Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Unge Enga

Sitat: Den ons, 09 august 2006 21:33 skrev Morrison:

> Sitat: Den ons, 09 august 2006 19:25 skrev DooRaaG:

>

> > Sitat: Den ons, 09 august 2006 18:54 skrev Flem:

> >

> > >

> > > Helt enig. Kongeblå er faktisk så dårlig at jeg holder kjeft når den går. Jeg er ingen låtskriver selv, bare så det er sagt, men noen av låtene henger ikke på greip. Det gjør meg ikke til en dårlig supporter, jeg synger som regel av full hals.

> >

> >

> > ___

> >

> > At du velger å ikke støtte laget med å synge bare fordi det er en sang DU ikke liker velger jeg å se på som dårlig mentalitet og egoistisk holdning!

> >

> > Ikke rart stemningen har blir slik...

>

> Det går kanskje an å snu den argumentasjonen 180 grader rundt. Hva med å ta signalene?

>

> -Morrison

> som også holder kjeft under shalalalalala.......og bønda skjønner ingenting ding ding.......

>

> ----

Det er slik at UE veit best, de bestemmer, derfor er det alltid oss 'gamle kara' på vestbredden som tar feil. Vi må vel bare innse at vi ikke skjønner en dritt, bare er daukjøtt og egentlig burde vært hjemme og holdt lanke .....

"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

dere som sutrer og klager over dårlige sanger og dårlig plassering,hva vil dere gjøre for og få klanen bra igjen?for meg virker dere som surpomper(morsomt ord)som bare klager og som drar ned engasjementet til andre og skaper en nei kultur i klanen.Hva skal vi gjøre da?

Comment

Sitat: Den ons, 09 august 2006 14:04 skrev Madball:

> Jeg er en av dem som har stått med UE tidligere, men kommer ikke til å være med på flyttingen, og jeg synes flyttingen er feil men det er nå engang bestemt.

>

> For det første har kjernen av det som er UE stått på midten av Cola i flere sesonger, lenge før de kloke hoder i klasstyre fant på enda en løsning for å forbedre stemningen.(altså flyttingen til Cola). Noe som vel ikke har vært suksess.

>

> Det som har skjedd i år er at det har kommet en del folk fra bredden og en haug med turister, som tydeligvis ikke liker det som har vært Cola de siste årene. De nye har, som jeg fryktet før sesongen, innført "kaffekopp-kulturen" fra bredden, med det faktum at stemningen ikke er noe som helst forbedret, til tross for at det er mange flere folk der. At det er UE som har valgt å flytte mener jeg er direkte feil, det er som om vip`en skulle inntatt bredden og tvunget de som er der til å flytte seg.

>

> UE ble startet for å være et positivt innslag, forhåpentligvis vil de fortsatt være det. Men den drittkastingen og mistenkeliggjøringen som klubb, klan og presse har stått for har fått en god del til å gi faen. Det er faktisk ikke morsomt å bli stoppet av sikkerhetsvakter og politi og å få konstant dritt fra medsupportere på nett og kamper.

>

> Faktum er, og de som påstår noe annet lever i fullstendig fornektelse, at stemningen på våre kamper er skandaløs, Klanen har gåttt fra å være norges klart beste til å være til latter for hele skandinavia. 16000 medlemmer, 1000 syngende, snakk om supporterklubb....

>

> I tillegg er Klanen nå begynt dilte etter klubben, og tar ikke engang egne standpunkt når det gjelder medlemmer som klubben ikke liker. Klanen har fullstendig utspilt sin rolle, fortsetter utviklingen så sitter mesteparten av klanen om 5 år.

>

Jeg er så enig!! Regner meg for å være en av de "gamle". Men har alltid berømt UE for stemningen de skaper. Det som er tragisk er at de hele tiden blir motarbeidet av klanen. Vil tro at "flyttingen" til Cola kun var en måte å splitte miljøet i UE på. Tror det er på tide med en ny supporterklubb, der det er lov å være seg selv, der det ikke er kleskodeks og som ikke er styrt av klubben. Stå på UE.

Comment

Så gjør det da?

Hvis man mener at Klanen ikke har noen fremtid, så meld dere ut. Lag en egen supportergruppe så slipper dere å bli assosiert med klanen som består av gamle grinebittere og fjortiser som snakker i telefonen.

Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Sitat: Den fre, 04 august 2006 21:48 skrev Den12Mann:

> Enig! det har ikke vært noe bråk siden lsk, og de som sloss der ble jo utestengt.. nå har vell 10 caus. blitt utestengt... kan jo henne at resten ikke er voldelige. ser du bort ifra noen hendelser, si meg noe neggativt om dem da! synger for mye? skaper<

Noen som slåss mot L*K? Nytt for meg. Gjør gjerne litt mere rede for det du skriver Den12Mann.

Ellers en stor takk til Madball for et glimrende innlegg i debatten. Du skriver akkurat sånn endel av oss tenker. Har sjøl vært medlem siden oktober 91 og gremmes over det klanen har blitt på tribunen.

Jeg vil heller værra pakkis enn fra Brann

Comment

ogni m.det er mange sanger jeg synes er døve,men synger som bare faen,dette har noe med fellesskapsfølelsen og gjøre.hvis alle skulle gjøre som deg vil det alltid være 30%mindre sang fordi folk boikotter.

Comment

klanen har bare dårlig sanger per i dag.sanger som du nesten sovner når du synger kångeblå er en bra sang probleme er at folk i klanen ikke forstår hvordan man skal synge den.unge enga kommer med mye nytt de gjørnoe hva gjør dere som klager på dem ikke en drit.dere drikker dere drita før kamper det er skam spør du meg.og kampen mot rbk viste bare hvor patetiske klanen er.

Comment

her må jeg faktisk si meg litt enig med Marlb,makan til flatfyll som den enkelte viste i tr.heim er det lenge siden jeg har sett
                  -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Veldig bra innlegg og enig i det du skriver. Vi er vel i et generasjons-skifte i Klanen og inntil "gamlinga slipper makta" vil det nok fortsette slik. Vi får bare håpe at ikke for mange av de nye ikke-syngende vi har nå skal bli trendsetterene for den nye Klanen, men at det blir UE.

Comment

Sitat: Den tor, 10 august 2006 12:58 skrev mæggern:

> makan til flatfyll som den enkelte viste i tr.heim er det lenge siden jeg har sett

"Den enkelte"? I det sier du at samtlige, alle som en, var møkk dritings. En påstand som sier mer om deg enn noen andre.

Jeg håper du ordla deg feil.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

det er helt riktig,mente ikke alle nei,mente flatfyll som den som enkelte viste(les,noen)

takk for at du passer på enersen
                        -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Sitat: Den tor, 10 august 2006 13:13 skrev mæggern:

> takk for at du passer på enersen

Det er en smule viktig å være nyansert for ikke å rasere debatten.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Fylla blir vi aldri kvitt så lenge visse mener at det ikke er noe problem.

Men kanskje ikke lett å gjøre noe med det så lenge kjente klansansikt er de værste til å være fulle på bortekamper

Comment

Sitat: Den tor, 10 august 2006 12:13 skrev marlb:

> klanen har bare dårlig sanger per i dag.sanger som du nesten sovner når du synger kångeblå er en bra sang probleme er at folk i klanen ikke forstår hvordan man skal synge den.unge enga kommer med mye nytt de gjørnoe hva gjør dere som klager på dem ikke en drit.dere drikker dere drita før kamper det er skam spør du meg.og kampen mot rbk viste bare hvor patetiske klanen er.

-----

Hva er det du vil med innleggene dine? Er du for eller i mot?

Evnt. hva er du for eller i mot?

Greit noen sliter med rettskriving og dysleksi, men mellomrom og punktum er faktisk veldig viktig for å få meningen sin fram i det man legger ut på forum.

Og det er det jeg klager på, ikke meningene dine.

For dem er jeg litt usikker på....

Harriet

Semi-pedagog....
                              Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Leser du det nøye så skjønner du det, det har ihvertfall jeg gjort.

Comment

Working...
                                X