Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Unge Enga

Sitat: Den tor, 03 august 2006 02:15 skrev Aimar21:

> Hehe. Skjerfet og drakta er alltid der

-------------------------------------------------------

godt det er noen som mener det da
    <---Sjappesmurfen--->

Comment

Skulle ønske det var fler som var ikledd blått på tribunen. Når vi møtte LSK var jo hele VG nedre gul. Tøft å se på

Comment

mangfold sjappesmurfen! hørt om det??
        - Ikaros -

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 02:12 skrev sjappesmurfen:

> Sitat: Den tor, 03 august 2006 01:56 skrev Aimar21:

>

> > Herlig. Er det noen aldersgrense eller?

>

> --------------------------------------------------

>

> virker som du bare trenger å legge igjen supporterklærne dine hjemme...

Ja, si meg en jævla ting nå du! Du går rundt, ser ut som et juletre, er på en del kamper, drikker kaffe, spiser pølse, synger litt og snakker kjempe masse med din gode "venn" ved siden av deg som du kun prater med om formasjoner og hvor dritt det er at folk sier olè osv.

eller er det viktigere at du gir alt på tribunen, drar på alt av turer, fokuserer på kampen og gir ALT. Hopper og tar helt av for å støtte laget mest mulig.

Så jeg vet ikke hva som er best jeg? En typisk klansskalle med enga sko, enga bukse, enga lue, enga skjerf +++++ og f.eks et par enga pins,

eller syntes du det er bedre at man kler seg akkuratt som man føler for, passer på seg selv, driter i hvordan folk ser ut på kampen.

Comment

Hehe...da var diskusjonen om UE i gang igjen ja....jeg kan godt starte en ny gruppering jeg også,så kan dere rakke ned på meg også her inne...la nå folk få gjøre hva de føler for selv,ingen er pøbler før det motsatte er bevist....
            -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Så lenge de ikke bråker og kun skaper liv er det samme for min del hvor de står hen.

Men de kan godt kutte ut å stå å hoppe på stolene.

Plastikkstoler tåler ikke all verden, og jeg tipper det er klanen som får skylda blir noe ødelagt i cola svingen

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 02:12 skrev sjappesmurfen:

>

> virker som du bare trenger å legge igjen supporterklærne dine hjemme...

http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif skjønner at det er en skremmende tanke for en som jobber i sjappa!

men jeg kan bekrefte at man kan kle seg som man vil i UE, da er det selfølgelig bare å stå med drakt også.

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 02:25 skrev Exiting:

> Så jeg vet ikke hva som er best jeg? En typisk klansskalle med enga sko, enga bukse, enga lue, enga skjerf +++++ og f.eks et par enga pins,

> eller syntes du det er bedre at man kler seg akkuratt som man føler for, passer på seg selv, driter i hvordan folk ser ut på kampen.

Det er vel neppe et enten-eller spørsmål. Man kan vise lagtilhørighet uten å gå med alt fra topp til tå i Engafarger.

Og ikke fortell meg at casuals-antrekket du så fint propagerer ikke er en uniformering.

mvh

Ogni M

Comment

synes det var helt herlig å se at ue endelig var satt bort i et hjørne. for en gjeng med voksne barn.. her er det noen som har sett litt for mye filmer i det siste. må le når jeg ser at gutta kjører samma stilen som fra filmene hooligans og fotbal factory. får håpe de ikke ser for mye på ninjafilmer også, for da er det vel igang med full maskering og karate spark i hjørnet av cola.

Håper snart klanen gjør et grep for å få luka ut denne type idioti på engas kamper. men det lar seg vel kanskje ikke gjøre når enkelte av klanens styre er i ue..

Vi får bare sitte å si at de gjør ikke noe galt, de synger jo bare og lager god stemning, så får vi bare vente å se hvor lenge det er sånn.
                    er du jaget av radio1

Comment

nå skal det sies at det dem gjør på tribunen på Ullevål ikke er noen grunn til å luke dem ut. Det at dem også valgte å stelle seg der var vel fornuftig og man unngår en del diskusjoner/krangel på midten (men ser man noe særlig derfra da?). La dem nå holde på http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Det som derimot bør holdes litt øye med er agro tendensene til enkelte, på bortekamper.

Felt: H

Rad: 15

Plass: 5

Comment

Enig, hvis det er UE selv som har valgt og plassere seg der de sto igår så synes jeg det er en klok avgjørelse som bør respekteres.

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 10:08 skrev sefo:

> Håper snart klanen gjør et grep for å få luka ut denne type idioti på engas kamper.

kan du utdype dette "sefo"

Comment

Flott at UE har flytta bort i kroken. Kan dere hoppe opp og ned og vifte med flaggene deres i finstasen mens vi juletrekledde klans-skallene gjør vår greie.

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 11:31 skrev Nico:

> Flott at UE har flytta bort i kroken. Kan dere hoppe opp og ned og vifte med flaggene deres i finstasen mens vi gjør vår greie.

Bare sånn til info da.. Så er faktisk UE folka medlem i klanen.

Comment

>Ja, si meg en jævla ting nå du! Du går rundt, ser ut som et juletre, er på en del kamper, drikker kaffe, spiser pølse, synger litt >og snakker kjempe masse med din gode

>"venn" ved siden av deg som du kun prater med om formasjoner og hvor dritt det er at folk sier olè osv.

Høres jo nesten ikke sånn ut men.. :-/ Makan til arrogant holdning til de tross alt mange tusen som står sammen med deg på tribunen. Jeg går med drakt, drikker kaffe, jeg spiser pølse, jeg ler og koser meg med å snakke fotball med sidemannen, OG jeg synger alt jeg har. Hver kamp. Slutt å tro dere er så jævla mye bedre supportere.

Comment

Working...
                                X