Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Unge Enga

Dem sa jo i stad at dem har slutta og starte sanger, å at dem bare er med på sanger andre starter!

Comment

Sitat: Den søn, 06 august 2006 12:09 skrev Robinho:

> Hvis du har sett filmen hooligans så vet du hva jeg mener. De fleste der er ute etter bråk ( ikke alle ) noe som ødelegger ryktet til klanen. Har selv møtt på dem av og til på t-banen.

Ja, jeg har sett den filmen. Men skjønner ikke hvordan du kan sammenligne hettegenser med UE og Green Street Hooligans! Er vel ikke noe galt med hettegensere?

De bruker forresten mye finere klær en vanlig hettegensere ass. Men skjønte bare ikke hvor du fikk hettegensre fra.

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 01:35 skrev Exiting:

> Sitat: Den tor, 03 august 2006 01:32 skrev Beaker:

> > Ellers fikk vi (som står i midten av Cola) skikkelig lyst å synge "Miniklanen" mot dere i UE slik som dere sto der, men klarte så vidt å beherske oss http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

>

> Hvorfor det?

Beklager sent svar pga. borte fra nett.

Var ikke vondt ment, bare at det så litt rart ut når dere sto der for dere selv, ca 20 personer som virket som en liten versjon av Klanen, på en måte.

Synd at dere flytta fra oss, synes jeg. Blir spennende å følge med på utviklingen.
        Beaker

Comment

Sitat: Den fre, 04 august 2006 23:33 skrev -Christer-:

> Sitat: Den fre, 04 august 2006 23:10 skrev Flem:

> >

> > Bra meninger? Helt på jordet eller?

> > Det er noe som heter "forhåndsvis melding". Denne kan med hell brukes før man poster et innlegg.

> > Tårnet, som alltid har hatt en torn i rassen min antar jeg.

> > Jeg skal også svare på debatten, jeg synes det er flott å få UE opp i et hjørne, hvor de kan flagge, hoppe og hyle så mye de vil.

>

>

> Nå kan det jo hende noen har skrive og lesevansker eller noe sånt. Uansett så klarer du å skjønne hva som ble skrevet hvis du legger godvilja til. Jeg klarte det i hvertfall...

>

>hørt om dysleksi???vel ikk moro å ha d så tenk dg om

klansjente

Comment

Sitat: Den ons, 09 august 2006 11:40 skrev hauge:

> >hørt om dysleksi???vel ikk moro å ha d så tenk dg om

Men SMS-språk, som du beviser så flott her, det er ikke moro.

Skal du skrive noe kan du da i hvertfall skrive på norsk, ikke på SMS.

Comment

Jeg er en av dem som har stått med UE tidligere, men kommer ikke til å være med på flyttingen, og jeg synes flyttingen er feil men det er nå engang bestemt.

For det første har kjernen av det som er UE stått på midten av Cola i flere sesonger, lenge før de kloke hoder i klasstyre fant på enda en løsning for å forbedre stemningen.(altså flyttingen til Cola). Noe som vel ikke har vært suksess.

Det som har skjedd i år er at det har kommet en del folk fra bredden og en haug med turister, som tydeligvis ikke liker det som har vært Cola de siste årene. De nye har, som jeg fryktet før sesongen, innført "kaffekopp-kulturen" fra bredden, med det faktum at stemningen ikke er noe som helst forbedret, til tross for at det er mange flere folk der. At det er UE som har valgt å flytte mener jeg er direkte feil, det er som om vip`en skulle inntatt bredden og tvunget de som er der til å flytte seg.

UE ble startet for å være et positivt innslag, forhåpentligvis vil de fortsatt være det. Men den drittkastingen og mistenkeliggjøringen som klubb, klan og presse har stått for har fått en god del til å gi faen. Det er faktisk ikke morsomt å bli stoppet av sikkerhetsvakter og politi og å få konstant dritt fra medsupportere på nett og kamper.

Faktum er, og de som påstår noe annet lever i fullstendig fornektelse, at stemningen på våre kamper er skandaløs, Klanen har gåttt fra å være norges klart beste til å være til latter for hele skandinavia. 16000 medlemmer, 1000 syngende, snakk om supporterklubb....

I tillegg er Klanen nå begynt dilte etter klubben, og tar ikke engang egne standpunkt når det gjelder medlemmer som klubben ikke liker. Klanen har fullstendig utspilt sin rolle, fortsetter utviklingen så sitter mesteparten av klanen om 5 år.

Comment

Sitat: Den ons, 09 august 2006 14:04 skrev Madball:

> Jeg er en av dem som har stått med UE tidligere, men kommer ikke til å være med på flyttingen, og jeg synes flyttingen er feil men det er nå engang bestemt.

>

> For det første har kjernen av det som er UE stått på midten av Cola i flere sesonger, lenge før de kloke hoder i klasstyre fant på enda en løsning for å forbedre stemningen.(altså flyttingen til Cola). Noe som vel ikke har vært suksess.

>

> Det som har skjedd i år er at det har kommet en del folk fra bredden og en haug med turister, som tydeligvis ikke liker det som har vært Cola de siste årene. De nye har, som jeg fryktet før sesongen, innført "kaffekopp-kulturen" fra bredden, med det faktum at stemningen ikke er noe som helst forbedret, til tross for at det er mange flere folk der. At det er UE som har valgt å flytte mener jeg er direkte feil, det er som om vip`en skulle inntatt bredden og tvunget de som er der til å flytte seg.

>

> UE ble startet for å være et positivt innslag, forhåpentligvis vil de fortsatt være det. Men den drittkastingen og mistenkeliggjøringen som klubb, klan og presse har stått for har fått en god del til å gi faen. Det er faktisk ikke morsomt å bli stoppet av sikkerhetsvakter og politi og å få konstant dritt fra medsupportere på nett og kamper.

>

> Faktum er, og de som påstår noe annet lever i fullstendig fornektelse, at stemningen på våre kamper er skandaløs, Klanen har gåttt fra å være norges klart beste til å være til latter for hele skandinavia. 16000 medlemmer, 1000 syngende, snakk om supporterklubb....

>

> I tillegg er Klanen nå begynt dilte etter klubben, og tar ikke engang egne standpunkt når det gjelder medlemmer som klubben ikke liker. Klanen har fullstendig utspilt sin rolle, fortsetter utviklingen så sitter mesteparten av klanen om 5 år.

Et godt eksempel, etter min mening, er hvordan UE og sikkert noen andre i Cola prøvde å dra igang "vi gjør alt for vårt kjøre Vålenga" i pausen mot Lin etter at vi ble pissa på. Det fantes ikke en sjanse i havet å få denne i gang på bredden. Et par spede rop og det var det. Vi er ikke i ferd med å bli forbigått, vi er det allerede av flere lag, og i Skandinavisk målestokk teller vi vel knapt lengre.

Som mange andre ønsket jeg i sin tid faste plasser (ironisk nok ble disse begrunnet med det motsatte av i dag), men ser at dette har spilt totalt falitt. Folk kommer senere og senere, kampen er å få best mulig plasser enn å skape rammen som vi var kjent for tidligere. Fastplass systemet må bort, vi bør samles på ett sted, Klanen bør få ett alternativt (gjerne UE) så får man heller velge hvem man vil stå med og kaffedrikking og familikos får være forbeholdt de sittende på noen av de 3 andre tribunene. Mange sier jo at siden vi er blitt så store må vi dekke flere behov, og det er fint det. Men klanens grunnlag og kultur er jo klart definert og vi er på vei bort ifra den idag. Klarer ikke klanen å snu denne vil de ha spilt falitt om de vil eller ikke.

When the facts change, so does my opinon

Comment

Sitat: Den ons, 09 august 2006 14:04 skrev Madball:

> Jeg er en av dem som har stått med UE tidligere, men kommer ikke til å være med på flyttingen, og jeg synes flyttingen er feil men det er nå engang bestemt.

>

> For det første har kjernen av det som er UE stått på midten av Cola i flere sesonger, lenge før de kloke hoder i klasstyre fant på enda en løsning for å forbedre stemningen.(altså flyttingen til Cola). Noe som vel ikke har vært suksess.

>

> Det som har skjedd i år er at det har kommet en del folk fra bredden og en haug med turister, som tydeligvis ikke liker det som har vært Cola de siste årene. De nye har, som jeg fryktet før sesongen, innført "kaffekopp-kulturen" fra bredden, med det faktum at stemningen ikke er noe som helst forbedret, til tross for at det er mange flere folk der. At det er UE som har valgt å flytte mener jeg er direkte feil, det er som om vip`en skulle inntatt bredden og tvunget de som er der til å flytte seg.

>

> UE ble startet for å være et positivt innslag, forhåpentligvis vil de fortsatt være det. Men den drittkastingen og mistenkeliggjøringen som klubb, klan og presse har stått for har fått en god del til å gi faen. Det er faktisk ikke morsomt å bli stoppet av sikkerhetsvakter og politi og å få konstant dritt fra medsupportere på nett og kamper.

>

> Faktum er, og de som påstår noe annet lever i fullstendig fornektelse, at stemningen på våre kamper er skandaløs, Klanen har gåttt fra å være norges klart beste til å være til latter for hele skandinavia. 16000 medlemmer, 1000 syngende, snakk om supporterklubb....

>

> I tillegg er Klanen nå begynt dilte etter klubben, og tar ikke engang egne standpunkt når det gjelder medlemmer som klubben ikke liker. Klanen har fullstendig utspilt sin rolle, fortsetter utviklingen så sitter mesteparten av klanen om 5 år.

>

- Du skriver som jeg skulle skrevet det selv. Helt enig

Comment

Men folk må snart skjønne at Klanen er blitt dårlig? For det fins jo snart ikke folk som synger lengre. Det må vi få gjort noe med om vi vil være norges beste supportere. Det er noe vi skal være. Så er på tide at de som drar på kamp må også begynne å synge. Vi må skjerpe oss.Er jo flaut at vi blir tatt igjen av LSK. For de har blitt bedre. Fått inn nytt liv i supporterne.Noe klanen også må få til. All cread til UE som prøver å lage liv ønske at flere kunne blitt med å synge sånn at vi kan fortsette å være de beste.

Comment

• Re: Unge Enga

Sitat: Den ons, 09 august 2006 11:40 skrev hauge:

> Sitat: Den fre, 04 august 2006 23:33 skrev -Christer-:

>

> > Sitat: Den fre, 04 august 2006 23:10 skrev Flem:

> > >

> > > Bra meninger? Helt på jordet eller?

> > > Det er noe som heter "forhåndsvis melding". Denne kan med hell brukes før man poster et innlegg.

> > > Tårnet, som alltid har hatt en torn i rassen min antar jeg.

> > > Jeg skal også svare på debatten, jeg synes det er flott å få UE opp i et hjørne, hvor de kan flagge, hoppe og hyle så mye de vil.

> >

> >

> > Nå kan det jo hende noen har skrive og lesevansker eller noe sånt. Uansett så klarer du å skjønne hva som ble skrevet hvis du legger godvilja til. Jeg klarte det i hvertfall...

> >

> >hørt om dysleksi???vel ikk moro å ha d så tenk dg om

>

>

----

Kutt ut detta sms-språket ditt, greit for fjortisser på mobil, men på et forum er det hverken begrensninger i antall tegn eller svar som på død og liv må ut med en gang.

Du bør lese mitt aller siste svar før du mener jeg rakker ned på dysleksi. Jeg har ørten ganger forsvart det her på forumet men det innlegget jeg sikter til litt lenger opp, har INGENTING med dysleksi å gjøre (noe skrivefleifer er det dog), men jeg sikter til måten innlegget er lagt inn. Masse ord *blande sammen*, *spre* og håpe på det beste.

Det er ikke så enkelt som å si "Har man dysleksi stryker man og har man ikke, er det full score".

Gidder ikke ralte mer inn på detta. Det er mange måter å skrive feil på, grunnen er ikke alltid dysleksi.

EOD

"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den ons, 09 august 2006 14:58 skrev Ravnen:

> Et godt eksempel, etter min mening, er hvordan UE og sikkert noen andre i Cola prøvde å dra igang "vi gjør alt for vårt kjøre Vålenga" i pausen mot Lin etter at vi ble pissa på. Det fantes ikke en sjanse i havet å få denne i gang på bredden.

Kanskje fordi sangen er ræva? Det gjelder forøvrig flere av disse nye sangene. At UE holder fast i dem gang etter gang passiviserer bl. a. Vestbredden. "Kongeblå" er nok et eksempel på en mindre vellykket sang.
                        mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den ons, 09 august 2006 18:32 skrev Ogni M:

> Sitat: Den ons, 09 august 2006 14:58 skrev Ravnen:

>

> > Et godt eksempel, etter min mening, er hvordan UE og sikkert noen andre i Cola prøvde å dra igang "vi gjør alt for vårt kjøre Vålenga" i pausen mot Lin etter at vi ble pissa på. Det fantes ikke en sjanse i havet å få denne i gang på bredden.

> _________________________________________

>

> Kanskje fordi sangen er ræva? Det gjelder forøvrig flere av disse nye sangene. At UE holder fast i dem gang etter gang passiviserer bl. a. Vestbredden. "Kongeblå" er nok et eksempel på en mindre vellykket sang.

---------------------------

Er ikke rart det går som det går..

Comment

Sitat: Den ons, 09 august 2006 18:32 skrev Ogni M:

> Sitat: Den ons, 09 august 2006 14:58 skrev Ravnen:

>

> > Et godt eksempel, etter min mening, er hvordan UE og sikkert noen andre i Cola prøvde å dra igang "vi gjør alt for vårt kjøre Vålenga" i pausen mot Lin etter at vi ble pissa på. Det fantes ikke en sjanse i havet å få denne i gang på bredden.

> _________________________________________

>

> Kanskje fordi sangen er ræva? Det gjelder forøvrig flere av disse nye sangene. At UE holder fast i dem gang etter gang passiviserer bl. a. Vestbredden. "Kongeblå" er nok et eksempel på en mindre vellykket sang.

----

Helt enig. Kongeblå er faktisk så dårlig at jeg holder kjeft når den går. Jeg er ingen låtskriver selv, bare så det er sagt, men noen av låtene henger ikke på greip. Det gjør meg ikke til en dårlig supporter, jeg synger som regel av full hals.
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den ons, 09 august 2006 18:54 skrev Flem:

>

> Helt enig. Kongeblå er faktisk så dårlig at jeg holder kjeft når den går. Jeg er ingen låtskriver selv, bare så det er sagt, men noen av låtene henger ikke på greip. Det gjør meg ikke til en dårlig supporter, jeg synger som regel av full hals.

___

At du velger å ikke støtte laget med å synge bare fordi det er en sang DU ikke liker velger jeg å se på som dårlig mentalitet og egoistisk holdning!

Ikke rart stemningen har blir slik...
                              - Ikaros -

Comment

Sitat: Den ons, 09 august 2006 19:25 skrev DooRaaG:

> Sitat: Den ons, 09 august 2006 18:54 skrev Flem:

>

> >

> > Helt enig. Kongeblå er faktisk så dårlig at jeg holder kjeft når den går. Jeg er ingen låtskriver selv, bare så det er sagt, men noen av låtene henger ikke på greip. Det gjør meg ikke til en dårlig supporter, jeg synger som regel av full hals.

>

>

> ___

>

> At du velger å ikke støtte laget med å synge bare fordi det er en sang DU ikke liker velger jeg å se på som dårlig mentalitet og egoistisk holdning!

>

> Ikke rart stemningen har blir slik...

Det går kanskje an å snu den argumentasjonen 180 grader rundt. Hva med å ta signalene?

-Morrison

som også holder kjeft under shalalalalala.......og bønda skjønner ingenting ding ding.......

Comment

Working...
                                X