Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Unge Enga

Sitat: Den fre, 25 august 2006 01:24 skrev vif1990:

> Kvinner på forum...klager på alt. Er ikke alle engasupportere som > er norske, forstå det..

Så derfor er man totalt fritatt for tegnsetting?

Hvis folk ikke forstår innlegget før man leser det 4-5 ganger har det ingen verdi og burde ikke vært postet i utgangspunktet.

Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Sitat: Den fre, 25 august 2006 08:32 skrev geirb:

> Så derfor er man totalt fritatt for tegnsetting?

> Hvis folk ikke forstår innlegget før man leser det 4-5 ganger har det ingen verdi og burde ikke vært postet i utgangspunktet.

>

>

Nettopp. Også utenlandske språk kjenner til punktum, komma og store bokstaver.

mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den fre, 25 august 2006 01:24 skrev vif1990:

> Sitat: Den tor, 24 august 2006 23:26 skrev Harriet Karlsen:

>

> > Sitat: Den tor, 24 august 2006 21:11 skrev marlb:

> >

> > > drit i dette tenk heller at vi må stå sammen men det gjør vi jo ikke jeg har prata med noen av gutta i ue og de er ikke dritseker som mange tror de vill bare ha mere stevning på tribunen og det er jeg enig i.

> >

> > ----

> >

> > Nå er det vel ikke STEVNINGER på tribunene det man er ute etter, får jeg håpe? Det er det vel kanskje enkelte som får nok av ellers....

> >

> > Gratulerer, du har atter en gang postet et fullstendig uleselig innlegg!

> > (Forhåndsvis meldinger er fint!)

>

> --------------------------------

>

> Kvinner på forum...klager på alt. Er ikke alle engasupportere som er norske, forstå det..

----

Du er født i 1990 ja? Det tar tid å modnes, men det kommer nok.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Jeg tar den mest vanlige visning av tegnsetting:

Drep ham ikke vent til jeg kommer.

Hvis vi setter kommaet slik: "Drep ham, ikke vent til jeg kommer." Så betyr det at dere skal plaffe ham ned med en gang.

Hvis vi setter kommaet slik: "Drep ham ikke, vent til jeg kommer". Så betyr det at dere skal spare livet hans, så plaffer vi ham eventuellt ned etter at jeg har ankommet åstedet.

Tegnsetting er ganske essensielt.

Orakelet i Delphi var ekspert på å snakke uten komma. Setningene fikk dermed dobbeltbetydning.

En soldat som lurte på om han skulle ta sjansen på å gå i krig eller ikke, fikk dette svaret:

"Du dør ikke komme tilbake."

Det blir rett uansett. Enten så dør han og vi kan sette kommaet slik: "Du dør, ikke komme tilbake." Eller så overlever han og vi kan sette kommaet slik: "Du dør ikke, komme tilbake."

Det kan rett og slett være umulig å forstå meninga, selv om man legger all godvilje til for å prøve. Derfor er det særdeles viktig å bruke tegnsetting.
          in Absinthia

Comment

Veldig bra poengtert Hjesus. Håper dette stopper debatten om anklagelse for dysleksi og samtidig får andre til å forstå viktigheten av blant annet rett tegnsetting.
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Denne tråden når nye høyder http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif
              "Quitters never win, winners never quit. But those who never win and never quit are idiots" -Sir David Brent-

Comment

Om folk er så jævla dumme bør de skru av pc og begynne i 6.klasse. Alle skjønner hva som står om man vil.

drit i dette! tenk heller at vi må stå sammen men, det gjør vi jo ikke! jeg har prata med noen av gutta i ue og de er ikke dritTseKker, som mange tror! de vil bare ha mere steMning på tribunen og det er jeg enig i.

mente han.

Comment

Sitat: Den fre, 25 august 2006 15:10 skrev Exiting:

> Om folk er så jævla dumme bør de skru av pc og begynne i 6.klasse.

Kunne ikke vært mere enig.

Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Dysleksi= mye skrivefeil, kan du ikke skrive en setning sånn at andre kjønner det så kan det umulig være dysleksens skyld!

Comment

Ramlet over følgende på ett forum:

Skovli Posted: Sun Aug 20, 2006 9:33 pm

ue er vel egentlig oppløst nå. har vært my krangling og fengsling innad i gruppa der...

--->kggsc<---

Back to top

dinho88 Posted: Mon Aug 21, 2006 11:34 am

Bilde over beviser vel at de fortsatt er gående.

Men, jeg blir ikke overasket hvis UE ikke eksistrer neste sessong.

Back to top

Håper at UE ikke blir oppløst http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif
                      You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

For kanariar veit kva som skjer i Enga http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Comment

Når det gjelder UE så ønsker jeg at de blir en del av colasvingen øvre og fortsetter med sine store sangstyrke sammen med resten.

Dem trenger ikke å stå på midten av øvre cola,men litt nærmere enn dem står nå.

Da kan mange sanger utvikles videre og vi blir en mere samlet gruppe.

Hvis man itilegg ikke får noen bak seg så blir alt fryd og gammen.

Mitt forslag er felt C eller D på øvre cola

Blårøde brødre

Comment

Edit: Tar Magnus' råd og skal huske å sjekke datoer på innlegg for fremtiden.

Comment

La oss ikkje dra opp ein månadsgammal diskusjon, hp29...

Comment

Hva med plassering på øvre felt C eller D,Magnus?

(Neste sesong)

Over og litt til venstre fra dagens plassering

Da tror vi får unyttet potensialet til UE og resten av colasvingen enda bedre
                                Blårøde brødre

Comment

Working...
                                X