Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Unge Enga

Sitat: Den tor, 03 august 2006 11:45 skrev Nico:

> >Ja, si meg en jævla ting nå du! Du går rundt, ser ut som et juletre, er på en del kamper, drikker kaffe, spiser pølse, synger litt >og snakker kjempe masse med din gode

> >"venn" ved siden av deg som du kun prater med om formasjoner og hvor dritt det er at folk sier olè osv.

>

> Høres jo nesten ikke sånn ut men.. :-/ Makan til arrogant holdning til de tross alt mange tusen som står sammen med deg på tribunen. Jeg går med drakt, drikker kaffe, jeg spiser pølse, jeg ler og koser meg med å snakke fotball med sidemannen, OG jeg synger alt jeg har. Hver kamp. Slutt å tro dere er så jævla mye bedre supportere.

Pølse, Hva støtter du lin?? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

When the facts change, so does my opinon

Comment

Må jo gi litt støtte til småklubbene i byen her også.. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif Er egentlig ikke så ofte jeg spiser pølse når sant skal sies.. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 11:45 skrev Nico:

>Slutt å tro dere er så jævla mye bedre supportere.

dette kommer hver gang.

det er jo "dere" som er så jævla mye bedre enn oss,

vi gjør jo alt feil!

og det har vi tenkt å fortsette med, i kroken vår.

Comment

Hva er greia med at UE-sympatisørene her på forumet går rett i forsvarsposisjon samma hva som blir sagt om dem? Virker som om det er mye aggresiv og sint ungdom blant disse folka
          fatso

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 11:37 skrev Exiting:

> Sitat: Den tor, 03 august 2006 11:31 skrev Nico:

> Bare sånn til info da.. Så er faktisk UE folka medlem i klanen.

>

Det beste hadde vært om de meldte seg ut av klanen. møkk lei av hele dritt stemninga de lager rundt seg. uansett hvem jeg snakker med så er det noen som har en dårlig erfaring med ue.

håper cola fortsetter med å holde koken og driter i ue som kan stå å hoppe og ødelegge tribunen borte i hjørnet sitt.

lurer på hvor mye man ser av kampen der borte, men det er kanskje ikke så viktig bare man kan flagge som om det var 17 mai..

og foresten ue så synes jeg dere hørtes ut som kanari i går.

er du jaget av radio1

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 10:26 skrev sefo:

> ue er vel det samme som isko boys, og da er det vel liten tvil

Kan du fortelle oss noe vi andre ikke veit, eller liker du bare å spre løgner?

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 12:19 skrev fjelljo:

> Hva er greia med at UE-sympatisørene her på forumet går rett i forsvarsposisjon samma hva som blir sagt om dem? Virker som om det er mye aggresiv og sint ungdom blant disse folka

-----------------------------------------

Om ikke lenge er dem borte nesten hele gjengen. Dem er færre nå enn dem var pga utestengelser av diverse årsaker.

Hvis noen lurer på hva som er kilden min, så er det fra politiet.

Mvh Stefan

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 09:48 skrev Tårnet:

> Sitat: Den tor, 03 august 2006 02:12 skrev sjappesmurfen:

> >

> > virker som du bare trenger å legge igjen supporterklærne dine hjemme...

>

> __________________________________________

>

> http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif skjønner at det er en skremmende tanke for en som jobber i sjappa!

> men jeg kan bekrefte at man kan kle seg som man vil i UE, da er det selfølgelig bare å stå med drakt også.

-------------------------------------------------------------

handler vel mer om at jeg syns det ser helt tåpelig ut at det står en gjeng kledd i nesten bare svart, når lagets farger er blått... selvfølgelig må folk få gå med hva de vil på kamp, men er litt rart at plutselig en stor gjeng der mange gikk i vålerenga klær på kamp før, plutselig har bestemt seg for å kle seg i svart så det ser ut som dem hverken tilhører klanen eller vif, men bare står der for seg selv...
                  <---Sjappesmurfen--->

Comment

Til alle dere som lurer om vi ser noe borti kroken vår, så ser man faktisk bedre enn hva man gjør på Felt F.

Og du veeeerden så mye negativitet man skulle få for å flytte på seg da gitt. Var det ikke dette resten av folket ville?
                    Vi er St.Hallvards menn

Comment

synes UE endelig har fått en praktfull plassering http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif.

Comment

> handler vel mer om at jeg syns det ser helt tåpelig ut at det står en gjeng kledd i nesten bare svart, når lagets farger er blått... selvfølgelig må folk få gå med hva de vil på kamp, men er litt rart at plutselig en stor gjeng der mange gikk i vålerenga klær på kamp før, plutselig har bestemt seg for å kle seg i svart så det ser ut som dem hverken tilhører klanen eller vif, men bare står der for seg selv...

Jeg syns det er litt rart at det plutselig kommer en hel gjeng med folk kledd kun i effekter fra sjappa, når de så å si aldri har vært på kamp før.

Og ang. dette med klubbens farger, denne 1913-kolleksjonen som man selger i sjappa kan vel ikke akkurat kalles klubbens farger eller?

Edit skriveleif

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 10:08 skrev sefo:

> synes det var helt herlig å se at ue endelig var satt bort i et hjørne. for en gjeng med voksne barn.. her er det noen som har sett litt for mye filmer i det siste. må le når jeg ser at gutta kjører samma stilen som fra filmene hooligans og fotbal factory. får håpe de ikke ser for mye på ninjafilmer også, for da er det vel igang med full maskering og karate spark i hjørnet av cola.

----

Hehe, dette minner meg om den reklamen der han ene sier "Herregud, har de laget en bok av Ringenes Herre og nå!"

> Håper snart klanen gjør et grep for å få luka ut denne type idioti på engas kamper. men det lar seg vel kanskje ikke gjøre når enkelte av klanens styre er i ue..

>

> Vi får bare sitte å si at de gjør ikke noe galt, de synger jo bare og lager god stemning, så får vi bare vente å se hvor lenge det er sånn.

----

Ja hvorfor har det plutselig blitt helt feil å forhåndsdømme folk lizzom. Skikkelig fjernt ass! Her er det bare å gjøre som Bush og kjøre et preemptive strike før de angriper oss. Skal vedde på at Magnus truer de 10 andre i styret med bank om de ikke stemmer som han vil. Væpna revvlusjon nå sier jeg bare.

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 13:02 skrev Brigade Øst:

> Til alle dere som lurer om vi ser noe borti kroken vår, så ser man faktisk bedre enn hva man gjør på Felt F.

>

> Og du veeeerden så mye negativitet man skulle få for å flytte på seg da gitt. Var det ikke dette resten av folket ville?

Faktisk litt enig. Når dere (regner med at du er med i UE) stod på felt f klaget alle over at et flagg eller tostangsflagg var i veien og maste om at dem skulle fjerne seg. Nå har dem på eget intiativ flyttet seg til et eget hjørne der flagg o.l. ikke er i veien. Syntes vi skal respektere den avgjørelsen å heller gi cred til UE!
                            [url]www.enbyettlag.com[/url]

Comment

Herregud, her har folk klaga i et år over at de flagger foran trynet på folk, har på seg feil klær, preger for mye av Cola osv osv, og når de flytter seg på eget initiativ, så er det faen meg gæernt det også. Enkelte folk vil tydeligvis bare klage samme faen hva som skjer.

Comment

Ja, greit med litt uskyldig mobbing, men nå har mye av kritikken mot UE vært at de gir faen i folk rundt seg og hva majoriteten mener, da synes jeg det er litt dårlig gjort med de tilbakemeldingene noen gir her når de faktisk både lytter og handler deretter. Det er ikke noe poeng i skape konflikter bare for å gjøre det, når den ene parten da gir litt så kan de ikke få en knyttneve tilbake.

Jeg kan fortsatt le av de små rare flaggene deres, men det får bli i en annen sammenheng, her fortjener de ros.

Malagers

i sitt gode hjørnet idag...

Comment

Working...
                                X