Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Unge Enga

jeg synes unge enga kan stå der di vill.jeg synes også at den sangen de sang i går var bra.jeg personlig har ikke noe i mot at de er med i klanen som mange mener her.at de flyttet på seg sunes jeg er synd de sto for mye av live på felt f.men i stede for å klage på dem og alt de gjør må andre som kommer drita fulle på kamp se på seg selv.og vi trenger nytt blod i klanen og for all del nye sanger.ja og di småe flaga kales vifte flagg.siste jeg skal si er unge enga stå på.

Comment

segregering et bra tegn??

Skal ikke vi som holder med enga stå sammen?

Er det bare meg som synes det er pinlig at forskjellige grupper av enga fans er mer opptatt av å sabotere andres sanger enn å støtte laget? (og da mener jeg andre enga supporteres sanger)

Jeg må innrøme at jeg driter fullstendig F... om folk er med i klanen eller UE så lenge de står sammla og støtter enga, slik laget fortjener..

denne mini-krigen gjør ikke annet en å ødelegge publikums appellen til enga og alle veit at mindre folk på kamper er en jævla uting. Ingen skal komme her og påstå at vanlige fotballintreserte oslofolk vil komme å se på to fraksjoner av samme "heiagjeng" sloss med hverandre.

hvor motiverende tror dere det er for et lag i litt motgang å se at ikke engang våre egne supportere klarer å holde sammen og dra sin del av lasset..

frustrert..
      .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

se på hva du skriver.du er patetisk klanen står fast i 1997.alle andre går vidre og jeg mener det unge enga gjør er bra.

Comment

Det der med å kalle folk for juletre syns jeg er utrolig teit! Vi er mange som ikler oss supportereffekter, men er like engasjerte på tribunen som dere(Unge Enga). Syns det bare er teit å gå i svart / masse merkeklær bare for å vise seg fram, og prøve å være som de "tøffe" ultras grupperingene nedover i europa. Ei drakt / Enga-tskjorte og et skjerf syns jeg er perfekt matchtøy, man viser hvem man holder med, og viser sin identitet! Og det er jo også noe av greia, å vise hvem man holder med når man er på tribunen. En fargeløs tribune, er en ganske kjedelig tribune spør du meg. (og med fargeløs, så mener jeg at det ikke er noe særlig av klubbens farger der)
          Ung og dum...

Comment

Klanen har gått fra og være Norges klart beste suportere til å ikke være topp tre engang. Dette tror jeg kommer av at vi har vokst for fort,alt for dårlig organisert og at det er null vilje til å fornyeseg. Det er sikker noen som vil reise til kanariøyen hvert år , jeg har lyst å reise jorden rundt! La oss prøve noe nytt!!!!!!

Comment

NoIT:

Det er mange forskjellige måter å farge en tribune, når du sier at en fargeløs tribune er kjedelig, så er det da rart at ingen tribune ser mer levende ut enn der UE står(sto), dette skapes gjennom hopping, flagging, armbevegelser i tillegg til synging.

Om flyttingen blir lykket gjenstår å se, men jeg mener feltet har et stort potensialet, å jeg tror UE har gjort en riktig avgjørelse med å flytte!
              For the fashion and the passion

Comment

Dresser:

Ja, greit. Det er også en viktig faktor, men jeg er en av de som syns man burde vise hvem man faktisk heier på i form av farger også.
                Ung og dum...

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 21:59 skrev NoIT:

> Dresser:

> Ja, greit. Det er også en viktig faktor, men jeg er en av de som syns man burde vise hvem man faktisk heier på i form av farger også.

Jeg mener det er viktigere å synge som faen for laget, enn å ha noe polyesterskvip på seg.

Dorian Stefan
                  *****KREPP ARMY*****
                  DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                  Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Hva er ISKO boys?
                    Mua Panettaa

Comment

Når en supportergruppe som Klanen vokser seg så store som de har gjort er det helt naturlig at man får endel forskjellige meninger om hvordan å støtte klubben på best mulig måte.

Noen velger å ikle seg supporterutstyr fra topp til tå mens andre velger en mer "Casual" klesstil, noen synger i 90 minutter, noen velger å sitte å se fotball.

Problemene oppstår når noen mener at de har fasiten på hvordan å være en "ekte" supporter og dermed rakker ned på alle andre som kanskje mener noe annet. Dette gjelder begge veier..

Når deg gjelder UE så synes jeg personlig at de gjør en glimrende jobb med å skape stemning på Ullevål, vi trenger litt nytt liv inn i Klanen. At enkelte..meg selv inkludert..velger å ikke kle seg i klubbens farger synes jeg må være opp til den enkelte, blir ingen dårligere supporter av den grunn....men ingen bedre heller.

At noen mener at UE er med på å skape splid innad i Klanen har jeg vanskelig for å forstå.
                      Member of ESF

Comment

Hva med å slutte og rake ned på andre og tenke hvordan jeg kan støtte klubben beste mulig

Comment

Når du holder med enga på kamp så kan man hvertfall ha på seg noe i klubbens farger og ikke stille i gult. Ser jo ut som bøfla da http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Comment

Håper UE kommer tilbake. Jeg står nederst på øvre hver kamp og mot Mlada var trøkket dårligere enn normalt. På det "gamle" feltet til UE kom det folk som SATT hele kampen...

Comment

Hvor har det blitt av dem?

Comment

jeg synes at alle dere som prater om merke klær hele tiden er helt ute og kjører.som jeg har set er det menge som ikke går i det i det heletat.å når jeg har prata med noen av dem så er de vært hygelie mot meg.og farge på hva du har på deg har jo ingen ting å si.vi i klanen må være mye mer oppene for en anen kultur enn per i dag.nå så drar folk på kamp for og drike seg drita.Så viss det er noe styre skal ta opp er det fyll det er men mening.unge enga er bra slut og vær så negative.viss du vil si noe side til dem ikke hjem deg bak datan din eller deres.stå på klanen og unge enga vi er jo sammen.eller?

Comment

Working...
                                X