Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Unge Enga

Sitat: Den tor, 03 august 2006 21:32 skrev EngaSør:

> Klanen har gått fra og være Norges klart beste suportere til å ikke være topp tre engang. Dette tror jeg kommer av at vi har vokst for fort,alt for dårlig organisert og at det er null vilje til å fornyeseg. Det er sikker noen som vil reise til kanariøyen hvert år , jeg har lyst å reise jorden rundt! La oss prøve noe nytt!!!!!!

> Amen og spot on.

Klanen har vært dårlige i mnage år, men visse evner ikke å innse fakta, og ikke lett å gjøre noe med det heller når visse i styret i klanen ikke evner å innse dette, men luller seg inn i tåkeheimen at vi fortsatt er sååå bra og ruler supporternorge.

Lenge siden det gitt.

Derfor trenger vi sånne som UE.

Som gjør noe med ting selv og ikke er redd for å skille seg ut pga synging og annet.

Sjekk hvor døllt det er rundtomkring på fex vestbredden og mange steder i cola for tiden.Ikke akkurat mange som synger og støtter laget i 2 x 45

Comment

unge enga skaper jo mer aggresjon og irritasjon en de er et positivt innslag.Hvor langt skal klans styret si at det bare er greit at de holder på?? må vi vente til ue har klart å gjøre så mye dritt og de har blitt for store til å kunne snu den trenden. kan ikke fatte at det går an av enkelte å være så jævla blinde på hva disse gutta egentlig er ute etter.... de som tror at ue bare er en liten syklubb for tro om igjen. de gutta som er med der prøver aktivt å lage en ukultur på norske fotball arenaer.. og det er akkurat det klanen klarer å være med på å bidra med når man ikke stopper utviklinga før det er for sent..

er du jaget av radio1

Comment

Jeg må si jeg synes trøkket fra Cola var noe av det bedre jeg har hørt i år mot Mlada. Om dette kommer av flyttinga aner jeg ikke.

Men jeg synes at Unge Enga fortjener honnør for at de har tatt kritikken på alvor, og de viser med flyttingen at de ikke lenger vil være en kilde til konflikter.

Man fikk jo også se at det ikke dreier seg om veldig mange. Ti-femten stykker kanskje? De må få stå der og nyte Vålerengas kamper på sin måte. Ingen kan hvertfall si at de lager kvalm for noen borte i hjønet.

Så forresten en artig T-skjorte nede i Tsjekkia. "Onde Enga". Kanskje et alternativ for de som ikke vil ha drakt, men heller ikke hoppe på stolene med flagg? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Dette kjem frå Unge Enga:

"Unge Enga har flytta

Fra og med kampen mot Mlada Boleslav vil Unge Enga stå bak banneret sitt i enden av Colasvingen, mot hovedtribunen.

Bakgrunnen for flyttinga er at vi trur vi kan utvikle den tribunekulturen vi ønsker på Vålerengas hjemmekamper bedre der.

Vi ønsker å gi Vålerenga maksimal støtte, både lydmesig og visuelt. Mange har ergra seg over flagginga vår, og vi har nok også holdt tilbake av ønske om ikke å irritere andre. Nå står vi uten andre enn oss selv bak oss, og uten noen under oss.

Det er uenigheter om hvilke sanger som skal synges. Vi kommmer til å henge oss på sangene som blir starta på midten, men vil og prøve å få i gang nye sanger.

Ett eksempel på det siste er at vi endelig fikk til den så omdebatterte "Olé, olé"-sangen godt mot Mlada Boleslav.

Det har vært en del drittslenging begge veier på midtfeltet. Vi håper at det med denne flyttinga roer seg ned i supportermiljøet i Vålerenga.

Vi er en stor familie, og vi er ulike. Med dette håper vi å skape et nytt rom blant Vålerengasupporterne, slik at vi kan vokse oss sterkere totalt sett.

Det er god plass borte hos oss, og vi ønsker å stå trangere.

Om du ønsker å stå med oss er det bare å komme bortom.

Med ønsker om ett enda bedre tribuneliv på Ullevål,

Unge Enga"

Comment

Meget bra tilltak av Unge Enga.

Dette viser at man er opptatt av å lage best mulig stemning på kampene våre og itillegg foretar noe for å tilrettelegge forholdene for alle.

At i tillegg den omdiskutere "River plate" sangen ble syngi på onsdag er også glimrende.

Håper enda flere henger seg på den framover

Stå på videre!
            Blårøde brødre

Comment

Jeg synes dette er "voksent" av UE!

Mulig jeg er grenseløst naiv, men mitt inntrykk av UE er at de skaper mye liv og trøkk. Det var vel UE som sang gjennom hele pausen mot FuCk Lyn.
              Ikke lær deg selv å kjenne. Du blir alltid skuffet

Comment

Om du kler deg i enga produkter, stone island, rl etc spiller ingen rolle. Det viktigste er at man er på match, støtter enga etter vilje og evne. Det skal være høyt under taket. Har sett tendenser til at mange liker å være politisk korrekt tankepoliti, særlig her på forumet... heldigvis gjenspeiler ikke det min virkelighet som enga supporter. Står sammen mange av gamlegutta på vestbredden, har vært med lenge, og er glad for at unge enga har dukket opp.

Comment

All honnør til UE for flyttinga. Som folk har vært inne på allerede, det gjelder å finne sin plass på tribunen. At det er forskjellig stemning/atmosfære på forskjellige steder er vel bare morsomt. Det siste jeg ønsker er en statisk masse.

Når det gjelder kampen på onsdag, synes jeg stemninga var meget god. Imponerende, glissenheten tatt i betrakting.

Harald

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 13:06 skrev engajan:

> synes UE endelig har fått en praktfull plassering http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif.

hadde vært bedre å plassert dem på de plassene når vi har bortekamp http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Comment

Sitat: Den fre, 04 august 2006 09:41 skrev sefo:

> unge enga skaper jo mer aggresjon og irritasjon en de er et positivt innslag.Hvor langt skal klans styret si at det bare er greit at de holder på?? må vi vente til ue har klart å gjøre så mye dritt og de har blitt for store til å kunne snu den trenden. kan ikke fatte at det går an av enkelte å være så jævla blinde på hva disse gutta egentlig er ute etter.... de som tror at ue bare er en liten syklubb for tro om igjen. de gutta som er med der prøver aktivt å lage en ukultur på norske fotball arenaer.. og det er akkurat det klanen klarer å være med på å bidra med når man ikke stopper utviklinga før det er for sent..

>

>

Nå er det andre gangen du sefo kommer med påstander i denne tråden.

da syns jeg virkelig at man burde komme med noen beviser også.

Eller så syns jeg drittslenginga di har gått altfor langt.

Comment

hehe helt enig.De tør ikke klage hjemme uansett hva kona sier,og forumet er et perfekt sted for dem for å få ut frustrasjonen.

Det var f... ikke moro å stå på cola.Det var tragisk.Jenter som synger bursdagssanger under kamper, små barn med besteforeldre,noen pannebånd folka og lite liv,og når halvparten av dem sitter mens vi synger Kjerka,da får jeg også lyst å flytte på meg,og det kommer jeg nok til å gjøre neste kamp.Bare for å nevne det,satt de på plassene hvor UE sto!!!Dere klaget på at UE sang samme sanger hele tiden,og ikke ville vært med på "deres"sanger.Nå var de ikke der,hvorfor gikk det så dårlig denne gangen også????Det kom 3 forskjellige sanger fra 3 forskjellige kanter bare på felt H.Kjempebra!!! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_sad.gif

Skal f...meg ikke synge bursdagssanger på en fotballkamp!!!Farvel felt H!!!

Comment

Skulle ønske Unge Enga kunne kommet til Felt H og stått der noen kamper.

For felt F/G har begynt å få mye av mentaliteten som UE har, så dem klarer nå å lage ganske bra liv på egenhånd vil jeg tru.

På felt H er det kun noen titalls personer som virkelig henger med på alt, mens de øvrige henger seg med når det virkelig trøkker litt (f.eks på Kom igjen Enga, eller når gutta på banen presser/eventuelt scorer).

I tillegg er det flere som setter seg ned når det går trått (er ikke dette et felt for stående og syngende supportere?)

Hvis UE hadde stilt seg nederst på felt H, tror jeg det ville blitt forbedring, for i tillegg til at de klarer å lage bra stemning selv, er de også flinke til å dra med seg de andre rundt.

Comment

Tror det var "turistene" som havna på gamle UE-feltet nå på onsdag. Alle som pleier å gå på kamp veit at UE står der, og stiller seg et annet sted, så kommer det noen som ikke pleier å gå på kamp, ser fete ledige plasser og SETTER seg der. Regner med at dette går seg til nå som andre kampgjengere skjønner at disse plassene er ledige.

Comment

Sitat: Den fre, 04 august 2006 15:02 skrev Balkan Boys Mostar:

> hehe helt enig.De tør ikke klage hjemme uansett hva kona sier,og forumet er et perfekt sted for dem for å få ut frustrasjonen.

> Det var f... ikke moro å stå på cola.Det var tragisk.Jenter som synger bursdagssanger under kamper, små barn med besteforeldre,noen pannebånd folka og lite liv,og når halvparten av dem sitter mens vi synger Kjerka,da får jeg også lyst å flytte på meg,og det kommer jeg nok til å gjøre neste kamp.Bare for å nevne det,satt de på plassene hvor UE sto!!!Dere klaget på at UE sang samme sanger hele tiden,og ikke ville vært med på "deres"sanger.Nå var de ikke der,hvorfor gikk det så dårlig denne gangen også????Det kom 3 forskjellige sanger fra 3 forskjellige kanter bare på felt H.Kjempebra!!! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_sad.gif

>

> Skal f...meg ikke synge bursdagssanger på en fotballkamp!!!Farvel felt H!!!

>

Farvel felt F skulle det stått

[url]www.fkvelez.net[/url] / [url]www.redarmy-mostar.com[/url] / [url]www.bhfanaticos.com[/url]

Comment

Sitat: Den fre, 04 august 2006 00:23 skrev marlb:

> jeg synes at alle dere som prater om merke klær hele tiden er helt ute og kjører.som jeg har set er det menge som ikke går i det i det heletat.å når jeg har prata med noen av dem så er de vært hygelie mot meg.og farge på hva du har på deg har jo ingen ting å si.vi i klanen må være mye mer oppene for en anen kultur enn per i dag.nå så drar folk på kamp for og drike seg drita.Så viss det er noe styre skal ta opp er det fyll det er men mening.unge enga er bra slut og vær så negative.viss du vil si noe side til dem ikke hjem deg bak datan din eller deres.stå på klanen og unge enga vi er jo sammen.eller?

----

Beklager, men detta var rett og slett uleselig.
                                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                                X