er du på kamp for at DU som person skal ha det gøy? Om det er tilfellet, stakkars deg. Stakkars klanen hvis det er flere som deg!

> __________________________

>

Hvorfor skal du kritisere meg for det?

>

-----------------------

Som jeg skrev i tråden, dette var ikke no person angrep til deg Ogni, men til alle som "boikotter" sanger fordi di er døve. kanskje vinklinga av tråden var feil, og det ser ut som et person angrep, så beklager jeg.

Svar til JonasH: Å gjøre en forskjell er ikke like lett når du blir sett rart på av folk rundt deg når du prøver å starte en sang e.l. Når du føler at du driter deg ut, så er'e ikke like kult å prøve flere ganger. Men sant som du sier. La oss legge hele debatten død. å la alt være som det er. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif
      The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
      -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Det jeg savner mest ved at UE er flytta er at nå klarer faen ikke folk å holde takta på Shalalalalala Ååå vålenga, lenger. ER det mulig å ødelegge denne også ved å klappe for kjapt? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_eek.gif Jeg gir meg ende over. Hvem er disse folka som guffer opp tempo? "Alle" er enige i at det klappes for fort, men allikevel skjer det. Kan det være at folk bare klapper uten å fokusere på takta og at de derfor bidrar til økt tempo uten å være klar over det selv??

Oppgitt, nå...
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Han som lente seg frem på gelendere fra ue starta alltid klappinga først å da følgte alle etter i riktig tempo.

Få ue tilbake på gamleplassene....

Ja for bedre steming!

Comment

Sitat: Den man, 21 august 2006 08:39 skrev Erlink:

> Det jeg savner mest ved at UE er flytta er at nå klarer faen ikke folk å holde takta på Shalalalalala Ååå vålenga, lenger. ER det mulig å ødelegge denne også ved å klappe for kjapt? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_eek.gif Jeg gir meg ende over. Hvem er disse folka som guffer opp tempo? "Alle" er enige i at det klappes for fort, men allikevel skjer det. Kan det være at folk bare klapper uten å fokusere på takta og at de derfor bidrar til økt tempo uten å være klar over det selv??

Ja! Det "er bare slik" at en folkemengde begynner å øke takten vis ikke de får en rytme gjennom f.eks. musikk fra høytalerne som holder et stødig tempo.

Dette skjer f.eks. også ved Rendez-vous, låten som spilles før kampene (når folka med de store flaggene løper over banen). Først er det kun melodi, og da klapper folk i takt. Så er det bare trommer som kanskje er litt lav i volum og folk klapper fortere og fortere. Deretter er det melodi igjen og folk finner tilbake til takten. Skjer hver eneste kamp http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Det er heller ikke "alle" som er enige, men bare noen forholdsvis få som leser dette her.

Beaker

Comment

Han i ue som alltid klappa først, var en bra leder for klapping

Comment

Det var en i ue som alltid klappa først sånn at alle fikk klappinga inn riktig

Comment

Sitat: Den man, 21 august 2006 19:13 skrev Den12Mann:

> Det var en i ue som alltid klappa først sånn at alle fikk klappinga inn riktig

Hører du Magnus, kom deg tilbake http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

"Det er heller ikke "alle" som er enige, men bare noen forholdsvis få som leser dette her."

Med "alle" mener jeg alle jeg har snakka med og alle som har skrevet på forumet og alle som har snakka med de jeg har snakka med. Vis meg den karen som synes vi bør klappe fortere...

Comment

UE tilbake nå.

Dem kan eventuelt stå litt til høyre for midten
                    Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 09:10 skrev Erlink:

> Sitat: skrev Beaker:

> > "Det er heller ikke "alle" som er enige, men bare noen forholdsvis få som leser dette her."

>

> Med "alle" mener jeg alle jeg har snakka med og alle som har skrevet på forumet og alle som har snakka med de jeg har snakka med. Vis meg den karen som synes vi bør klappe fortere...

Nei, det er nok ingen som direkte går inn for fortere klapping. Det jeg mente er at det er mange som ikke oppfatter dette som et problem og mener man gjøre noe med dette, spesielt de som ikke synger, men bare klapper.

Mener å huske at vi hadde samme problem med et par andre sanger tidligere og at det kom seg, vi får satse på at det blir bedre etter hvert.

Beaker

Comment

Best i by'n og hater lyn er jo ett sted vi har problemer, men det har ikke kommet seg... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_sad.gif

Comment

drit i dette tenk heller at vi må stå sammen men det gjør vi jo ikke jeg har prata med noen av gutta i ue og de er ikke dritseker som mange tror de vill bare ha mere stevning på tribunen og det er jeg enig i.

Comment

Sitat: Den tor, 24 august 2006 21:11 skrev marlb:

> drit i dette tenk heller at vi må stå sammen men det gjør vi jo ikke jeg har prata med noen av gutta i ue og de er ikke dritseker som mange tror de vill bare ha mere stevning på tribunen og det er jeg enig i.

----

Nå er det vel ikke STEVNINGER på tribunene det man er ute etter, får jeg håpe? Det er det vel kanskje enkelte som får nok av ellers....

Gratulerer, du har atter en gang postet et fullstendig uleselig innlegg!

(Forhåndsvis meldinger er fint!)
                            Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Sitat: Den tor, 24 august 2006 23:26 skrev Harriet Karlsen:

> Sitat: Den tor, 24 august 2006 21:11 skrev marlb:

>

> > drit i dette tenk heller at vi må stå sammen men det gjør vi jo ikke jeg har prata med noen av gutta i ue og de er ikke dritseker som mange tror de vill bare ha mere stevning på tribunen og det er jeg enig i.

>

> ----

>

> Nå er det vel ikke STEVNINGER på tribunene det man er ute etter, får jeg håpe? Det er det vel kanskje enkelte som får nok av ellers....

>

> Gratulerer, du har atter en gang postet et fullstendig uleselig innlegg!

> (Forhåndsvis meldinger er fint!)

--------------------------------

Kvinner på forum...klager på alt. Er ikke alle engasupportere som er norske, forstå det..

Comment

Sitat: Den fre, 25 august 2006 01:24 skrev vif1990:

> Sitat: Den tor, 24 august 2006 23:26 skrev Harriet Karlsen:

>

> > Sitat: Den tor, 24 august 2006 21:11 skrev marlb:

> >

> > > drit i dette tenk heller at vi må stå sammen men det gjør vi jo ikke jeg har prata med noen av gutta i ue og de er ikke dritseker som mange tror de vill bare ha mere stevning på tribunen og det er jeg enig i.

> >

> > ----

> >

> > Nå er det vel ikke STEVNINGER på tribunene det man er ute etter, får jeg håpe? Det er det vel kanskje enkelte som får nok av ellers....

> >

> > Gratulerer, du har atter en gang postet et fullstendig uleselig innlegg!

> > (Forhåndsvis meldinger er fint!)

>

> --------------------------------

>

> Kvinner på forum...klager på alt. Er ikke alle engasupportere som er norske, forstå det..

Bruk da mere tid på skolen og mindre tid på forumet.
                                When the facts change, so does my opinon

Comment

Working...
                                X