Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Unge Enga

Hvor bra trøkk hadde det ikke blitt hvis vi flytta de mest ivrigste folka som synger på cola og satt de som blir med i blandt på vb?

Comment

Folk her inne begriper jo ikke at det de mener er isko meg her og casuals meg der faktisk er noe helt annet en UE.

Jeg personlig har ingen ting til overs for møkkafolk, dvs folk jeg mener lager bråk og kvalm. Noen folk her inne kan sikkert gå god for at jeg syns bråkmakera som på død og liv skal sloss hele tiden er noen forbanna idioter, MEN... å dra hele UE under den kammen er bare latterlig.

At UE gjør en bra insats på tribunen er det vel ingen tvil om? de synger og lager liv... og ja, den flagginga kunne jeg spart meg for, men la nå de kjøre sin egen greie, skader ikke det.

At det skal bli så mange diskusjoner rundt dette er jo på grensen til det mest latterlige.

Folk får få opp øya å se at det er forskjell på ting, og ikke vær så forbanna høytidlige.

Takk for ordet

Comment

Sitat: Den fre, 04 august 2006 16:54 skrev Flem:

> Beklager, men detta var rett og slett uleselig.

tror du noen bryr seg om du kan lese eller ikke?

marlb har bra meninger, du sier ingenting.

Comment

hvorfor er scorings sangen bltt forandra...ikke bra ,d skal være sjalalalalala...eller hva??????
          klansjente

Comment

jeg synes vi andre som ikke er med i unge enga skal begyne og bry oss om andre ting.jeg hører på kamper se nå kommer unge enga eller se hva de gjør nå.hva er brobleme har dere ikke noe liv.å det casual greiene dere kjører i klanen gelm det a byner og bli gammelt.hadde jeg vært yngere hadde jeg ståt med unge enga.men det er meg jeg liker bra supporter kultur virker ikke som klanen gjør det.stå på unge enga glem allt det negative folk skriver her

Comment

Enig! det har ikke vært noe bråk siden lsk, og de som sloss der ble jo utestengt.. nå har vell 10 caus. blitt utestengt... kan jo henne at resten ikke er voldelige. ser du bort ifra noen hendelser, si meg noe neggativt om dem da! synger for mye? skaper for mye trøkk?

Comment

Sitat: Den fre, 04 august 2006 17:55 skrev Tårnet:

> Sitat: Den fre, 04 august 2006 16:54 skrev Flem:

>

> > Beklager, men detta var rett og slett uleselig.

>

> _____________________________________

>

> tror du noen bryr seg om du kan lese eller ikke?

> marlb har bra meninger, du sier ingenting.

----

Bra meninger? Helt på jordet eller?

Det er noe som heter "forhåndsvis melding". Denne kan med hell brukes før man poster et innlegg.

Tårnet, som alltid har hatt en torn i rassen min antar jeg.

Jeg skal også svare på debatten, jeg synes det er flott å få UE opp i et hjørne, hvor de kan flagge, hoppe og hyle så mye de vil.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den fre, 04 august 2006 23:10 skrev Flem:

>

> Bra meninger? Helt på jordet eller?

> Det er noe som heter "forhåndsvis melding". Denne kan med hell brukes før man poster et innlegg.

> Tårnet, som alltid har hatt en torn i rassen min antar jeg.

> Jeg skal også svare på debatten, jeg synes det er flott å få UE opp i et hjørne, hvor de kan flagge, hoppe og hyle så mye de vil.

Nå kan det jo hende noen har skrive og lesevansker eller noe sånt. Uansett så klarer du å skjønne hva som ble skrevet hvis du legger godvilja til. Jeg klarte det i hvertfall...

Comment

Sitat: Den fre, 04 august 2006 23:33 skrev -Christer-:

> Sitat: Den fre, 04 august 2006 23:10 skrev Flem:

> >

> > Bra meninger? Helt på jordet eller?

> > Det er noe som heter "forhåndsvis melding". Denne kan med hell brukes før man poster et innlegg.

> > Tårnet, som alltid har hatt en torn i rassen min antar jeg.

> > Jeg skal også svare på debatten, jeg synes det er flott å få UE opp i et hjørne, hvor de kan flagge, hoppe og hyle så mye de vil.

>

>

> Nå kan det jo hende noen har skrive og lesevansker eller noe sånt. Uansett så klarer du å skjønne hva som ble skrevet hvis du legger godvilja til. Jeg klarte det i hvertfall...

>

>

----

Jodda, jeg veit det finnes flere med dysleksi, men dette har med måten man ordlegger seg på, hvordan innholdet i en post er.

Det er ikke om å poste innlegg så raskt som mulig, men snarere bidra til en diskusjon. Således ble mitt første svar ikke noe bedre, men det begynner å bli litt mye "sms-tendenser" på forumet om dagen hvor folk har typiske "ja/nei" svar. VPN er jo ikke en stor spørreundersøkelse eller hvor det er om å poste flest mulig innlegg.

Forumet er for alle, men det bør være en viss saklighet for å delta i en debatt.

Håper dette oppklarte noe.

"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Må bare si at det står respekt av avgjørelsen, men at jeg synes det er trist å miste UE fra Colas midtfelter. Vi får vente til neste hjemmekamp før vi ser om det får en merkbar effekt for oss som står igjen, men i kvalikken var iallefall "Kom igjen Enga", "Kjempeblå" og "Ååååå Vål´enga" merkbart tammere. På toppen av dette hørte jeg ikke UE fra Felt H, jeg bare så de. Et vakkert syn med hoppende supportere, men jeg håper iallefall at de blir såpass mange at de vil høres også... Hvorfor begynner ikke bare UE å stå øverst hos oss på felt H, så kan de ekspandere nedover etterhvert som de blir flere. Til slutt er det UE fra topp til bunn og ingen klager! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Hva skjer forresten med de gamle plassene? Kan man konvertere sesongkortet sitt fra H til F nå som flere og flere forlater feltet? Eller har ikke UE-gutta levert inn sesongkortene sine?

Comment

Comment

jeg syns UE er noe av det vi ikke trenger i klanen. Folka står med hettegensere og starter sanger for seg selv, starter flere ulike sanger midt i den andre. Men nå som dem har flytta på seg ( Amen ) så kan kanskje det bli litt samstemt?

Comment

Sitat: Den søn, 06 august 2006 00:21 skrev Robinho:

. Folka står med hettegensere og starter sanger for seg selv, starter flere ulike sanger midt i den andre.

Kleskoden blir strenger og strengere skjønner jeg!

Comment

Sitat: Den søn, 06 august 2006 00:21 skrev Robinho:

> jeg syns UE er noe av det vi ikke trenger i klanen. Folka står med hettegensere og starter sanger for seg selv, starter flere ulike sanger midt i den andre. Men nå som dem har flytta på seg ( Amen ) så kan kanskje det bli litt samstemt?

Hva faen har det og si a? Om det er en hettegenser eller en vif-drakt? Blir man dårligere supporter av og bruke hettegenser? Når UE er såpass samkjørte, starter sanger og synger de, så er det vel kanskje en del av klanen som ikke henger helt med? Føler du deg truffet?

Ja til UE og ja til hettegenser om folk vil bruke det!

Comment

Hvis du har sett filmen hooligans så vet du hva jeg mener. De fleste der er ute etter bråk ( ikke alle ) noe som ødelegger ryktet til klanen. Har selv møtt på dem av og til på t-banen.

Comment

Working...
                                X